Několik informací z posledního jednání VV SZM

Na konci října jednal Výkonný výbor silničních závodů motocyklů, informace z tohoto jednání týkající se >silnice< naleznete v tomto článku.

Několik informací z posledního jednání VV SZM
Na konci září se v Hořicích v Podkrkonoší dokázal sejít Výkonný výbor silničních závodů motocyklů ke svému "pravidelnému" jednání, ze kterého vzešlo několik informací, jenž bych Vám chtěl nyní sdělit.
Tak předně musíme kvitovat to, že se členové VV SZM alespoň sešli, byť ani tentokráte ne v plné síle. Výbor konstatoval, že úkoly z předchozího jednání byly úspěšně splněné, dále výbor přijal nového člena, který bude zástupcem minibike, ale i schválil oficiální výsledky jednotlivých disciplín.
Na pořadu jednání byly připomínky k protestu jezdce Bicana proti motoru motocyklu jezdce Pragera. Zde je nutné připomenout, že protest byl podán při závodě AA Cupu na Hungaroringu a jezdec Bican tento protest prohrál. Dle regulí měl poté Kamil Prager obdržet za rozebírání jeho motocyklu "odškodné", které mu doposud nebylo vyplacené. Zde jen upozornění pro ostatní jezdce, kteří se dostanou do podobné situace – pokud vyhrajete protest, který bude proti vašemu stroji podán a vy ten stroj budete muset rozebírat, nezapomeňte, že vám za rozebírání patří finanční "odměna" (neověřeně – ve výši 500,- EUR). Tato částka nebyla jezdci Pragerovi vyplacená a tudíž se jí zákonitě domáhá. Česká strana konstatovala, že pochybila maďarská strana, která nevybrala od jezdce Bicana nutnou kauci, naopak Kamil Prager údajně disponuje listinou, kde maďarská strana informuje, že finanční jistinu obdrží od české strany. Jisté je to, že před rozebráním motoru si měl pořadatel vyžádat od jezdce Bicana již zmíněnou kauci, která měla posléze připadnou straně, jenž spor vyhraje. VV SZM konstatoval, že Maďaři pochybili a bude jim zaslán dopis se žádostí o prověření. Veškeré další připomínky budou písemně sepsány a budou následně projednány s předsedou VV p. Jankem.
Dále VV SZM projednal předběžné termíny konání závodů na našem území. Zde nás zaujaly především termíny pro silnici. Můžeme tedy konstatovat, že se u nás budou konat tři závody (s největší pravděpodobností opět jako AA Cup). 14.-16. 7. 2006 v Brně (jezdci co chtějí divokou kartu pro WSBK v Brně mají tedy smůlu), 28.-30. 7. 2006 v Mostě a 15.-17. 9. 2006 opět v Brně. Stanoven byl také termín závodu 300 zatáček Gustava Havla – 20.-21. 5. 2006, ale i dvou největších závodů veteránu v naší republice – 10.-11. 6. 2006 se pojede v Hořicích a 17.-18. 6. 2006 se pojede ve Dvoře Králové (tedy snad se pojede, protože v zápise je u tohoto závodu uvedeno datum s rokem 2005!!! – tedy nesmyslné letošní datum)
Technické a sportovní předpisy pro rok 2006 budou upřesněné po zasedání Alpe Adria Cupu, nicméně do konce tohoto roku mají pp. Janek a Křovina zpracovat sportovní řády, zatímco pan Kubíček má předložit návrh systému závodů – počty tříd pro následující roky.
Byla projednána žádost p. Glasera o vypsání pohárové třídy Hyosung 250 a 650. VV SZM souhlasil s vypsání této třídy pouze pro závody v ČR (2x Brno, 1x Most), když slabší třída by měla jet své závody společně s MEZ MČR 250 ccm, silnější třída poté společně se třídou Supermono. Pokud se pojede i mimo území ČR, budou body připsané do celkové klasifikace.
Opět byla projednána a opět zamítnuta žádost jezdců třídy Klasik o start s motorem v chodu. K zamítnutí lze pouze ironicky konstatovat, že osobně bych chtěl někoho vidět úspěšně roztláčet v šedesáti letech například čtyřtaktní sedmsetpadesátku.
Závěrem je potřeba ještě napsat, že třída Supermono se od příštího roku pojede jako právoplatné Mistrovství ČR (doposud se jelo jako Přebor ČR).
Příští zasedání VV SZM se uskuteční v polovině prosince.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist