Michal Prášek v Mostě nebojoval jen se soupeři, ale také s angínou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 24.07.2015 v 06:19

Tak už jen fakta - asi pro Bikera_xx "taky přiblblá"
Nezajímá mně, "co" jinýho než motocykly na okruhu v Mostě jezdí
a pro "auta" to musí být ještě větší "chuťovka" než pro motocykly.
Na tomto okruhu jsem nikdy nezávodil.Kd yž byl dokončen, měl
jsem "po sezóně" jako jezdec , ale především finančně a tak
""znám"" tento okruh jen jako divák, přesvědčený o tom, že BEZ
tohoto retardéru by Tomáš Hlavatka žil . Jezdil zde svýho času
s agenturami můj syn . Holt někdo jsme příznivec Mostu, někdo
ne, ale to neznamená, že ač brněnský lokálpatriot, nepovažuju
Most za zajímavější než Brno.
V jednom máš, Bikere_xx pravdu a sice, žeby mně na můj dotaz
stejně nikdo neodpověděl. Takovou "statistiku" by mohlo mít je-
dině vedení AMD Most a nejsou to informace příliš povzbudivé .
Argumentovat, že i na jiných úsecích se padalo / padá, neznamená,
že TENTO retardér nezvýšil celkový počet pádů oproti původní verzi
okruhu, kde na tomto místě žádný retardér nebyl a pokud vím, tak
v té rychlé levé po startu (bez retardéru) snad ani nikdo nespadl .

Biker_xx (2319) napsal 23.07.2015 v 22:42

I2T: Přiblblej je proto, že ty nechceš znát odpověď, chceš dát najevo, že takhle se ti to nelíbí. Ale jestli chceš otázky a odpovědi, tak se zeptej (ale fakt stačí jednou, pod jedním článkem), kolik lidí v různejch disciplínách zahynulo nebo se těžce zranilo ve starym esíčku a kolik v novym retardéru. A ber v potaz, že v Mostě nejezděj jen motorky. Nevím, kolikrát jsi ty sám jel starou a novou verzi, ale za sebe můžu říct, že v tý nový se cejtim výrazně bezpečnějc.

sahan (16) napsal 23.07.2015 v 21:24+1

Pro I2takt. Ten původní retardér byl zajímavý v tom,že vlastně jezdcům,kteří do něj vjížděli samostatně rychlost neomezoval,on působil jako takový trychtýř a zpomalil jezdce,kteří se nevešli do té ideální stopy.A byl nahrazen tímto ultra zpomalovacím,ve kterém po startu v prvním kole dochází k četným kolizím,které se zpravidla obejdou bez zranění,ale mnohdy ukončí veškeré třídenní snažení jezdců.
Mně osobně a nejsem sám se líbila více ta původní verze,divácky velice atraktivní.Chyba se ovšem neodpouštěla a byla zaplacena velmi tvrdými pády,viz četná fota tohoto místa od Luboše Novosáda.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.07.2015 v 21:04

Na tu moji konkrétní otázku mně asi nikdo
odpovědět nedokáže, ale je to realita :
//www.motorkari...7/31961/MIL_1548.JPG

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.07.2015 v 20:54

Na druhé straně jsem já ještě nikdy tady na M.cz nikomu
nenapsal, že má "přiblblý" otázky. A že jich na M.cz je !!
Navíc jsem to nepsal pod všechny články o "Alpe", ale
jedině pod články o "Alpe" v MOstě .Jsem prostě odjakživa
"úhlavní nepřítel" jakýchkoli retardérů, protože sice snižují
maximálku na přímých úsecích (a průměrnou rychlost na
okruhu), ale rozhodně jsou kritickým místem okruhu navíc.
Viz pády v Mostě, Dymokurech i jinde. Ten původní v Mostě
stál život Tomáše Hlavatku
a o opaku mně NIKDY NIKDO nepřesvědčí .

Biker_xx (2319) napsal 23.07.2015 v 18:24

I2T: Opravdu je nutný, abys tuhle přiblblou otázku psal pod úplně každej článek o Alpe?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 23.07.2015 v 12:16

Zajímal by mě poměr počtu pádů v "neblaze proslulém" retardéru na konci
cílovky k počtu pádů na celém zbytku okruhu ...

SPIJKER (93) napsal 22.07.2015 v 21:01

Hezkej progres proti lonsku apo tezkym padu... motorka snad bude v kupe a psychika taky..




TOPlist