Jarní cena Brna 2017: mnoho otazníků a hororová odpověď

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Paulo (2561) napsal 28.04.2017 v 20:58+2

Bomba čtení! Chlape vydrž... Jezdit i psát.

mirekhooper07 (65) napsal 28.04.2017 v 17:37

Takový smutně-veselý čtení, ale jak tu bylo psáno, hlavně že žiješ i když ty škody jsou krutý!!
Tak se uvidíme v Hořicích, doufám že se ti podaří dát sebe i Sůzu dohromady.
P.S k AMK jen že jsem se změnou ve vedení čekal vstřícnější "politiku" vůči silničářům, ale třeba
jen předsedovi kalí vodu neschopný podřízený. Uvidíme..

tomas67 (6) napsal 28.04.2017 v 17:16

bigboš ... to je umenim fotografa ;) ... rolna na zem nedosáhne, to spicky bot jsou na tom hur

HARRYETKA (4) napsal 28.04.2017 v 16:08

jak básníci přicházejí o motorky fáááákt ftipný čtení,by ti měli poslat honorář za článek abys měl na rekonvalescenci

IvanDvoutakťák (5065) napsal 28.04.2017 v 15:48+2

Tomáš má bezesporu "literární vlohy" , pravopis i gramatiku na úrovni , jezdí na
"kde čem" a vůbec ne pomalu ,ale to, že můžeme číst jeho skvělý reporty,
nepředstavitelně tvrdě platí a to nejen finančně, ale i zdravím. Tím nechci říci, že je na
tom takto jako jediný .
Probíráme meteopodmínky, stav asfaltu tratí, pády a jejich následky,ale velkou část
úvodu tohoto Tomášova reportu tvoří přece fakta o aroganci AČR a tak je třeba se taky
ptát, KDY KONEČNĚ SKONČÍ TA "DVOUKOLEJNOST" AČR / CAMS motocyklového
sportu a neplatí to jen pro ten okruhový .
Možná se dá pochopit, že doby, kdy podání ruky bylo zárukou, dávno skončily, ale ty
kejkle s registrací, licencemi, členstvím, pojištěním, atd, atd, jsou možné snad jedině
tady v ČR . Pořád ještě žije mnoho z nás, kteří jsme něco podobného v těch letech
"bolševika" = řízení motocyklových sportů jeho Svazarmem nikdy a v žádném ohledu
nezažili . Na závěr bych jen dodal, že o mojí politické "orientaci" nemůže nikdo pochy-
bovat, poněvadž můj tatínek "držel" jeho živnost až do r.1957 se všemi následky pro
celou naši rodinu z toho vyplývajícími.
Takže po letech 1948 - 1989 rozhodně neteskním

bigboš (0) napsal 28.04.2017 v 15:42

super čtení
tomu se říká láska na celý život!!! A ty to jen potvrzuješ.Srdcař tělem i duší!!!

Chtěl jsem se poptat na jedno tvé foto v levé zatáčce máš pod výfukem rolnu na zemi v náklonu...?
zdá se mi to nebo jen blbá fotka??? Přijde mi to jako kdyby se opírala v max náklonu o asfalt...což by ti klidně parádně uchcala celá motorka a nevíš ani proč...možná jen blbost.

Spinks (34) napsal 28.04.2017 v 15:20

Krásná akce, totálně zkažená počasím

SLEEPER (1002) napsal 28.04.2017 v 13:32-1

Ozzy_> Ty bys jezdil jakou smes?

omg (1412) napsal 28.04.2017 v 12:57

dobrý článek... Respekt!

Ozzy_ (1136) napsal 28.04.2017 v 12:56

SC2 na cumaku v tyhle kose pri tvoji rychlosti ... to bych asi nedaval no. Jestli ten pad na cumak nesouvisi taky krapet s tim.

Jinak mi to pripomina trosku moji predlonskou sezonu Napred sem na pannonce rozebral motorku na prvocinitele, pak sem koupil jinou, vyzkousel v Moste, a vzal na Lausitz, do zavodu prselo, takze start ze sedmyho fleku, v prvni zatacce treti, za technickou pasazi druhej, na dalsich brzdach do vedeni, a za dalsi 3 zatacky sem sel do kacera na obe kola najednou

Vsichni rikali ze na vode Lausitz klouze ... tak muzu potvrdit, je to tak

Hlavne ze ses celej, sezona je cela pred nami.

DOMINATOR (1260) napsal 28.04.2017 v 12:40

No škody jak prase ale jak se řika hlavně že je zdravi, ale stejne to nasere.

tomas67 (6) napsal 28.04.2017 v 12:34

dejf ... to právě netuším, vůbec jsem tam nebrzdil

dejf. (1341) napsal 28.04.2017 v 12:14

Tedá...Peknej navrat do sedla. Divim se, zes mel vubec chut to sepsat. Ale je super zes to udelal - paradni cteni! Hlavne, ze na ponku bude lezet jenom bajk a ne ty. Preju hodne stesti v horicich!!!

...a propó: ten pád byl proc? prebrzdenej predek?

Gonzo (60) napsal 28.04.2017 v 12:10

je to holt vasen




TOPlist