Czech Road Moto Team a hořické zatáčky

Severočeský motocyklový tým Czech Road Moto Team získal v Hořicích první pódiové umístění, ale nejen o spokojenosti byly pro tento tým letošní Hořice.

Czech Road Moto Team a hořické zatáčky
Motocyklový tým Czech Road Moto Team absolvoval další závod letošní sezóny. Po úvodu na okruhu Hungarorin a po stáži v polské Poznani, přišly tentokrát na řadu Hořické zatáčky, kam se vypravil tým v plném složení a tedy nejen s Markem Fischerem a Petrem Čermákem, ale i letos poprvé s Jaroslavem Bednářem a Bohumilem Šarochem, kteří měli své motocykly připravené společně s Petrem Čermákem pro třídu nad 600 ccm.
Prvním jezdcem severočeského týmu, který v žhavém nedělním dni nastoupil ke svému závodu, byl dravý Marek Fischer, jenž se svým motocyklem Suzuki GSX-R600 zasáhl do závodu Volné 250 - 600 ccm. Zde si Mara počínal velmi solidně, když na přírodním okruhu dokázal vybojovat desáté místo v cíli závodu.
Do hlavního závodu Volné třídy nad 600 ccm se bohužel z početného pole přihlášených jezdců nedokázali kvalifikovat Bednář se Šarochem, pro které však je závodění pouze jistým způsobem odreagování od všední reality, a tak byla pozornost týmu soustředěná na hlavní želízko v ohni, kterým bylo rozpálené "železo" v podobě Petra Čermáka a jeho Yamahy YZF R1. Petr statečně bojoval proti zkušenějším soupeřům a v cíli se dočkal zaslouženého úspěchu, kterým bylo celkové druhé místo, které získal po nelítostném souboji s Martinem Vondroušem, s nímž si v posledním kole několikrát vyměnil pozici. Nakonec Vondrouše porazil o pouhých 0,166 sekundy.
"Byl to víkend, který pro mne znamenal dvě strany mince," říká po hořickém klání manažer týmu pan Bohumil Šaroch. "Jedna strana mince je ta krásná, ta která přinesla obrovský úspěch našich jezdců. Ta druhá strana je bohužel špatné rozhodování hořických funkcionářů nad starty některých jezdců. Před několika roky jsme bojovali za to, aby byla volná třída rozdělaná na dvě kategorie, dnes bohužel pořadatele nechali v silnějších litrech závodit i rychlé šestistovkaře, kteří tak zapříčinili, že se několik kluků, včetně nás dvou, nekvalifikovali do závodu. Je to škoda, protože jsme se na Hořice celý rok těšili a brali jsme to i jako jeden z hlavních pilířů letošní sezóny. Takto se před nás dostalo několik kluků, kteří jeli na stejných motorkách jak v šestistovkách, tak v litrech. Myslím si, že když jsme dokázali rozdělit obě kategorie, tak bychom je neměli opět slučovat. Neúčast v závodě mne o to víc bolí, že nakonec do samotného závodu nenastoupilo několik jezdců a pořadatelé nám to ani nedali vědět. Mohli jsme jet alespoň jako náhradníci, byli jsme připravení kdykoliv do závodu zasáhnout. No, ale vraťme se k příjemnějším věcem. Marek zajel výborný závod, nemá na přírodních okruzích zkušenosti a přesto se dokázal prosadit do elitní Top Ten. Petr zajel naprosto famózní závod, poslední kolo bylo doslova senzační, dávali si to s Vondroušem do každé zatáčky, v cíli je dělily doslova centimetry. Druhé místo je pro tým velkým úspěchem. Výsledek na Hungaroringu, tréninkově pojatá Poznaň i závod v Hořicích ukázaly, že jdeme správnou cestou, že se postupně zlepšujeme jak v nastavení techniky, tak v jezdecké vyzrálosti. Jsem s prací celého týmu a výkony našich jezdců velmi spokojený. Již se nemohu dočkat dalších závodů!"

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist