Zhodnocení sezóny 2010 týmu Limousine Prague racing

Nejdříve stručně k poslednímu závodu na okruhu v polské Poznani. Tento okruh byl do seriálu MČR a PČR České republiky zařazen poprvé, ale pro našeho jezdce Honzu Nimmerfolla naštěstí nový nebyl, protože na něm Honza již jel s jednou z agentur.

Zhodnocení sezóny 2010 týmu Limousine Prague racing
Okruh je „zvláštní“ tím, že velmi pěkná trať má hodně špatné zázemí, kdy většina týmů musí „tábořit“ na louce. To se však netýkalo našeho týmu, protože, jako „znalci“ místních poměrů, si kluci dokázali najít místečko na „pevné zemi“.

Samotnému závodu předcházelo mnoho různých „kalkulací“, za jakých podmínek by Honza ještě mohl vyhrát celý seriál závodů ve „volné nad 600 ccm“. Bohužel ze všech propočtů vycházelo, že vedle Honzova vítězství je „nutné“ také zaváhání průběžně vedoucího Marka Káni.
Samotné tréninky i závod probíhaly již ve standardní režii Honzi Nimmerfolla, kdy si vyjel pole position v kvalifikaci a zvítězil i v samotném závodě před svým největším konkurentem Markem Káňou, který se tak stal vítězem celého seriálu v této kategorii a Honza skončil na výborném druhém místě.

Nejvyšší místo na „bedně“ při vyhlašování výsledků závodu bohužel nemohlo úplně vymazat zklamání z nezaviněného pádu v předposledním mosteckém závodě, který Honzu připravil o první místo v celkovém hodnocení za rok 2010.

Tým Limousine Prague racing v sezóně 2010

O vzniku toho týmu rozhodli Jan Nimmerfoll a Mirek Kaňkovský na začátku roku 2010 s tím, že se zúčastní Přeboru a Mistrovsví České republiky. Honza startoval s Hondou CBR 1000RR z roku 2008 a Mirek s Yamahou R6 stejného roku výroby.

Původně chtěli jet každý ve dvou třídách, ale po úvodním závodě na maďarském Hungaroringu, kdy si oba jezdci vychutnali okamžiky na stupních vítězů, se Honza rozhodl soustředit na třídu „volná přes 600 ccm“ a Mirek na třídu „superstock 600“.

Po velmi úspěšném závodě v Brně, kde Honza ve své třídě zvítězil a Mirek obsadil ve velké konkurenci 4. místo a porazil i účastníka závodů mistrovství světa Karla Peška, přišel pro tým velmi nešťastný závod na Pannonia ringu, kde v kvalifikaci Mirek Kaňkovský těžce havaroval.

Honzovo následné vítězství bylo zkaleno velkými obavami všech členů týmu o Mirkovo zdraví a v prvních dnech po havárii dokonce o jeho život. Naštěstí se podařilo maďarským a po převozu do Sřešovic i českým lékařům Mirka zdárně léčit, i když úspěšně pokračující rekonvalescence bude ještě dlouhá.

Nadále pokračoval tým v účasti na závodech pouze s jedním jezdcem a Honza na Slovakiaringu potvrdil svoji skvělou formu již třetím vítězstvím v řadě za sebou. Proto odjížděl tým na svůj „domácí závod“ do Mostu s velkými očekáváními, které nám bohužel zhatil jezdec předjížděný o kolo, kvůli kterému Honza v posledním kole spadl z druhého místa.
Protože zpráva o průběhu posledního závodu je na začátku tohoto reportu, zbývá již jen závěrečné hodnocení celé závodní sezóny.

Z pohledu Honzi Nimmerfolla byla tato sezóna velmi úspěšná, i přes to, že Honzovi nešťastně „uteklo“ 1. místo v celkovém hodnocení. Popravdě řečeno, kdyby Honzovi na začátku sezóny někdo řekl, že vyhraje čtyři závody ze šesti a celkově skončí druhý, tak by to jistě bral „všemi deseti“. I pouhý jeden start ve třídě „SBK“ v Maďarsku přinesl Honzovi celkově 9. místo v celkovém hodnocení této kategorie.

Pro Mirka je jistě hodnocení této sezóny složitější, protože první dva závody ukázaly, že Mirek jednoznačně má nejen na to, aby suverénně vyhrál třídu „volná do 600 ccm“, ale že je schopný bojovat o přední umístění s jezdci ve třídě „superstock 600 ccm“.

Bohužel havárie na Pannonii udělala těmto ambicím hodně „drsnou čáru přes rozpočet“ a je jen na Mirkovi a jeho zdraví, jestli bude chtít v příštím roce navázat na svoje výborné výsledky z počátku sezóny.

V celkových výsledcích se svými dvěma starty skončil Mirek celkově na 8. místě ve třídě „superstock 600 ccm“ a na 9. místě po jednom startu ve třídě „volná do 600 ccm“.

Na tomto místě patří také velké díky mechanikům týmu Martinovi Hakenovi a Honzovi Vrbovi, bez kterých by nebylo možné celý seriál závodů úspěšně absolvovat.

Celý tým děkuje za přízeň sponzorům a fanouškům, kteří svojí pomocí i přízní výrazně přispěli k úspěšnému průběhu letošní sezóny a vedení týmu slibuje, že Vás bude informovat o svých dalších záměrech na příští rok.
Za tým zdraví Jan Nimmerfoll a Mirek Kaňkovský

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist