Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
BMW motocykly jsou pěkný mr.ky, to je jasné!
Aleš Nechvátal to už letos také pochopil a v Dymokurech jel na R1
Kamilovi od začátku jeho jezdecké kariéry velmi fandím a určitě mu na jeho sny přispěji.
Jeho skromnost a velké srdce pro motocyklový sport z něj dělá výjimečného závodníka RR a to se mi líbí
Za mne bych ho rád viděl v sedle nejnovější ZX10RR..
a ještě jedna věc ke Kamilovi - ten kluk musí mít nervy ze železa ... nejen na mašině , tam je vidět že je má , ale hlavně po psychický stránce mimo mašinu musí bejt strašně silnej ... co všechno musí udělat aby se na závody dostal ( TT je vrchol že jo ) , než si sežene peníze , motorky , kombinézy , boty a ponožky - to vůbec nemůže bejt jednoduchý a nikdo si asi neumí ani představit co to obnáší ... pak se mu vyse.e stroj ... on ale vidí před sebou tu "černou čáru" a jak bude tahat (500 hodin lítáš,sháníš ,přemlouváš... abys pak 10 hodin jezdil) je ochotnej podstoupit cokoli , jen aby mohl jet ...ten chlap je vopravdu borec
IvanDvoutakťák: ... a nebudou už nikdy , protože v Umbabwe nebo v Šoukungpau to udělaj za plat 5 feniků na tři dny a určitě ze "stejně kvalitních materiálů" .. lepší to asi fakt nebude ...
Na Viraga bych navázal asi tak, že "ta globalizace" nám dává pořádně zabrat .
Subdodavatelé výrobců jsou rozeseti po celým světě (mám na mysli především
PRC) a pak se tedy divme, že na BMW, kdysi synonymu solidnosti a kvality,
dnes může selhat např. pákový spínač, nebo tlumiči řízení "upadnout" držák,
možná taky vyrobený bůhvíkde . . . A není to jen nějaké "staromilství", když
např. jednomu z mých anglických přátel, mohou selhat ložiska v kole cestovní
sériovky BMW, kterou koupí od dealera novou a po záběhu na ní jede (s manžel-
kou) na dovolenou do Španělska. Desetidenní dovolená zkažena čekáním na
opravu a pochyby, zda při zpáteční cestě "neklekne" ložisko taky ve druhém
kole ... No, dovolím si dokonce tvrdit, že ta ložiska nejspíš Made in Germany
nebyla ( a nejsou ani dnes !)
úplně nejhlavnější je ZŮSTAT ZDRAVEJ ... ostatní se s jeho pílí , zarputilostí a vytrvalostí dostaví Kamil BYL , JE a BUDE vždycky Bombarďák takových lidí víc
P.S. I všechny fotky tohoto článku "poputují" k mýmu anglickýmu kamarádovi,
který je ( coby divák ! ) tak zvaným " TT regular" ,
aby věděl, koho především má i v příštím roce sledovat ...
Zase bude dobře, Kamile Snad "nešlápnu příliš vedle" , napíšu-li,
že když má jezdec na MGP a TT srdce a znalost trati, zajel by "tam" na bronz třeba
i na sériovce A TAK NEŘEŠ VÝROBCE toho, co pod Tebou bude v roce 2017
na ostrově Man "vrčet" a uvidíš, že repliky zase budou !
Hezky se ten rohovor čte člověk za rok potká moře nejrychlejších a nejchytřejších bikerů co byli všude dvakrát a poslepu by naladili i to Kamilovo Báwo Mám velkou radost a je mi ctí že Kamila znám osobně Tenhle kluk si na nic nehraje a když to pod ním vrčí tak tahá Je to trošku magor bez toho by to nefungovalo ale taky Pan jezdec a navíc pohodovej a skromnej kluk a to není v dnešní době vůbec málo
Kamil
Jinak super rozhovor v normálním jazyku - žádný kecy o konkurenci schopnosti, konzistenci a podobných kravinách jak čteme v rozhovorech s jezdci Moto GP.
Romanko:ja mu nic nerikam jen defacto preji,at mu to funguje jak ma
Podle me se to v jejich pripade odrazi od zazemi potazmo od financi,kdyby tato skutecnost byla stabilni bylo by snad i bmw,bohuzel jsou radi,ze to tak nejak uvari z vody a v ramci moznosti maji super vysledky viz manx gp,kdy vezli 6ku v dodavce a vsichni jen cumeli coze to tam prijelo za borce a pak to vyhral...no je to o prachach i ta spolehlivost se v tom odrazi a Kamil je rad,ze je rad (ze vubec i tak jezdi s tim co ma k dispozici) a my jsme taky radi ,ze v ramci moznosti se mu tak dari.
Je to rizek
Kamile,držím palce a rád do nové sezóny podpořím zas.
I pro mě je čest,že jsem aspoň tou třoškou mohl pomoct k dobrý věci
Trochu mě mrzej ty veškerý strasti a trápení s bavorákem,ale je vidět,že jsi bojovník a jen tak nic nevzdáváš,a to se mi strašně líbí.Moc bych ti přál nějakou "pořádnou" techniku
Rozhovor super a fotky jakbysmet
Musí to být skvělej pocit a vzrušení stát na Manu na tom startu a čekat až ti ten pán poklepe na rameno a ty můžeš vyrazit 360km dlouhému dobrodružství vstříc
Dál budu sledovat dění okolo tebe,fandit a s hrdostí nosit věci od tebe a vozit samolepku na motorce,tak ať se daří
blackblues, o té spolehlivosti to neříkej Kamilovi. To řekni v BMW. Ale jinak mají ten "zákaznický program" asi opravdu zmáklý. Když se člověk podívá na čem jezdí špička Road Racingu, tak to vypadá na BMW Cup s přdruženou účastí. Akorát teda potřebuješ mít ze dvě motorky a po dva motory do každé. No,s jednou a třemi "rotujícími" motory to asi taky jde.
Ta příští sezóna se určitě vydaří. Pevně v to věřím.
Krasny a detailni rozhovor z teto sezony...pokud bude potreba Kamile,podpori te mnozi z nas opet a moc radi
Skoda,mel si smuly hodne o to vic potesi,jak umis bojovat,kdyz se nedari a nejen proto te mame tak radi
Pristi rok vice spolehlivosti!! a hlavne bez nehody,at se dari kamo.
BMW motocykly jsou pěkný mr.ky, to je jasné!
Aleš Nechvátal to už letos také pochopil a v Dymokurech jel na R1
Kamilovi od začátku jeho jezdecké kariéry velmi fandím a určitě mu na jeho sny přispěji.
Jeho skromnost a velké srdce pro motocyklový sport z něj dělá výjimečného závodníka RR a to se mi líbí
Za mne bych ho rád viděl v sedle nejnovější ZX10RR..
Nádherný rozhovor a jsem rád, že jsem mohl Kamilovi na ten "sen" trochu přispět a když bude potřeba, tak pomůžu znovu
a ještě jedna věc ke Kamilovi - ten kluk musí mít nervy ze železa ... nejen na mašině , tam je vidět že je má , ale hlavně po psychický stránce mimo mašinu musí bejt strašně silnej ... co všechno musí udělat aby se na závody dostal ( TT je vrchol že jo ) , než si sežene peníze , motorky , kombinézy , boty a ponožky - to vůbec nemůže bejt jednoduchý a nikdo si asi neumí ani představit co to obnáší ... pak se mu vyse.e stroj ... on ale vidí před sebou tu "černou čáru" a jak bude tahat (500 hodin lítáš,sháníš ,přemlouváš... abys pak 10 hodin jezdil) je ochotnej podstoupit cokoli , jen aby mohl jet ...ten chlap je vopravdu borec
IvanDvoutakťák: ... a nebudou už nikdy , protože v Umbabwe nebo v Šoukungpau to udělaj za plat 5 feniků na tři dny a určitě ze "stejně kvalitních materiálů" .. lepší to asi fakt nebude ...
Na Viraga bych navázal asi tak, že "ta globalizace" nám dává pořádně zabrat .
Subdodavatelé výrobců jsou rozeseti po celým světě (mám na mysli především
PRC) a pak se tedy divme, že na BMW, kdysi synonymu solidnosti a kvality,
dnes může selhat např. pákový spínač, nebo tlumiči řízení "upadnout" držák,
možná taky vyrobený bůhvíkde . . . A není to jen nějaké "staromilství", když
např. jednomu z mých anglických přátel, mohou selhat ložiska v kole cestovní
sériovky BMW, kterou koupí od dealera novou a po záběhu na ní jede (s manžel-
kou) na dovolenou do Španělska. Desetidenní dovolená zkažena čekáním na
opravu a pochyby, zda při zpáteční cestě "neklekne" ložisko taky ve druhém
kole ... No, dovolím si dokonce tvrdit, že ta ložiska nejspíš Made in Germany
nebyla ( a nejsou ani dnes !)
úplně nejhlavnější je ZŮSTAT ZDRAVEJ ... ostatní se s jeho pílí , zarputilostí a vytrvalostí dostaví Kamil BYL , JE a BUDE vždycky Bombarďák takových lidí víc
Kamilovi držím palce, ať příští sezónu zvládne a na Man se vrátí a jsem připravený v tom zase pomoci
Je to náhoda, že občas laboroval na BMW s podobnými problémy, jaké zmiňuje Abraham?
P.S. I všechny fotky tohoto článku "poputují" k mýmu anglickýmu kamarádovi,
který je ( coby divák ! ) tak zvaným " TT regular" ,
aby věděl, koho především má i v příštím roce sledovat ...
Zase bude dobře, Kamile Snad "nešlápnu příliš vedle" , napíšu-li,
že když má jezdec na MGP a TT srdce a znalost trati, zajel by "tam" na bronz třeba
i na sériovce A TAK NEŘEŠ VÝROBCE toho, co pod Tebou bude v roce 2017
na ostrově Man "vrčet" a uvidíš, že repliky zase budou !
jak začínám od nuly? co se událo v zákulisí? držím palce
BMW ČR neděkuje takže to vypadá příští rok na R1 nebo že by ZX-10? Každopádně držim palce a moc fandím
Hezky se ten rohovor čte člověk za rok potká moře nejrychlejších a nejchytřejších bikerů co byli všude dvakrát a poslepu by naladili i to Kamilovo Báwo Mám velkou radost a je mi ctí že Kamila znám osobně Tenhle kluk si na nic nehraje a když to pod ním vrčí tak tahá Je to trošku magor bez toho by to nefungovalo ale taky Pan jezdec a navíc pohodovej a skromnej kluk a to není v dnešní době vůbec málo
Kamil je borec, nejrychlejsi cech ostrova Man.
Kamil
Jinak super rozhovor v normálním jazyku - žádný kecy o konkurenci schopnosti, konzistenci a podobných kravinách jak čteme v rozhovorech s jezdci Moto GP.
supr popsane pruser za pruserem ale jsem rad ,že tě jen tak něco nepoloží Ostravaci ti budou palce držet furt jj a přejí hoodně sil do další sezony
jeff
tak,tak Fildo.presne jak rikas
Romanko:ja mu nic nerikam jen defacto preji,at mu to funguje jak ma
Podle me se to v jejich pripade odrazi od zazemi potazmo od financi,kdyby tato skutecnost byla stabilni bylo by snad i bmw,bohuzel jsou radi,ze to tak nejak uvari z vody a v ramci moznosti maji super vysledky viz manx gp,kdy vezli 6ku v dodavce a vsichni jen cumeli coze to tam prijelo za borce a pak to vyhral...no je to o prachach i ta spolehlivost se v tom odrazi a Kamil je rad,ze je rad (ze vubec i tak jezdi s tim co ma k dispozici) a my jsme taky radi ,ze v ramci moznosti se mu tak dari.
Je to rizek
Kamile,držím palce a rád do nové sezóny podpořím zas.
I pro mě je čest,že jsem aspoň tou třoškou mohl pomoct k dobrý věci
Trochu mě mrzej ty veškerý strasti a trápení s bavorákem,ale je vidět,že jsi bojovník a jen tak nic nevzdáváš,a to se mi strašně líbí.Moc bych ti přál nějakou "pořádnou" techniku
Rozhovor super a fotky jakbysmet
Musí to být skvělej pocit a vzrušení stát na Manu na tom startu a čekat až ti ten pán poklepe na rameno a ty můžeš vyrazit 360km dlouhému dobrodružství vstříc
Dál budu sledovat dění okolo tebe,fandit a s hrdostí nosit věci od tebe a vozit samolepku na motorce,tak ať se daří
blackblues, o té spolehlivosti to neříkej Kamilovi. To řekni v BMW. Ale jinak mají ten "zákaznický program" asi opravdu zmáklý. Když se člověk podívá na čem jezdí špička Road Racingu, tak to vypadá na BMW Cup s přdruženou účastí. Akorát teda potřebuješ mít ze dvě motorky a po dva motory do každé. No,s jednou a třemi "rotujícími" motory to asi taky jde.
Ta příští sezóna se určitě vydaří. Pevně v to věřím.
Krasny a detailni rozhovor z teto sezony...pokud bude potreba Kamile,podpori te mnozi z nas opet a moc radi
Skoda,mel si smuly hodne o to vic potesi,jak umis bojovat,kdyz se nedari a nejen proto te mame tak radi
Pristi rok vice spolehlivosti!! a hlavne bez nehody,at se dari kamo.