Jezdecká sestava Motopoint Indi Racing je Dokoupil s Hankocyovou

Loňská sezona patřila pro Motopoint Indi Racing Team určitě k těm dosud nejlepším. I pro jezdce Michala Indi Dokoupila to byl skvělý rok až na závěr sezony, kdy vinou techniky přišel o titul v ČR. Dva stříbrní Merkuři z Tourist Trophy jsou ale pro něj i celý tým zatím nejcennějšími trofejemi, které může překonat snad už jen ten ještě o něco vyšší Merkur, kterého si přeje celé startovní pole na TT. Pomyslný start do letošní sezony jsme si nechali na období motocyklových výstav, a tak není překvapením, že právě v Holešovicích na výstavě Motocykl proběhla krátká tisková konference k tomu, co nás letos čeká.

Jezdecká sestava Motopoint Indi Racing je Dokoupil s Hankocyovou
Konkrétně na stánku Kawasaki u závodního speciálu Supertwin Kawasaki ER6-F Lukáš Kosina, technický inženýr týmu MIRT a zároveň i obchodní ředitel Motopointu, se jako první ujal slova a zrekapituloval veškeré loňské úspěchy. Nebyla to náhoda, že právě na této Kawasaki je startovní číslo 53. Právě zde totiž Lukáš Kosina představil i nového Indiánova týmového kolegu, tedy kolegyni Veroniku Hankocyovou, která v loňském roce zvítězila ve třídě Supertwin při posledním roadracingovém podniku v Dymokurech, a v sedle Supertwinu týmu MIRT, který jí Michal Indi Dokoupil (dobrovolně) zapůjčil.

Indi a Veronika spolu absolvují celou sezonu ve stejném týmu, a to jak v Čechách, tak dokonce i v Irsku, kde s týmem RT&E navázal v letošním roce Motopoint spolupráci.
„Cíle jsou jasné. Minimálně vyrovnat dosavadní úspěch na TT a ideálně jej i vylepšit, i když každý krůček dopředu bude hodně těžký a musíme mít i dostatek štěstí,“ prozradil úvodem Michal Indi Dokoupil (#23). „U nás bych chtěl ve třídě Supersport a Supertwin získat titul a v Irsku se opět probojovat do první pětky.“

„Techniku budu mít jednotnou, takže Yamahy R6, i když ta v Irsku bude o něco starší a hlavně sériová. Supertwiny Kawasaki ER6-F bych měl mít ale na skvělé úrovni u obou týmů,“
pokračoval Michal Indi Dokoupil a závěrem dodal: „Taky bych chtěl přivítat svoji novu týmovou parťačku Veroniku a popřát ji splnění všech snů, protože věřím, že na to má, i když mě to bude asi stát pár šedin a možná i nějaké ty domácí práce, kdyby se jí podařil výsledek z Dymokur zopakovat.“

Na to Veronika Hankocyová (#53) reagovala slovy: „Mám z této příležitosti obrovskou radost. Indi i Motopoint pro mě tímto mnoho udělali a je teď na mě dokázat, že to mělo smysl. Mým osobním přáním a cílem je zakončit sezonu v Top 3 u nás, a v Irsku vylepšit moje dosavadní časy a výkony. Dlouhodobější plán je ale trochu odvážnější, protože v roce 2016 bych se chtěla s týmem MIRT dostat na TT do třídy Lightweight, a tomu podřídím veškerou přípravu a letošní sezonu.“

„Mám se ještě hodně co učit a pořád se považuji za začátečníka, takže se budu muset ještě dost snažit. Indi je ale v tomto směru jako vzor a parťák v týmu naprosto ideální, i když budu muset zkousnout, že mi ty domácí práce asi zůstanou, protože tak snadný jako v Dymokurech to už mít rozhodně nebudu, a to nejen s ním.“

„Mimo závody se chci navíc ještě plně věnovat jako prodejce nově otevřené prodejně K2 moto na Harfě v Praze Vysočanech, kde máme největší dealerství Kawasaki a zároveň i téměř kompletní sortiment značek RST a HJC, které mám osobně vyzkoušené,“
dodala Veronika Hankocyová.
Kromě samotných jezdců byly představeny i Indiho nové válečné barvy, protože vzhled motorek se lehce pozměnil a podstatně se změnil i design nové kombinézy na míru od PSI Hubík. Ani Veronika se ale nemusí obávat, protože co nevidět bude mít novou závodní výbavu od firmy RST. Bonmoto chrání našim závodníkům hlavy pomocí přileb HJC RPHA 10+ a v letošním roce pomůže i zabrzdit díky brzdovým pumpám Nissin. Do kotoučů se pak zakousne nová směs brzdových destiček GPR od firmy GOLDfren.
O šaty na bajky se opět skvěle postarala firma Motoforza, která vyvinula i kapotáže pro Kawasaki ER6-F do třídy Supertwin. Nahříváky Tyrex jsou nejen krásné, ale odvádějí kvalitně i svojí práci. Firma Motopoint pak na těchto závodních motorkách testuje výrobky ze sortimentu, který následně nabízí. Ať už se jedná třeba o oleje a maziva Bel-Ray, výfuky MIVV, řetězy EK, brzdové kotouče NG, baterie BS Battery nebo rukojeti Motionstuff a mnoho dalšího. Nad vlastní zkušenosti totiž není, a i toto je jedním z důvodů existence týmu MIRT, protože tvrdší test než závod na TT neexistuje. Energy drink Fakeer se stal v letošním roce také jedním z významných partnerů a firma K2 moto nadále zůstává skvělým servisním partnerem. Firmy Holiday-Pacific Homes a Novaks sice nepatří do motocyklové branže, ale do našeho týmu ano.
S oběma jezdci týmu MIRT si můžete přijít popovídat v neděli 8.března v jednu odpoledne na stánek časopisu Motorbike.

Tým MIRT by rád poděkoval všem stávajícím i novým partnerům za spolupráci, a fanouškům za podporu, protože i tohle je ten správný hnací motor k lepším a lepším výsledkům.
.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 8x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist