Příští rok pojede Jakub Smrž s týmem Smiths BMW
Text: Petr Czyž | Foto: Ducati Media, Yamaha Milwaukee, BMW | Zveřejněno: 1.12.2015 | Zobrazeno: 7 176x
Text: Petr Czyž | Foto: Ducati Media, Yamaha Milwaukee, BMW | Zveřejněno: 1.12.2015 | Zobrazeno: 7 176x
Ale každý se může rozhodnout, zda dělat například řidiče, prodavače nebo jít na VŠ... každého volba...
to Ivan2T+Rado_: bohužel tak to dneska je. Možná si ale nemyslím, že je to zas až tak na jejich dobrovolnosti. Je to jejich zaměstnání...nebo ne? Spíš se systém povýšil a pokud chce jezdec zaměstnání musí přinést peníze (což je zřejmě byznys...spíš ale "vykořisťování"). Otázka je, zda týmu spíše vyhovuje "pracháč" nebo jezdec, který posune vývoj týmu a motocyklu kupředu..?
Ivan2T > zapomněl jsi (nebo spíše neuvedl cíleně, ona pak ta manipulace vyzní úderněji) že vše, co jezdci dělají/nedělají je na jejich dobrovolnosti. Mohou si pro zábavu zajezdit o víkendu veterány v Branné a denně pracovat v Amazonu, nemusejí (ach, jak jsi to srdceryvně napsal, slaboduší se na to chytnou) nasazovat zdraví/život...nemusí!
Skrunch / JP : to je jen krásný sen, že když "pracháč" (v dobrém smyslu slova)
chce působit v okruhovém sportu, nakoupí techniku a postaví tým, měl by mít
do toho "světla ramp" i DOSTATEČNĚ SILNOU PODPORU SPONZORŮ, aby
mohl jezdci / jezdcům nabídnout neurážlivou smlouvu / gáži a ne aby jezdci,
když chtějí jezdit, nosili týmům "kupy peněz". Pokud pánům majitelům týmů
nestačí, že jezdci "nosí na trh" svoje renomé, nezřídka likvidované mizernou
technikou, ale především svoje zdraví / život, tak ať si páni majitelé týmů jezdí
na jejich motocyklech sami . Jenže, bohužel, jako prakticky všechno v součas-
ném světě, je to záležitost nabídky / zájmu jezdců a poptávky ze strany týmů .
Tak zatímco k angažmá Karla na WSBK BMW jsem skeptický (Superbike je prostě jinde), tak BSB BMW by mohla být dobrá volba. Ve Stocku je ta motoka perfektní a BSB má k sérii o hodně blíž, než bike WSBK.
Takže držím pěsti a snad to KONEČNĚ BUDE ONO!!!
Ad realisticky pohled, mozna mam na ocich bryle , ale co, svet je alespon veselejsi
Gratulace ke kontraktu. Co se týče perspektivy, taky souhlasím s Akrem, nejlepší léta už má za sebou a teď se zuby nehty drží BSB, do kterého vlastně nikdy nechtěl. Mohl sem jít už dávno. Místo toho trval na WSBK a teď už bohužel musí vzít zavděk rodinným týmem. Přeji mu hodně štěstí, to bude potřebovat víc než jezdecký um, který pořád má. Jen nevím, proč se brání tomu, sehnat sponzora a donést do týmu peníze, myslím, že výběr z více týmů s potenciálem na bednu by pak rozhodně byl.
What do we think about? Simply the management of BSB cares
continuously also about spectators´ fun and experiencies (?)
Nový formát kvalifikace v BSB
New format :
At Mondays teams meeting it was provisionally agreed to modify Datatag ID Limited Extreme Qualifying (in dry conditions) to the following format: Q1 15 mins, 1st 18 riders go through. Q2 10 mins 1st 9 riders go through. Q3 top 9 riders in reverse order 1 out lap, 1 flying timed lap, 1 in lap (old style 1 lap Superpole).
What do you think fans?
Ty výsledky dle mě budou stejné jako doposavaď, během sezony okolo 9-13 místa a když se zadaří vše v tréninku, šance skončit do TOP 6. (jako poslední Brands Hatch).
Nějaké boje o podium nevidím reálně. To by musel opravdu jezdit v předním týmu. Tyhle týmy, které provozuje banda nadšenců do závodů prostě nemůžou mít lepší techniku jako ty tradiční silné týmy kde jezdi Kiyo, Ellison, a další známí.
Kuba je dobrý talent a má na to jezdit bednu...ale nedoneseš peníze, nebude továrna. Díky za smlouvu s BMW , protože asi jediné východisko z toho začarovaného kruhu bude zajet na tom "ne-továrním" stroji dobré výsledky a ukázat, že to umí
souhlas s Akrem
ad Motofighter > realistický pohled by neškodil... Tvůj názor by byl poplatný možná 10 let zpět, avšak nyní je nad Slunce jasné, že kariéra KS má neodvratitelně degresivní tendenci
Kubovi fandím,ale mám pocit,že tento tým bude ze všech,ve kterých byl v BSB,asi nejslabší.
Ale třeba se pletu
V každém případě fandím ale Akro má asi pravdu.
Mám obavy, že jeho nejlepší doba už minula!
Tak rozhovor takovy nic nerikajici, porad jen opakovani faktu, nerekl nic jasneho ani super pozitivniho. Az na zaver, ze znovu BSB na BMW v malem tymu, jak psal Ogg bez podpory tovarny. Ja kritiku nepridaval, na Kubu zatim ne , ale kurnik uz by to chtelo poradny tym, takze hodne stesti v roce 2016 a pak hlavne v roce 2017 konecne tym(s podporou tovarny a s ambicema na bednu), protoze Kuba na to ma!
to Ogg..co by se asi mělo dle pravidel BSB na motorce SBK vyvíjet ??? Má se jezdit podle pravidel...tedy motorká z krámu a očesat o světla apod , dát kapoty racing a , gumy racing a závodit.je to přece třída PRODUKČNÍ!!!
Udrzet se v lize a nesestoupit a dostat zaplaceno.a nezranit se znamena zit.
Jakub vypadal na dnešní autogramiádě tady v Brně velice
optimisticky a pravděpodobně nejen "vypadal" ...
Těžko říct, jakou "kupu peněz" by musel dodat, aby mohl
jezdit na nějaké "fabrice". Ani BSB totiž nejsou žádná "charita"
Ten rozhovor je dobrý, ale pořád mám pocit, že se opakuje furt stejný scénář. Kuba je angažován do takových týmů kde jsou hlavně nadšenci, kteří mají motocykl a spolu to vyvíjí. Jenže pokud je ten tým tvořen klukama kteří do motorek dělají a jsou nadšenci, rodinný tým jak píše apod, ale není to nějaký hlavní tým podporován továrnou a nějakým velkým sponzorem tak to prostě zase budou výsledky jaké známe tj učení s motocyklem, a odstraňování tech. problémů. Tak jako u toho Moto Rapid apod. Všichni zapálení do práce a nadšení ale ta technika pokulhává protože tam nejsou lidé od továren a toho se bojím aby zase nebylo jak min. rok tj druhořadý materiál a podle toho i ty výsledky.
Ono by to chtělo prostě už angažmá někde přímo v továrně
Za hrad držíme pěsti!!
a Kuba si to zaslouží
Snad bude víc štěstí, konečně
At se daří !
Dobrá zpráva , a hned je Kuba na 2. fotce vychechtanej . Tak ať to jede.
Jak dlouho v tom týmu vydrží? Půl sezóny? Víc tomu nedávám.
Ogg: druhého jezdce mají, je jim Howie Mainwaring
Je dobře, že opět má angažmá, věřím že ukáže zdejším kritikům že závodit umí, tak jak to říkám celou dobu. Chtělo by to jen tu slabinu v podobě pomalejších startů odstranit a výsledky se dostaví. Ty poslední starty v závodech v Brands Hatch nebyly dobré. Jinak to vidím optimisticky!
Kdyby chtěli mít ještě jednoho jezdec v týmu, tak druhý češký jezdec je taky spojován s Bé eM Wé !
BSB mají možná tradici a kvalitu, ale jinak jsou na okraji zájmu. Ducati neudržel, Yamaha mu smlouvu nedala a BMW... uvidíme, ale je to takové každoroční plácání od ničeho k ničemu.
Hold promrhaný talent. Měl na to jezdit špici v SBK, ale ono sehnat dobrou sedačku je asi kumšt.
nemam co dodat at to fici z pohranici