Na úvod sezony vyhrál Prášek oba závody v Brně

Po dlouhé sedmiměsíční pauze konečně na závodech. Letos jsem nastupoval do své dvaadvacáté sezony v kariéře a do naší společné čtrnácté sezony s Pavlem Roháčem, který je manažer a majitel týmu Roháč & Fejta motoracing. Výsledkem jsou dva vyhrané závody v Brně a cíle stanoveny na obhajobu titulu v seriálu Alpe Adria.

„Páteční tréninky jsem si myslel, že bude obtížné se dostat do rychlého tempa, ale naštěstí jsem to přes zimu nezapomněl a tréninky jsem vyhrál se slibným časem 2'05s. Do sobotní první kvalifikace jsem si chtěl potvrdit páteční čas, což se mi bohužel nepodařilo, zajel jsem 2'06s, ale bylo fajn, že jsem se udržel na prvním místě.

„Do druhé kvalifikace jsem nastoupil s měkčí směsí zadní pneumatiky, měl jsem plán zajet pět ostrých kol a dát čas 2'05s, což se mi podařilo a na posledních pět minut kvalifikace jsem si zajel pro kvalifikační gumu. Na kvalifikačce jsem měl rozjeté hodně slibné kolo, kde mi na datarecordingu ukazovalo optimální čas kola 2'03,9 sekuny, bohužel po prvním sektoru byla vyvěšená červená vlajka a kvalifikace skončila."

„Do sobotního závodu jsem díky vyhrané kvalifikaci startoval z pole position. Bohužel jsem neudělal dobrý start a propadl se na šesté místo. Během půl kola jsem se ale dostal na třetí pozici. Ve třetím kole se dostal do vedení závodu Miloš Čihák a začal nasazovat k trháku. Já se snažil co nejrychleji zachytit jeho tempo. Do posledního kola jsem najížděl těsně za Milošem, ale věděl jsem, že bude zle, protože Miloš si všechna místa, kde jsem ho předjel během závodu pohlídal. Musel jsem zvolit úplně jinou taktiku, která vygradovala na tvrdé brzdy do Schwantzovi zatáčky, kde jsem se dostal do vedení a závod vyhrál."

„Nedělní závod byl neskutečný. Celý jsme ho jeli tříčlenná skupinka s Milošem Čihákem a Dominikem Judou. Každým kolem se pořadí měnilo, do posledního kola jsem najížděl trošku zoufalej, nevěděl jsem, kde bych se mohl před kluky dostat. Nakonec se mi podařilo Miloše předjet na Stadionu a Dominika na brzdy do Schwantzovi zatáčky, kdy jsme šli oba hodně ostře na brzdy. Následně mi to Dominik vrátil na brzdy do prvního esíčka ve stoupání. Hned jsem ale využil, že byl delší, předjel jsem ho a pak už dělal všechno proto, abych klukům nedal šanci. To se mi podařilo a závod jsem vyhrál."

„Moc děkuji šéfovi týmu Pavlovi Roháčovi ( Roháč & Fejta motoracing team), členům týmu, rodině, kamarádům, všem fanouškům a divákům kteří dělali parádní atmosféru. V neposlední řadě chci poděkovat naším sponzorům, bez kterých bychom nemohli dosahovat takových výsledků. Jmenovitě chci poděkovat firmě: APFREIGHT, Bazzaz, Smalt,,Kili,D-HOLZ, Mírovi Jínkovi (Kulturní dům, Panský dům) Bonmoto, Autosklo Lassy, Město Havlíčkův Brod, RP tuning, PSI, Sebimoto, By Graphic Studio, Renocar, Bazény Skříšovský,Propagon, Provo."

„Další závod nás čeká na Slovakiaringu, kde bude úvodní podnik Alpe Adria šampionátu. Letos budě vážně těžká konkurence, ale samozřejmě se pokusíme zabojovat o čtvrtou obhajobu titulu v řadě ve třídě Superstock 1000."

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 1 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Foxx5 přispěl 0.5 Kč
masi přispěl 0.5 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist