Indiho report

Michal Indi Dokoupil má za sebou docela slušnou hromadu galusek na vyhození. Najezdil spousku kol nejprve na Panonnii a hned poté v Mostě při prvním CECu. Jak to všechno bylo se dočtete v jeho tiskovkách.

Indi Racing team na Pannoniaringu

Na okruh jsme dorazili už ve středu, abychom se mohli ve čtvrtek zúčastnili volných tréninků. Michal „Indi“ Dokoupil #23 tak mohl najezdit na okruhu pár kilometrů, které nám chybí ze zimní přípravy. Na místě už bylo mnoho závodníků a konkurence byla veliká, kolem sedmdesáti jezdců jen ve třídě Super Stock 600. 
V noci dorazil Jan Halbich, aby se v pátek při dalším volném ježdění mohl zaměřit na nastavení podvozku a celkové přípravě motocyklu. První časy se pohybovaly kolem 2:06.0, a postupně Michal stáhl během dalšího dne jednu vteřinu. Podvozek fungoval výborně a tak si Michal zkoušel najíždět stopu a brzdné body. 
Během kvalifikací Indi stáhl další vteřinu a konečná startovní listina ho tak určila na 30. pozici na startu, tedy osmá řada. Během nedělního warm-upu bylo nutné vyzkoušet nový převod, na kterém se tým domluvil kvůli větší síle motocyklu a vyšší maximální rychlosti na cílové rovince. Start se Indimu jako obvykle velmi podařil a ihned se dostal o více jak tři řady dopředu. Během závodu se začal malinko propadat i přes snahu udržet si pozici. 
Později se ustálil na 18. pozici, o kterou musel také velmi bojovat hlavně na rovinkách a na výjezdech ze zatáček. Toto místo mu nakonec celkově zůstalo a z Čechů si může připsat bodové ohodnocení za sedmé místo. 
Čas si v závodě vylepšil na 2:02:822. Po závodě mechanici znovu zkontrolovali celý motocykl a přišli na zabrzděné přední kolo, problém byl v přehřátých brzdách, kdy se pístky ve třmenech přestaly vracet a brzdové desky tak permanentně kolo přibrzďovaly.

Michal „Indi“ Dokoupil #23:
"Při trénincích a během kvalifikace jsem se snažil hlavně najít dobrou stopu pro předjíždění a učil se jít co nejpozději na brzdy. S podvozkem jsem byl velmi spokojen, jen mi přestaly vycházet kvalty a motocykl neměl na některých místech sílu, jakou bych potřeboval, proto jsme změnili na nedělní závod převod, což se osvědčilo a v závodě jsem porychlil. Start mi skvěle vyšel a já se dostal dopředu. Cítil jsem ale, jak mi motorka na rovinkách nejede tak jako ostatním. Na začátku byl soupeř kus za mnou a ke konci už téměř přede mnou. Snažil jsem se tím pádem o ještě rychlejší nálety do zatáček a o co nejpozdější brzdy a udržet si tak pozici na které jsem byl. Po závodě jsem se dověděl od mechaniků o problému s přibrzděným kolem a tak jsem rád za umístění, jaké jsem si v tak velké konkurenci vybojoval."


Tým Indi Racing by chtěl velmi poděkovat všem sponzorům, kteří nám pomáhají. Díky nabídce, kterou náš tým dostal, jsme se rozhodli prodat současný motocykl Hondu CBR 600RR 2007 v závodní verzi pro Stock600, se kterým jsme již letos vyhráli 300ZGH v Hořicích. Motocykl byl zakoupen u oficiálního dealera ČR. K motocyklu je samozřejmě TP a originální plasty. Motor je bez jakéhokoliv zásahu, tedy vše původní.
• Elektronika HRC od Ten Kate.
•Zadní tlumič Bitubo FXF31 (útlum odskoku, pomalá a rychlá komprese, hydraulické předpětí pružiny, výškové nastavování)
• Přední vidlice osazena „Stockovou“ přestavbou Bitubo K FORK
• Tlumič řízení Bitubo plynokapalinový s horním uchycením
• Silikonové hadice chladiče SFS Performance
• Pěna v nádrži Vilam
• Řetěz Tsubaki 520 Racing Pro TX4
• Vypouštěcí ventil nádrže ASAP
• Mazání řetězu Muc-Off racing
• Brzdová kapalina řada ELF HTX race
• Motorový olej řada ELF HTX race
• Tlumičový olej Silkolene
• Tlumičová gufera, ložiska, osy – know&how společnosti
• Diagnostika rámu Scheibner Mega MAX
Je k vidění u fi. Halbich v Praze. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na tel: 736427047

Yamaha Czech Endurance Cup 2008


28. května se na „skoroopraveném“ Mosteckém okruhu konal první podnik tohoto seriálu. Jednalo se o vytrvalostní 4.hodinový závod. Náš tým, tedy tým Indi Racing se ho zúčastnil ve složení Michal “Indi“ Dokoupil (Honda CBR 600RR 07), Veronika „Veverka“ Hankocyová (Honda CBR 600RR 05) a Václav Jiruš 4SR, s.r.o (Yamaha R6R 08). Z týmu IndiRacing dále Rostislav Halla a Milan Urban jako mechanici.
Venda se postaral o kombinézy týmu i o název týmu - 4SR Testing team #56. To ovšem ještě netušil, jak pravdivý název vymyslel, a že jeho kombinézy 4SR opravdu otestujeme.
Ranních tréninků se zúčastnila pouze Veronika, protože na tomto okruhu ještě nikdy nejela. Kvalifikaci odjel Indi a díky tomu náš tým startoval ze třetí pozice stylem Le Mans. Start se povedl, ale závod byl následně přerušen kvůli pádu. Po restartu Indi bohužel dostal higsidera hned v první zatáčce a odporoučel se excelentně k zemi (k radosti fotografů a kameramana pořadu 102 oktanů).
Kvůli uražené řadičce se musel vrátit do boxů a předat transpondér, což probíhalo stylem „Kde je Vendaaaa?!?“, ten už ovšem běžel a okamžitě se vydal na dráhu dohánět obrovskou ztrátu. Václav Jiruš předvedl vynikající stíhací jízdu a posunul nás téměř o třetinu pole zase dopředu. Mezitím se stihla opravit Indiho motorka a mohl se vydat opět na trať vystřídat Vendu. Mezitím za námi chodili nevěřící kamarádi a fanoušci, co to jako předvádíme a kam až se chceme tímto tempem dostat… No na bednu samozřejmě!
Během další jízdy, kterou Venda jel, uklouzl na oleji, který byl z havarované motorky přes celou trať a stihl ještě dojet do boxů i s ulomeným pravým řidítkem. Na řadu přišla o kolo dřív než měla Veronika (Nikdo určitě neviděl nikdy ženskou se tak rychle oblíknout), která se na trati moc neohřála. Následně znovu Indi a závod dokončil Venda.
4SR Testing team tedy otestoval dvě kombinézy (dopadly na výbornou!), celkově se umístil třetí a ve své kategorii první. Toto vítězství bylo po takovém výkonu týmu určitě zasloužené.
Radost z krásných pohárů byla veliká, ale velmi nás potěšilo i to, že jsme měli možnost pomoci a poradit ohledně výběru chemie na motocykly, tedy s přípravky Muc-Off, o které byl na závodech projeven velký zájem. 

Můžete se těšit na reportáž v TV magazínu 102 Oktanů na ČT4 sport v červnovém vydání, který Veronika moderuje i když tentokrát byla na závodech v jiné roli, než moderátorské. Vysílací termíny najdete na www.102oktanu.cz

Tým Indi Racing #23

Informace o redaktorovi

TZ - (Odebírat články autora)
Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist