Na vlastní kůži: 300 ZGH a Jarní cena Brna

Zimní pauza ... je protivná zimní pauza. Čas zevlování a těšení se na jaro a suché silnice...

Kapitoly článku

Pre
Až se jednoho dne, z ničeho nic, jaro zeptalo ... a začal blázinec. Celá následující předzávodní schíza byla vyvolaná, přiznávám, jednak trochu vlastní hrou s časem, hlavně ale celkem napínavým čekáním na peníze za dobře odvedenou práci.
Motorka byla po pašáckém útoku v Dymokurech v takovém divném nestavu, na první pohled snad nic zásadního, jenže když už jsem se do toho pustil, tak co sáhnutí, to odhalená past. Kromě kapot, ze kterých zůstal je dekl na nádrž, odnesly ránu parohy, podsedlák, jedna Yoshuroura, část svodu pod motorem, přestalo se točit přední kolo, levá vidle skoro vypadla z trubky a svoje dostal i regulátor dobíjení. Naštěstí jsou i takoví, kteří pomohou nejen do příkopu, ale i z něj .... protože všechno, co bylo potřeba, se povedlo poshánět za velmi velmi přátelské ceny. Motoforzy, zušlechtěné v lakovně Milhuas, padly jako ulité, vidlici dal do kupy Jirka Látr, kopyto na Yoshirouru jsme dali dokupy s Mejlou truhlářem a o zbytek se postaral kouzelník Šutr. K němu jsem původně jel jen kvůli přecvakání konektorů na regulátoru ... ale znáš to, za zeptání nic nedáš ... chtěl jsem poradit někoho, kdo posváří ten svod, titanový... "a máš to tady?" ... naštěstí jo, válel se v kufru a za deset minut na něm byla luxusní housenka, jak od originál Yohshiho Mury. No, a taky jsem zeptal, když už jsem tam byl, jak inteligentně demontovat chrchlající ložiska z toho překrásnýho PVM kola a kde by se do tohoto překrásnýho PVM kola daly sehnat ložiska ... "a máš to tady?" ... ložiska byla během jednoho pressa venku, čistě náhodou se ve škatuli pod ponkem našla ta správná náhradní a ... a bylo to. Všem zúčastněným, počínaje PO karambolu, děkuji.

... A jelo se do Brna

Jarní cena Brna
Ve zkratce: organizátorsky přeparádně zmáknutý podnik, včetně tentokrát výtečně zajištěného počasí ... příklad hodný následování. Samotné ježdění, ač bylo letošní první, se obešlo bez otlaků, bez proleženin, natažených nebo jinak zmožděných svalů . Motorka až na brzdy fungovala docela dobře a jen lehká podvozková dysfukce po přesném zásahu Jirky Látra zmizela. Ty brzdy jsem si cvičně během tří dnů asi 5x rozmontoval a zase smontoval a asi moc x odvzdušnil, pokaždé s efektem tak na 7 - 8 kol, potom už jsem si přimačkával prsty k heftu... Do příště se tohle musí vyřešit.
Dohromady dva tréninky, warmup a dva závody jsem odjel gumkách Metzeler K1. Tedy na jednom předku (cca 250 km), ale zadky zařvaly tři (první dva po cca 100 km, třetí 60 a možná že někde to ještě dá na jeden trénink). Nešel bych do nich, nebýt Viktora, který je chválil, a ceny, která rozhodla ;) ... nutno říct, že fungovaly přeparádně.
Odjezd z Brna byl nakonec na celkem spokojené vlně. Suza ukázala, že je opět relativně v kondici a to, že se po zimě po prvním vytlačení motorky z garáže povedlo zajet nízkých 11 taky není úplně k zahození.


 

Informace o redaktorovi

Tomas Mysliveček - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (4x):



TOPlist