Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kolem závodů byly teď dcela zmatky. Zrušil se Wittstock pro TopGas třídu a pak se začalo proslýchat, že Malmo nemá místo pro V-Rod destroyer a TopGas. Najednou se objevil termín v Drachtenu stejný jako český mezinárodní a reakcí českých organizátorů bylo přesunutí českých závodů z 21.22. na 14.15. června. Podle posledních info se v Malmo TopGas jedou a "V2 drag racing" se zúčastní.
Malmo je vždy něčím zajímavým. Přineslo Romanovi jak první pád tak na podzim i nejlepší čšas v podobě 5,08s na 1/8 míle. Snaha je zajet pod 5 a v sobotu motor dal dalších zkrytých 35HP takže teď je na cca 335 koních, který by to mohli zvládnout. Problém je na startu sílu přenést a další nevýhodou oproti G2, která dělá dvoustovku za 4,5 je ralativně dlouhý řazení kolem 40-50ms/1kvalt clutchmasteru a celý přeřazení řádově dělá tak kolem desetiny vteřiny na každej kvalt. V Malmo bude v plánu zkusti pár vychtávek a snad se pod 5 dostane.
Kdo by si rád zkusil napenetrovanou trať tak relativně blízko je Wittstock 13-15. června nebo sice vzdálenostně dál, ale časově blíž a pořádně našláplá akce s více jak třista týmy je Malmo posledního května odkud určitě přispěju fotkama a krátkou reportáží s výsledky.
Kolem závodů byly teď dcela zmatky. Zrušil se Wittstock pro TopGas třídu a pak se začalo proslýchat, že Malmo nemá místo pro V-Rod destroyer a TopGas. Najednou se objevil termín v Drachtenu stejný jako český mezinárodní a reakcí českých organizátorů bylo přesunutí českých závodů z 21.22. na 14.15. června. Podle posledních info se v Malmo TopGas jedou a "V2 drag racing" se zúčastní.
Malmo je vždy něčím zajímavým. Přineslo Romanovi jak první pád tak na podzim i nejlepší čšas v podobě 5,08s na 1/8 míle. Snaha je zajet pod 5 a v sobotu motor dal dalších zkrytých 35HP takže teď je na cca 335 koních, který by to mohli zvládnout. Problém je na startu sílu přenést a další nevýhodou oproti G2, která dělá dvoustovku za 4,5 je ralativně dlouhý řazení kolem 40-50ms/1kvalt clutchmasteru a celý přeřazení řádově dělá tak kolem desetiny vteřiny na každej kvalt. V Malmo bude v plánu zkusti pár vychtávek a snad se pod 5 dostane.
No tak to se už těšim na fotky
Kdo by si rád zkusil napenetrovanou trať tak relativně blízko je Wittstock 13-15. června nebo sice vzdálenostně dál, ale časově blíž a pořádně našláplá akce s více jak třista týmy je Malmo posledního května odkud určitě přispěju fotkama a krátkou reportáží s výsledky.
Pridavam se k podpore, at se tech 700 koni co nejdriv pochyta do tech dvou hrnku!
No hoši, moc držim palce s tou stavbou