Sezóna se blíží - konečně!

Zatímco přípravy na zahájení světových šampionátů vrcholí, na českých okruzích sníh jen pomalu roztává. Přesto ale to nejdůležitější, alespoň co se počtu závodníků týká, je pro českou silnici, už "spískáno".

Sezóna se blíží - konečně!

Racing4fun klub – máme pro vás zase něco nového

Letos vstupuje naše agentura IVRacing již do páté sezony pořádání amatérských motocyklových závodů na okruzích. Naším cílem vždycky byla, je a rozhodně i bude snaha přitáhnout do bezpečného prostředí závodních okruhů všechny motorkáře, kteří si chtějí naplno vyzkoušet, co vlastně se svojí motorkou dokážou. Je jedno, jestli chtějí zjistit, kolik to dá, jak se to dá poklopit do zatáčky nebo si změřit síly s ostatními benzínem potrefenými kamarády. 


Jízda po asfaltu, který je lemován jen trávou a kačírkem, žádná svodidla, stromy nebo pohyblivé plechovky, prostě jen volná dráha určená ke zdravému soupeření.
Na začátku celého našeho snažení bylo pořádání amatérských vytrvalostních závodů Czech Endurance Cup. Postupem času jsme rozšířili záběr i na možnost volných jízd po okruhu, v současné době organizujeme akce, které jsou již srovnatelné s podniky velkých zahraničních agentur. Nejde nám o srovnání, snažíme se naplnit myšlenku společných víkendů party motorkářů, kteří si chtějí naplno bez strachu z vnějších překážek užít maximální otočení plynové rukojeti, neopakovatelnou atmosféru padocku, které se těžko odolává a každý motorkář by ji měl zažít. 
Plné depo lidí s motorkami nebo bez nich, k nim hromádka stanů, obytných přívěsů, dodávek a všech jiných vozítek, ve kterých se dá přespat. K tomu všemu gril s troškou rozpáleného uhlí, něco dobrého k pití a hlavně pohoda. Stresu přece máme v životě dost. Každá akce je takovým malým velkým srazem motocyklových fanoušků, kteří si právě v té jedné stopě nejlépe rozumí, zkrátka mluví stejným jazykem a to doslova.
Naše akce nabízejí různé možnosti jednostopého vyžití a každý by si měl najít to své. Volné jízdy pro ty, kteří se chtějí jen svézt v bezpečí okruhu, nemají potřebu závodit, nebo se třeba na závodní tempo zatím necítí. Pro volné jízdy dělíme jezdce do tří skupin dle výkonnosti, abychom se všem pokusili zajistit maximální komfort a zároveň srovnatelnou výkonnost všech, kteří se na závodní dráze setkají. Amatérské vytrvalostní dvouhodinové závody určené pro jezdce, kteří nikdy neměli závodní licenci, pro opravdové motorkáře z ulice, kteří jsou zatím nováčky na závodní dráze. Amatérské závodní čtyřhodinovky, zde se již jedná o opravdový vytrvalostní maraton. Ten je otevřený pro všechny jezdce, jak amatérské závodníky bez licence, tak jezdce, kteří již závodní licenci vlastní. Závod CEC je vrcholem celého programu na většině našich akcí a za těch pár let pořádání si vydobyl mezi motorkářskou veřejností statut jakéhosi neoficiálního vytrvalostního mistrovství republiky, do kterého se ovšem samozřejmě může přihlásit každý fanoušek jedné stopy. V obou případech vytrvalostních závodů soutěží týmy. Ve dvouhodinovkách CEC2 se jedná o týmy dvoučlenné, které mohou nastoupit do závodů ve třech kategoriích - superbike, supersport a naked bike, která dává možnost účasti například i motorkářům se stroji ve streetfighter úpravě.

Čtyřhodinovky CEC jsou obsazeny týmy o dvou až čtyřech pilotech, kteří se utkávají na strojích specifikací superbike a supersport. Ve čtyřhodinovce si měří své síly jak jezdci bez licence, kteří jsou samostatně hodnoceni v Elit Cupu tak jezdci s licencí. Na světě jsou tak hned čtyři sady medailí z těchto čtyřhodinových podniků. Již druhým rokem dáme možnost vyniknout také těm, kteří touží po individuálním úspěchu. Do časového plánu našich okruhových dnů byl i pro letošní rok zařazen kalendář individuálních závodů na 60 km, kdy po loňském premiérovém Pirelli Motohouse Cupu představujeme letos Czech Superstock Cup. Kvalifikovat se do tohoto sprintu může prakticky každý jezdec, který se zúčastní volných jízd konaných před daným závodem a k určení jeho pozice na startovním roštu dopomůže nejlepší dosažený čas, kterého ve volných jízdách dosáhl. Zajímavým počinem je pro letošek vypsání hned tří kategorií, Superstock 600, Superstock 1000 a také kategorie Czech Senior Cup, ve které nepůjde o objem válců stroje, ale především o rok výroby jezdce, neboť budou samostatně hodnoceni účastníci s datem výroby starším roku 1969 a to i bez veteránských RZ¨:-). 

Neustále chceme zlepšovat nabídku, ale i kvalitu našich služeb a akcí. 

Naším cílem vždy bylo nabízet co nejlepší podmínky pro ježdění a stejně tak i co nejlepší organizaci, na kterou se budete moci spolehnout. V současné době přicházíme s horkou novinkou pro letošní rok, kterou je klubová karta Racing4fun.cz
Člen, držitel karty a tím i člen klubu může využívat celé řady slev a výhod, které mu karta klubu přináší a ušetřit tak v průběhu sezony velké peníze na nákladech pro své motorkářské potěšení. Díky kartě budete mít nejlepší ceny za volné jízdy v Čechách i na Moravě, nejlepší ceny na pneu Pirelli, Metzeler a Bridgestone. Dále můžete například využít 10% slevu na produkty značek Brembo, Bendix, Castrol, 4SR a co je určitě zajímavé, tak i na produkty vysoce kvalitní značky podvozků Öhlins. Zajímavé je jistě i to, že se od letošního roku stala naše společnost oficiálním partnerem firmy Öhlins a ve spolupráci s německou podvozkářskou společností Zupin budeme zajišťovat kompletní autorizovaný servis těchto tlumících jednotek.
Jednoduše řečeno, jedete-li párkrát za rok na okruh a chcete-li při tom ulevit své peněžence o pěkných pár tisícovek, je Racing4fun karta přesně tím, co nesmí ve výčtu vašeho vybavení chybět.

Kalendář akcí IVRacing 2010
12. - 15. dubna   Brno
17. - 18. května   Eurospeedway Lausitz
28. - 30. května   Slovakiaring
25. - 27. června   Brno
    5. - 7. července Most
    6. - 8. srpna     Hungaroring
13. - 15. srpna    Pannoniaring
10. - 12. září        Most


Podrobné informace ke všem našim akcím naleznete na www.ivracing.cz

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.57
Známkováno: 7x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Související firma
  • IVRacing

    Motorky. Jezdíme na nich, pořádáme na nich závody, závodíme na nich a potom je opravujeme. A taky s nima vyvíjíme reklamní činnost..




TOPlist