Titul je v Praze

Od prvního dne jsme věděli, že závod dopadne dobře. Změnili jsme nastavení podvozku, se kterým nám pomohl Miloš Čihák. Jeho zkušenosti z MS byly k nezaplacení. Kdyby jsme měli takhle nastavenou motorku už ze začátku sezony, tak bychom jezdili úplně jiný časy. První měřený trénink dopadl podle našich představ, bohužel ve druhým tréninku, kde jsme chtěli zajet POLE POSITION byla závada na motorce (ucpané benzínové čerpadlo), takže Kája startoval ze 3.místa. Do závodu jsme měli jasný cíl – vyhrát, což by nás doneslo k titulu mistra ČR a to se nám povedlo!

Titul je v Praze
Před sezónou jsme se rozhodovali na jakém podvozku pojedeme a nakonec jsem se rozhodli pro firmu Halbich, která nám slibovala plný servis na závodech, bohužel to byly jen sliby, jak nalákat zákazníka, takže už nikdy víc.

Chtěli bychom poděkovat panu Danielovi, který nám propůjčil na závody motocykl Kawasaki, myslím si, že je to nejlepší závodní motorka ve standartním provedení .

A dále: Firmě PSI za kvalitně ušitou kombinézu, Firmě PIRELLI zastoupené panem Nosem,
Firmě Gold Fren za kvalitní brzdové destičky a kotouče, Firmě Bikes Plast, Firmě PPtunning,
Firmě Bona Vita za výživu pro sportovce.

 A také všem našim kamarádům, bez kterých bychom to nedokázali.
Karel Pešek: "Hned, když jsem vyjel ze začátku na trať, jezdil jsem stabilní časy, rychlejší než ostatní. To pro mě bylo dobrý, zvlášt když se rozhodovalo o vítězi, a tak i o držiteli titulu. Do soboty jsme předělali s Milošem Čihákem úplně nastavení motorky a to se parádně osvědčilo.V QP 1 jsem vyjel na poslední 4 kola, abych zrychlil svůj čas, ale když jsem vyjel, ukázalo se mi, že nemám dostatek benzínu, tak jsem musel zajet do boxu, aby se dolil. Ale kdybych hned nevyjel, tak bych nestihnul už žádný kolo, takže jsem doufal, že to aspoň to jedno kolo vydrží, nakonec to vyšlo, bohužel ne na víc než na to jedno kolo. V QP2 jsem objel jen jedno kolo, protože motorka nejela vůbec podle mých představ, takže jsem už nemohl zrychlit. Po tréninku jsme zjistili, že bylo ucpané benzínové čerpadlo. V ranním tréninku motorka fungovala jak měla, takže jsem zajížděl celkem slušné časy. Do závodu jsme šli s jasným cílem vyhrát. Po startu jsem se hned ujal vedení. Když jsem už v prvním kole viděl, že mám náskok 2 vteřiny a v dalším hned 5 vteřin, byla to paráda a už jsem si jen hlídal abych nespadnul, ale stále jsem jezdil celkem rychlé časy a náskok na druhého se neustále zvyšoval . Jsem hrozně rád, že to vyšlo, že mám titul a ještě když jsem to zakončil takovým náskokem, tak je to ještě potěšující. Chtěl bych poděkovat panu Danielovi, mému Tátovi, mechanikovi a Milošovi za super nastavení podvozku a všem co nám v letošní sezoně pomáhali."

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 3.00
Známkováno: 2x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist