Sedmý podnik seriálu Alpe Adria

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5047) napsal 11.09.2013 v 14:50

Hlavně aby těm "rakouským soudruhům"(jejich jednání silně připomíná SOUČASNÉ rakouské dopraváky ! ),
poté co to rozebrali "do šroubku",
po zpětné montáži nějaký šroubky nepřebejvaly ...

DutchTT (846) napsal 10.09.2013 v 17:44

AMK a český zástupce na závodě..., leda, že by si spletl destinace Bohužel nejsou ani celkové výsledky M AČR, ale ještě nepadl první sních, tak času dosytosti.

mamba54 (1340) napsal 10.09.2013 v 15:46+1

Škoda, že se k tomu nevyjádřil český zástupce v jury.

IvanDvoutakťák (5047) napsal 10.09.2013 v 13:05+2

Pokud ti "rakouští soudruzi" nebyli schopni zjistit
a písemně zaznamenat KONKRETNÍ řády nedovolenou úpravu,
tak ať jdou"dělat do včel" a jezdce nechají v klidu.
Komu by jejich jednání(Přijměte dikvalifikaci a zítra
můžete jet) nepřipomínalo "husákovy dopraváky" s jejich
"Tak jak to uděláme, pane řidič !???"
Zajímalo by mně především, jestli někdo z těch rakouských
"inkvizitorů" AA tento sport provozoval AKTIVNĚ ... !!!

yapin (5) napsal 10.09.2013 v 09:21

taky uz mam bawo a ani jsem to nevedel no to se jede uplne jinak..diky IMRC SUPER VIKEND.

med.med (0) napsal 09.09.2013 v 22:55

Kdo to zase psal asi mám doma R1 a bavo a koukám že i ostatní mají nějak jiný motorky!!!
Radek Kubišta

Prusa-#94 (90) napsal 09.09.2013 v 22:53

hnus
a zástupce autoklubu tam nebyl???

AKRO (-498) napsal 09.09.2013 v 21:40

Svinstvo!

Biker_xx (2298) napsal 09.09.2013 v 20:02+2

Le-Corbusier> manažer týmu Luboš Moravec: Na tento závodní víkend asi dlouho nikdo nezapomeneme. Zisk double, titulu Mistra ČR a Mistra Alpe Adria. Musím se pozastavit u několika událostí, které nás potkali. Před tímto dvojzávodem měl David ztrátu na vedoucího jezdce AA Rakušana Jochena Rottera pouze 21 bodů a bylo jasné, že bude bojovat celkové prvenství v AA. První závod David vyhrál, zajistil si tím titul Mistra ČR.( mimochodem zde gratuluji Igorovi Kalábovi k titulu vicemistra). Avšak Rotter dojel až čtvrtý, a David ho před posledním závodem stáhl na pouhých bodů 9.
Následovala scéna jak z akčního filmu, o kterou se postarali rakouští funkcionáři, jmenovitě technický komisař Franz Zehethfer a člen jury Hejduk. Náš motocykl byl odstaven, odtlačen do boxu technických komisařů a do šroubku rozebrán. Pan Zehethofer velmi arogantním způsobem dával najevo že je TK. Hledal jehlu v kupce sena, kterou nenašel. Avšak ve 20.48 následoval verdikt, že jsme porušili řády AA v bodě 02 citace řádů : Přídavná elektronická hardware zařízení nesmí být přidána.( např. počítače pro získávání dat, příslušenství pro nahrávání dat atd.). Nic z toho na motocyklu nemáme, ale p. Zehethofer z důvodu vítězství Rottera tvrdí, že ano. Prekérní situace! Co s tím? Zastání nemáte od nikoho! Následoval telefonát do ČR našemu právnímu zástupci. Verdikt zněl jasně, bojujte v rámci pravidel a řádů AA. Byl nám předán protokol, že nás dočasně do vyřešení celé věci vylučují ze závodu. Následovalo naše odvolání. Mezitím za mnou osobně byl pětkrát člen JURY se slovy: Přijměte diskvalifikaci, zítra můžete normálně jet a bodovat. Logicky v tento moment se stává Mistrem AA Rotter a Rakušané jsou spokojeni. Nic takového jsme nepřipustili a přišlo odvolání. Verdikt Jury a p. Zehethofera: Váš motocykl zůstane v rukou technických komisařů až do druhého dne do 08.40. V tento čas budete moci začít na motocyklu pracovat. Máte na to hodinu, kvalifikace se jela v 09.40. Argument, že toto není nikde v žádných řádech, s námi nikdo neřešil. A to, že se pneumatiky Dunlop musí nahřívat minimálně dvě hodiny před tréninkem p. Zehethofer s arogantním úsměvem nevzal.

Vážení, od 08.00 jsme stáli u motorky a čekali, až nás na ní nechají dělat. Pan Zehethofer na dotaz, zda už můžeme alespoň nasadit nahříváky, opět s arogantním úsměvem ukázal na hodinky a pravil v 8.40. V 8.40 jsme mohli začít připravovat motorku. Byl k nám přidělen slovenský technik, který dohlížel na to, co s motorkou děláme. Všem bylo jasné, o co tu ve skutečnosti jde.Toto vše se opakovalo i před závodem. Start byl ve 14.20 a my mohli k motocyklu až ve 13.20. Po závodě, kde David zajel nejrychlejší kolo a opět porazil Rottera o parník, jsme motocykl odevzdali TK a mají ho dodnes. Motocykl týmu Motorpower zůstal na Slovensku.
Co se bude dít dál??? Uvidíme. Smutný je určitě fakt, že JURY ve složení v jakém na okruhu Slovakiaring byla, vážně ohrozila mladého talentovaného jezdce Davida Látra na životě tím, že musel do QP 2 a do závodu 2 jet s nepřipraveným motocyklem a s nefungujicími pneumatikami, jelikož nedovolili dát nahříváky na motocykl požadované dvě hodiny před jízdou. Vyvstává otázka, kdo si nyní vezme na bedra ohrožení zdraví mladého pilota??? Vážně zvažuji napsat otevřený dopis všem jezdcům a týmům a vyzvat je k bojkotu šampionátu Alpe Adria. Jinak na konec patří veliký dík Davidovi, že toto vše zvládl na jedničku, sponzorům a v neposlední řadě našim sousedům ze Slovenska a ze SMF za perfektní uspořádání závodů. Vidím cestu společenství Slováků, Čechů, Maďarů, udělejme společný šampionát a nemusí nás potom arogance lidí z AA zajímat.

kazi (27) napsal 09.09.2013 v 20:01

porušili řády AA v bodě 02. Citace z řádů: přídavná elektronická hardware zařízení nesmí být přidána (např. počítače pro získávání dat, příslušenství pro nahrávání dat atd.) Je to podle TZ Motopoweru. Taky by me zajimalo jak to vlastně je a jak to dopadne, každopádně je to od Rakušanů svinarna a proste neumi prohravat !

Le-Corbusier (432) napsal 09.09.2013 v 19:44

Nevíte někdo v čem látrovo CBR nebylo "předpisové"?

šimic (46) napsal 09.09.2013 v 18:31

..a Volná?




TOPlist