Filip Salač po závodu FIM CEV Repsol v Aragonii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 28.10.2017 v 16:21

Rosička (982) napsal 11.10.2017 v 13:53

Gutat/Paprik23/IvanDvoutakťák: Vše vystiženo. Jenom ještě přání Filípkovi, týmu Brož a rodičům "více sponzorů a podpory za odvahu, úsilí, trpělivost, reprezentaci a pak více uznání od všech za to všechno.". Držíme palce do dalších závodů. Díky za nás za fanoušky, že jste!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 11.10.2017 v 07:45+1

Gutat / Paprik
Přidám už jen odkaz (CtrlC - CtrlV ) na fakt uvedený v článku :
první jezdec byl svým časem na úrovní prvního jezdce třídy Moto3 v seriálu Grand Prix .
FIM CEV Repsol tak není žádnej seriál pro začínající talenty, ale už "pořádná střelba"

Paprik23 (284) napsal 10.10.2017 v 20:30+1

Myslím, že Gutat to vystihl naprosto přesně, a ví o čem mluví , všem naším mlaďochům držím nesmírně palce, protože jezdí skvěle a srdíčkem. Technikou a zázemím během závodů, kterou mají k dispozici, předvádí neskutečné výkony a je jen škoda, že se nikdy nedozvíme pravdu = jejich výsledky při srovnatelných podmínkách se španěláky a ostatními kluky z bohatých teamů. Protože když se jede nějaký šampionát jako RBRC, kde jsou podmínky ´´ vyrovnané´´, tak jsou Naši kluci vždy vysoko. Takže držím palce nejen mlaďochům, ale i všem okolo nich ( rodičům, mechanikům, sponzorům atd... ), aby se prali jako lvi s tou nesrovnatelnou konkurencí co nejlépe

Georgio88 (1219) napsal 10.10.2017 v 20:26+2

Bez debat Hodně štěstí ve Valencii

Gutat (90) napsal 10.10.2017 v 19:55+2

když tě potká technická závada - nejsi na trati a nemáš data z treninků a nemáš jak nastavit setup motorky...podle telemetrie... předevsím podvozek atp... není to chyba teamu ... prostě je potřeba pochopit že ty ostrý moto3 mají motory zmáčknutý na hranici únosnosti materiálu, a pokud tě potkají nějaké technické potíže nenastavíš motorku tak rychle a když by si měl několik treninků navíc tak může být v každé zatáčce třeba rychlejší o jednu desetinu a to už je třeba na hranici první, nebo druhý řady... nepovedly znamená, třeba 0,5 vteřiny... a ty kluci tam všichni jedou na limitu a umí ten materiál vyždímat... takže z tohodle pohledu se jim to třeba nepovedlo... jedou první rok.. mají sezonu jetý motocykl... první desítka jede motorky nový nebo ze světa seniorů a všechny ty teamy mají i team přímo v seniorským světě. Moc dat od ostatních jezdců, znají setupy, atd atd... MBRT tam jede letos poprvé a hned sbírají body... já myslim že Filda jede hustě a lidi v teamu maj obětavý a všichni do toho dávají maximum a nebojí se říct že se třeba něco nepovedlo... tak jak by chtěli... asi tak myslim, že to je... protože v tom padocku jsme a jedeme jinou kategorii... takže máme vše z první ruky...

unavix (595) napsal 10.10.2017 v 18:50

Tak jak to bylo - tým nedokázal pořádně nastavit motorku kvůli opakujícím se technickým potížím a tak se nedali najet potřebné kilometry, nebo tým nastavil motorku správně jak je psáno v posledním odstavci?
Tohle není nic proti Salačovi.
Mě by zajímalo vyjádření týmu proč se opakují závady a mechanici nejsou schopni motorku nastavit - předcházet opakujícím se poruchám?

ricoras (115) napsal 10.10.2017 v 16:50+2

Já Ti věřím že to někam dotáhneš a štěstí se na Tebe nalepí v pravém okamžiku Tak držím palce .




TOPlist