Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
AKRO je fakt totání NEznalec! Měl jsem 250 4t motard, 14000 nikdy netočila a s Dvácou se to nedalo srovnat 4t budou v pohodě konkurenceschopné a stejně rychlé...
To AKRO: Co to meleš? Miguel Oliveira jel motocykl Honda Moto3 na příští sezónu, s kterým bude závodit v MS. Nic víc, nic míň! Tak proč to neustále zpochybňuješ!!! Píšeš to jen proto, aby jsi se udělal zajímavým, nebo z principu, aby jsi byl neustále v opozici? Fakt Tvé myšlenkové pochody někdy nechápu!!!
K tomu vítěznému čtyřtaktu: Ezpeletovy 250ky MOTO 3budou muset mít příští rok o hodně nižší výkon, nakonec kolik se toho dá při 14 000 ot/min, vytáhnout?
Nuvolari: asi né, nechápu omezení převodů...
Co Lukáš ? Ten už ten španělskej mistrák nejede nebo co ?
honza108: tak to se vsadím, že v prvním roce moto3 rychlost 125 2T mít nebudou. Ale to mi nějak nevadí.
AKRO je fakt totání NEznalec! Měl jsem 250 4t motard, 14000 nikdy netočila a s Dvácou se to nedalo srovnat 4t budou v pohodě konkurenceschopné a stejně rychlé...
Moto 3 jedou
To AKRO: Co to meleš? Miguel Oliveira jel motocykl Honda Moto3 na příští sezónu, s kterým bude závodit v MS. Nic víc, nic míň! Tak proč to neustále zpochybňuješ!!! Píšeš to jen proto, aby jsi se udělal zajímavým, nebo z principu, aby jsi byl neustále v opozici? Fakt Tvé myšlenkové pochody někdy nechápu!!!
hm pekne tam posilaj tovarny penize bmw a kawa
on ty prototypy rad s velkou slavou a napadam zase vratí
K tomu vítěznému čtyřtaktu: Ezpeletovy 250ky MOTO 3budou muset mít příští rok o hodně nižší výkon, nakonec kolik se toho dá při 14 000 ot/min, vytáhnout?