Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bosso - Ale já jsem psal o MOTO 2, pokud vím, tak Supersporty 600 ccm v MOTO 3 nejezdí! Ono o paskvilu MOTO 3 snad ani nemá cenu psát je to ještě větší SPZkovina než je MOTO 2. Už jen ty otáčky max. 14 000! Jo a ty podvozky jsou ta samá předraženina jako u MOTO 2!
Absolutní Král Rádoby Odborníků - zkráceně AKRO, opět projevil svůj neuvěřitelný přehled a s lehkostí sobě vlastní, tedy profesionálního tanečníka v pohodě zaměnil v článku uváděnou kubaturu Moto3 za Moto2 a přidal k tomu, aby řeč nestála, úplně zadarmo ještě jako přídavek supersporty.
Kdyby jezdili na pořádných motorkách jako jsou třeba upravené Supersporty, tak jim to pojede rychleji a bude to víc než 5x levnější, než ty SPZkovy hybridy MOTO 2 s předraženými podvozky!
Mambo!
Akro, Akro
Bosso - Ale já jsem psal o MOTO 2, pokud vím, tak Supersporty 600 ccm v MOTO 3 nejezdí! Ono o paskvilu MOTO 3 snad ani nemá cenu psát je to ještě větší SPZkovina než je MOTO 2. Už jen ty otáčky max. 14 000! Jo a ty podvozky jsou ta samá předraženina jako u MOTO 2!
To dejvi17: Tak já ten svůj příspěvěk vymažu
teď jsi mi Bosso zkazil radost, už jsem mu to chtěl vmést do tváře, že si plete kubatůůůru
Absolutní Král Rádoby Odborníků - zkráceně AKRO, opět projevil svůj neuvěřitelný přehled a s lehkostí sobě vlastní, tedy profesionálního tanečníka v pohodě zaměnil v článku uváděnou kubaturu Moto3 za Moto2 a přidal k tomu, aby řeč nestála, úplně zadarmo ještě jako přídavek supersporty.
Kdyby jezdili na pořádných motorkách jako jsou třeba upravené Supersporty, tak jim to pojede rychleji a bude to víc než 5x levnější, než ty SPZkovy hybridy MOTO 2 s předraženými podvozky!