Příští rok pojede Jakub Smrž s týmem Smiths BMW

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Rado_ (555) napsal 03.12.2015 v 15:47

Ale každý se může rozhodnout, zda dělat například řidiče, prodavače nebo jít na VŠ... každého volba...

Skrunch (1401) napsal 03.12.2015 v 15:14

to Ivan2T+Rado_: bohužel tak to dneska je. Možná si ale nemyslím, že je to zas až tak na jejich dobrovolnosti. Je to jejich zaměstnání...nebo ne? Spíš se systém povýšil a pokud chce jezdec zaměstnání musí přinést peníze (což je zřejmě byznys...spíš ale "vykořisťování"). Otázka je, zda týmu spíše vyhovuje "pracháč" nebo jezdec, který posune vývoj týmu a motocyklu kupředu..?

Rado_ (555) napsal 03.12.2015 v 13:12

Ivan2T > zapomněl jsi (nebo spíše neuvedl cíleně, ona pak ta manipulace vyzní úderněji) že vše, co jezdci dělají/nedělají je na jejich dobrovolnosti. Mohou si pro zábavu zajezdit o víkendu veterány v Branné a denně pracovat v Amazonu, nemusejí (ach, jak jsi to srdceryvně napsal, slaboduší se na to chytnou) nasazovat zdraví/život...nemusí!

IvanDvoutakťák (5062) napsal 03.12.2015 v 11:38

Skrunch / JP : to je jen krásný sen, že když "pracháč" (v dobrém smyslu slova)
chce působit v okruhovém sportu, nakoupí techniku a postaví tým, měl by mít
do toho "světla ramp" i DOSTATEČNĚ SILNOU PODPORU SPONZORŮ, aby
mohl jezdci / jezdcům nabídnout neurážlivou smlouvu / gáži a ne aby jezdci,
když chtějí jezdit, nosili týmům "kupy peněz". Pokud pánům majitelům týmů
nestačí, že jezdci "nosí na trh" svoje renomé, nezřídka likvidované mizernou
technikou, ale především svoje zdraví / život, tak ať si páni majitelé týmů jezdí
na jejich motocyklech sami . Jenže, bohužel, jako prakticky všechno v součas-
ném světě, je to záležitost nabídky / zájmu jezdců a poptávky ze strany týmů .

Marex (2570) napsal 03.12.2015 v 11:08

Tak zatímco k angažmá Karla na WSBK BMW jsem skeptický (Superbike je prostě jinde), tak BSB BMW by mohla být dobrá volba. Ve Stocku je ta motoka perfektní a BSB má k sérii o hodně blíž, než bike WSBK.
Takže držím pěsti a snad to KONEČNĚ BUDE ONO!!!

Motofighter (471) napsal 02.12.2015 v 23:12

Ad realisticky pohled, mozna mam na ocich bryle , ale co, svet je alespon veselejsi

JP (206) napsal 02.12.2015 v 19:47

Gratulace ke kontraktu. Co se týče perspektivy, taky souhlasím s Akrem, nejlepší léta už má za sebou a teď se zuby nehty drží BSB, do kterého vlastně nikdy nechtěl. Mohl sem jít už dávno. Místo toho trval na WSBK a teď už bohužel musí vzít zavděk rodinným týmem. Přeji mu hodně štěstí, to bude potřebovat víc než jezdecký um, který pořád má. Jen nevím, proč se brání tomu, sehnat sponzora a donést do týmu peníze, myslím, že výběr z více týmů s potenciálem na bednu by pak rozhodně byl.

IvanDvoutakťák (5062) napsal 02.12.2015 v 16:52-1

What do we think about? Simply the management of BSB cares
continuously also about spectators´ fun and experiencies (?)

gorkin (4439) napsal 02.12.2015 v 12:29

Nový formát kvalifikace v BSB
New format :
At Mondays teams meeting it was provisionally agreed to modify Datatag ID Limited Extreme Qualifying (in dry conditions) to the following format: Q1 15 mins, 1st 18 riders go through. Q2 10 mins 1st 9 riders go through. Q3 top 9 riders in reverse order 1 out lap, 1 flying timed lap, 1 in lap (old style 1 lap Superpole).

What do you think fans?

Ogg (387) napsal 02.12.2015 v 12:19

Ty výsledky dle mě budou stejné jako doposavaď, během sezony okolo 9-13 místa a když se zadaří vše v tréninku, šance skončit do TOP 6. (jako poslední Brands Hatch).

Nějaké boje o podium nevidím reálně. To by musel opravdu jezdit v předním týmu. Tyhle týmy, které provozuje banda nadšenců do závodů prostě nemůžou mít lepší techniku jako ty tradiční silné týmy kde jezdi Kiyo, Ellison, a další známí.

Skrunch (1401) napsal 02.12.2015 v 10:04

Kuba je dobrý talent a má na to jezdit bednu...ale nedoneseš peníze, nebude továrna. Díky za smlouvu s BMW , protože asi jediné východisko z toho začarovaného kruhu bude zajet na tom "ne-továrním" stroji dobré výsledky a ukázat, že to umí

Rado_ (555) napsal 02.12.2015 v 09:35

souhlas s Akrem

ad Motofighter > realistický pohled by neškodil... Tvůj názor by byl poplatný možná 10 let zpět, avšak nyní je nad Slunce jasné, že kariéra KS má neodvratitelně degresivní tendenci

JollyJoker (1004) napsal 02.12.2015 v 09:22

Kubovi fandím,ale mám pocit,že tento tým bude ze všech,ve kterých byl v BSB,asi nejslabší.
Ale třeba se pletu

Krabbio (1002) napsal 02.12.2015 v 00:05

V každém případě fandím ale Akro má asi pravdu.

AKRO (-498) napsal 01.12.2015 v 23:44+5

Mám obavy, že jeho nejlepší doba už minula!

Motofighter (471) napsal 01.12.2015 v 23:27

Tak rozhovor takovy nic nerikajici, porad jen opakovani faktu, nerekl nic jasneho ani super pozitivniho. Az na zaver, ze znovu BSB na BMW v malem tymu, jak psal Ogg bez podpory tovarny. Ja kritiku nepridaval, na Kubu zatim ne , ale kurnik uz by to chtelo poradny tym, takze hodne stesti v roce 2016 a pak hlavne v roce 2017 konecne tym(s podporou tovarny a s ambicema na bednu), protoze Kuba na to ma!

DutchTT (846) napsal 01.12.2015 v 23:26+1

to Ogg..co by se asi mělo dle pravidel BSB na motorce SBK vyvíjet ??? Má se jezdit podle pravidel...tedy motorká z krámu a očesat o světla apod , dát kapoty racing a , gumy racing a závodit.je to přece třída PRODUKČNÍ!!!

dotpoint (22) napsal 01.12.2015 v 22:40

Udrzet se v lize a nesestoupit a dostat zaplaceno.a nezranit se znamena zit.

IvanDvoutakťák (5062) napsal 01.12.2015 v 22:37+2

Jakub vypadal na dnešní autogramiádě tady v Brně velice
optimisticky a pravděpodobně nejen "vypadal" ...
Těžko říct, jakou "kupu peněz" by musel dodat, aby mohl
jezdit na nějaké "fabrice". Ani BSB totiž nejsou žádná "charita"

Ogg (387) napsal 01.12.2015 v 21:35

Ten rozhovor je dobrý, ale pořád mám pocit, že se opakuje furt stejný scénář. Kuba je angažován do takových týmů kde jsou hlavně nadšenci, kteří mají motocykl a spolu to vyvíjí. Jenže pokud je ten tým tvořen klukama kteří do motorek dělají a jsou nadšenci, rodinný tým jak píše apod, ale není to nějaký hlavní tým podporován továrnou a nějakým velkým sponzorem tak to prostě zase budou výsledky jaké známe tj učení s motocyklem, a odstraňování tech. problémů. Tak jako u toho Moto Rapid apod. Všichni zapálení do práce a nadšení ale ta technika pokulhává protože tam nejsou lidé od továren a toho se bojím aby zase nebylo jak min. rok tj druhořadý materiál a podle toho i ty výsledky.

Ono by to chtělo prostě už angažmá někde přímo v továrně

Za hrad držíme pěsti!!

VIZI (1417) napsal 01.12.2015 v 21:22

a Kuba si to zaslouží

VIZI (1417) napsal 01.12.2015 v 21:15

Snad bude víc štěstí, konečně

ZdenyGSXR (127) napsal 01.12.2015 v 20:43

At se daří !

Paulo (2558) napsal 01.12.2015 v 19:16

Dobrá zpráva , a hned je Kuba na 2. fotce vychechtanej . Tak ať to jede.

unavix (595) napsal 01.12.2015 v 19:04-3+1

Jak dlouho v tom týmu vydrží? Půl sezóny? Víc tomu nedávám.

.Padre. (76) napsal 01.12.2015 v 18:52

VIZI (1417) napsal 01.12.2015 v 18:09

Ogg: druhého jezdce mají, je jim Howie Mainwaring

Ogg (387) napsal 01.12.2015 v 17:31

Je dobře, že opět má angažmá, věřím že ukáže zdejším kritikům že závodit umí, tak jak to říkám celou dobu. Chtělo by to jen tu slabinu v podobě pomalejších startů odstranit a výsledky se dostaví. Ty poslední starty v závodech v Brands Hatch nebyly dobré. Jinak to vidím optimisticky!

Kdyby chtěli mít ještě jednoho jezdec v týmu, tak druhý češký jezdec je taky spojován s Bé eM Wé !

Déjávu (58) napsal 01.12.2015 v 16:51-2+3

BSB mají možná tradici a kvalitu, ale jinak jsou na okraji zájmu. Ducati neudržel, Yamaha mu smlouvu nedala a BMW... uvidíme, ale je to takové každoroční plácání od ničeho k ničemu.
Hold promrhaný talent. Měl na to jezdit špici v SBK, ale ono sehnat dobrou sedačku je asi kumšt.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.12.2015 v 16:22+1

nemam co dodat at to fici z pohranici

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist