VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Elvis. (1) napsal 04.06.2008 v 17:05

4 bobus:
Tak si jezdi s bike promotion a nestezuj si na CEC

bobus (255) napsal 02.06.2008 v 22:32

V neděli jsme jeli s Bike Promotion jejich seriál GEC v Mostě a byla to "strašná nuda".
Drtivá většina jezdců jede v 1:48 až 1:51 a tak jezdec jako já (cca 1:53) předjede za své 3 půlhodinky asi 4 pomalejší a je za jednu jízdu tak 6x předjet rychlejšími (starovalo jen 34 týmů).
Ten komentář je samozřejmě nadsázka. Povozili jsme se pěkně a mohl jsem se relativně v klidu něčemu přiučit od rychlejších jezdců. fascinovali mě ležaté dvouvály BMW, které tam sázeli 1:45 až 1:48.

Franky (155) napsal 02.06.2008 v 00:31

Já se bál toho Moto Morini - znenadání ubíral, brzy brzdil a místy jel opravdu pomalu a když si to člověk zezadu přihasí o 80 km/h rychleji (končená rychlost cca 220 km/h) je to docela adrenalin. Na druhou stranu když umím jezdit nerozhodí mne to, protože to k CEC patří.

bobus (255) napsal 31.05.2008 v 08:24

Mnohem líp než já popsal problémy na trati autor druhého článku o C.E.C. - chce to prostě jezdit, jezdit a jezdit.

bobus (255) napsal 31.05.2008 v 00:01

To MAR.C.: Pořád si nějak nerozumíme, když píšu že ten jezdec jel strašně pomalu, tak by mu snad stačil i někdo na choperu. Byla to určitě v závodním poli výjimka, která bila do očí. Konkrétně to byl tak 110 kilovej pořízek na R1, řekl bych model 2002.

wusa (9) napsal 30.05.2008 v 23:01

to MAR.C nebo to zkusit na normální silnici.

.Ceca. (14) napsal 30.05.2008 v 22:55

To Bobus: na volny? myslis ty volny, kam kluci chodi trenovat na CEC nebo na mistrak? Tam bude uplne stejne "jako vitr v bedne" a ty tam budes naprosto stejne "ukrutne rychlej". Hajim nazor ze CEC by mel slouzit jako vstupni brana k okruhovemu zavodeni. Pokud jsi tak rychlej, mas spoustu "vyssich" kategorii... Jestli CEC bude za chvilku obdobou mistraku, jestli volny budou trenink na CEC, tak ti co chteji zacit musi trenovat leda na parkovisti vedle drahy, a nebo se smirit s takovymi nazory..

bobus (255) napsal 30.05.2008 v 22:16

Ten můj "povzdech" o limitu je jen akademickej a byl vyvolanej jezdcem, kterej se skutečně motal na trati "jako vítr v bandě". To není urážka, to je holá skutečnost.
Mě to připadalo, jako když je poprvé na okruhu a to se pak na mně nezlobte, ale pokud jsem nebyl několikrát na volnejch jízdách, než se přihlásím na závody, tak jsem buď dobrodruh nebo vůl, případně obojí.

steveRSV (-7) napsal 30.05.2008 v 21:06

Parádní foto, výstižný článek, díky. Až na ten navrhovaný limit . Příští rok , až všichni zase porychlí , včetně Tebe , ho budeš navrhovat na 2:00 atd. Vždy bude někdo pomalejší než Ty, hlavně ti, co jsou zde poprvé. Na co si asi stěžuje Indy, když se mu tam všichni pletou. Limit by musel splnit tým dle kvalifikace nebo každý jezdec ??? Doufám , že se toho někdo od ceců nechytne.

stilda (0) napsal 30.05.2008 v 20:17

Fotky parádní , ale nevíte někdo o nějakém dalším internetovém albu? Neměl jsem s sebou trestuhodně foťák. : ...

bezik (0) napsal 30.05.2008 v 18:55

No nevím , jak by se takový kvalifikační limit dal udělat , to jako tým , který by ráno nezajel 2:10 by jel domu ??? no za 10000,- (nebo kolik start teď stojí) objet pár kol by bylo docela hustý ...
I když koukám , že zájemců je hodně , možná by se dali zorganizovat ty závody dva - rychlejší a pomalejší jezdci ...

Filtr#21 (7) napsal 30.05.2008 v 14:48

hlavně ta bedna, co, Perňo ?

Perňa_81 (33) napsal 30.05.2008 v 14:20

Hezký fotky

zbynek177 (0) napsal 30.05.2008 v 13:30

super

Driffter (16) napsal 30.05.2008 v 10:53

Super článek, super fotky

pitbules (62) napsal 30.05.2008 v 09:55

Pěkná práce pane fotgraf




TOPlist