Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nezmiňoval jsem, žeby šopy MCF byly v Brně, ale někdejších
10 let mojí práce v JEDNOM Z BRNÉNSKÝCH BAJKŠOPŮ ...
Uvádět jeho jméno nehodlám - byla by to "nedovolená" reklama
pro IvanDvoutakťák MCF nemá žádné shopy v Brně!! Má své 2 eshopy a MCF je ve Slušovicích. Já na svoji TM objednávám přímo v MCF a přez žádného překupníka (dealera, obchodníka) Jinak všechny motorky MX či enduro jsou poslední ročníky víceméně stejné. Změny jsou jsou jen nepatrné a hooby jezdec je prakticky nepozná. Podle info z TM, tak fabriky vyrábí jen podle objednávek impotrérů a nevyrábí na sklad. To je rozdíl proti japoncům. TM je malosériová výroba. Pokud jsou skladové zásoby, tak jen u dovozců-dealerů že neprodali motorky které si objednali. Pokud je od nich MCF odkoupí a prodá je jako ČZ.. je to jen jejich věc a kupující ví, že je to vlastně TM. Já osobně pokud bych neměl poměrně novou TM, tak bych o ČZ uvažoval. Mám s TM ty nejlepší zkušenosti-
Ty opravdové ČZ jezdí Classics motocross, Bud v Česku nebo v Mistrovství Evropy. Motorky ČZ jede v M.E Klasiku asi tak 75 procent se startovního pole. Kdo chce vyhrávat,musí jet ČZ.
Vova je sice jiného názoru, ale Sirr má konkretní informace a zkušenosti, podobně
jako já (s TM a firmou MCF) za dobu deseti let práce v jednom z brněnských bajkšopů
Mělo by se jednat o skladovou zásobu TM modelů 2014 které se neprodaly, tak se naně navlékly pneu Mitas, Čz řetěz, víčko zapalka ČZ + ČZ polepy... a prodávají se jako modely ČZ 2016
- já zaplať pámbů nezažil jízdu a učení se na strojích ČZ - proto mě to nechává chladným a vidím to pouze jako marketingový tah, hrát na city lidem - co jízdu na strojích ČZ mají zažitou a vzbuzuje nostalgii.
Stroj TM jsem kdysi měl a už bych nikdy nechtěl nic italského!
- zaráží mě cena, proč je to tak drahé a není dostupnější???
Pokud je to pro Domina možnost, či nějaké šance...přeju hodně úspěchů!!!
Jo me se taky libi a souhlasim,otazka jake maji plany pokud se bude darit,ale lepsi je nic necekat a muzou jen prekvapit,neodsuzuji jejich pocinani ci snahu,ale mam na to svuj uhel pohledu,at se dari.
Měli by sme být aspoň trošku rádi, že se někdo pokouší oživit takovou legendu. A je úplně jedno, že to z počátku bude "jen" složený z dílů od jiných výrobců.
Hlavní je aby z toho nebyla ostuda a časem sme si tu motorku mohli koupit v krámě.
Určitě má tenhle projekt větší smysl než "slavná" Midalu nebo jak se jmenuje ta věc co stála víc jak raketoplán.
To mě se to teda moc líbí. Loni v Loukově na kántráči už byla nějaká malá číza (TM) cca 85 nebo 125 od Enduro Martinice, kteří jezdí jen téemka a je to prostě pro čezeťáka krásný pokoukání.. Nejsem si jist, jestli to přijede z itálie celý, ale myslim, že se to šroubuje tady a možná brzdy, řetěz a nějaký další menší díly jako je víko motoru se znakem čz, polepy atd se dělaj tady. Kéž by to byla forma oživení značky ČZ
No proste vetsina cechu na to bude koukat zkrze prsty,nekteri to prijmou,proc ne ale porad je to jen komplet cizi motorka,kterou nikdo od nas netvoril atd atd.a s cz lepkou??Ha ha a jeste ha,unika mi smysl...asi z nostalgie
ano, je to TM, ale v programu bude napsáno ČZ, stejně jako na plastech.
Je dnes nějaká čistokrevná motorka od jednoho výrobce? Všichni používají množství komponentů od jiných výrobců.
Husqvarna je více méně KTM, Aprilie jela okruhy pod také značkou Gilera, Derbi. Komu to vadilo???
Pro IvanDvoutakťák MCF? Mám TN EN 300 a s díly není problém. Jestli bude na plastech ČZ, tak to má stejné díly.
To je sice pekne ale tie stare stroje boli vlastnorucne navrhnute a postavene hen ten zlepenec je vlastne tmka. Je pravda ze zacat od zakladu a skusat dobehnut konkurenciu by bolo sialenstvo ale nebolo by od veci mat nieco konstrukcne vlastne. Vid priklad znacka ccm a ich hlinikovy ram. Paradicka. Zrejme take zmrtvychvstavajuce znacky nebudu mat iny osud len pouzivat technologiu niekoho vacsieho a prelepit to svojou nalepkou.
Asi si necháme vyrobit a nalepíme polepy s logy ČZ na kámošovo starou Suzuku - a máme taky ČZ. To je myšlenka! Že mě to nenapadlo dřív ...
Vova : pokud premylis o Čz, tak si na TM kup jen plasty s polepem a mas ji doma
Nezmiňoval jsem, žeby šopy MCF byly v Brně, ale někdejších
10 let mojí práce v JEDNOM Z BRNÉNSKÝCH BAJKŠOPŮ ...
Uvádět jeho jméno nehodlám - byla by to "nedovolená" reklama
pro IvanDvoutakťák MCF nemá žádné shopy v Brně!! Má své 2 eshopy a MCF je ve Slušovicích. Já na svoji TM objednávám přímo v MCF a přez žádného překupníka (dealera, obchodníka) Jinak všechny motorky MX či enduro jsou poslední ročníky víceméně stejné. Změny jsou jsou jen nepatrné a hooby jezdec je prakticky nepozná. Podle info z TM, tak fabriky vyrábí jen podle objednávek impotrérů a nevyrábí na sklad. To je rozdíl proti japoncům. TM je malosériová výroba. Pokud jsou skladové zásoby, tak jen u dovozců-dealerů že neprodali motorky které si objednali. Pokud je od nich MCF odkoupí a prodá je jako ČZ.. je to jen jejich věc a kupující ví, že je to vlastně TM. Já osobně pokud bych neměl poměrně novou TM, tak bych o ČZ uvažoval. Mám s TM ty nejlepší zkušenosti-
Ty opravdové ČZ jezdí Classics motocross, Bud v Česku nebo v Mistrovství Evropy. Motorky ČZ jede v M.E Klasiku asi tak 75 procent se startovního pole. Kdo chce vyhrávat,musí jet ČZ.
Guennady Moisseev ?A to je co??? Mojsejev po "americki"???
Vova je sice jiného názoru, ale Sirr má konkretní informace a zkušenosti, podobně
jako já (s TM a firmou MCF) za dobu deseti let práce v jednom z brněnských bajkšopů
Mělo by se jednat o skladovou zásobu TM modelů 2014 které se neprodaly, tak se naně navlékly pneu Mitas, Čz řetěz, víčko zapalka ČZ + ČZ polepy... a prodávají se jako modely ČZ 2016
- já zaplať pámbů nezažil jízdu a učení se na strojích ČZ - proto mě to nechává chladným a vidím to pouze jako marketingový tah, hrát na city lidem - co jízdu na strojích ČZ mají zažitou a vzbuzuje nostalgii.
Stroj TM jsem kdysi měl a už bych nikdy nechtěl nic italského!
- zaráží mě cena, proč je to tak drahé a není dostupnější???
Pokud je to pro Domina možnost, či nějaké šance...přeju hodně úspěchů!!!
Jo me se taky libi a souhlasim,otazka jake maji plany pokud se bude darit,ale lepsi je nic necekat a muzou jen prekvapit,neodsuzuji jejich pocinani ci snahu,ale mam na to svuj uhel pohledu,at se dari.
Měli by sme být aspoň trošku rádi, že se někdo pokouší oživit takovou legendu. A je úplně jedno, že to z počátku bude "jen" složený z dílů od jiných výrobců.
Hlavní je aby z toho nebyla ostuda a časem sme si tu motorku mohli koupit v krámě.
Určitě má tenhle projekt větší smysl než "slavná" Midalu nebo jak se jmenuje ta věc co stála víc jak raketoplán.
Proč ne ? ...mě se to moc zamlouvá... ...už jen to logo ČZ je pěkné retro
Nikdy už nebude nic jako dřív...
To mě se to teda moc líbí. Loni v Loukově na kántráči už byla nějaká malá číza (TM) cca 85 nebo 125 od Enduro Martinice, kteří jezdí jen téemka a je to prostě pro čezeťáka krásný pokoukání.. Nejsem si jist, jestli to přijede z itálie celý, ale myslim, že se to šroubuje tady a možná brzdy, řetěz a nějaký další menší díly jako je víko motoru se znakem čz, polepy atd se dělaj tady. Kéž by to byla forma oživení značky ČZ
No proste vetsina cechu na to bude koukat zkrze prsty,nekteri to prijmou,proc ne ale porad je to jen komplet cizi motorka,kterou nikdo od nas netvoril atd atd.a s cz lepkou??Ha ha a jeste ha,unika mi smysl...asi z nostalgie
ano, je to TM, ale v programu bude napsáno ČZ, stejně jako na plastech.
Je dnes nějaká čistokrevná motorka od jednoho výrobce? Všichni používají množství komponentů od jiných výrobců.
Husqvarna je více méně KTM, Aprilie jela okruhy pod také značkou Gilera, Derbi. Komu to vadilo???
Pro IvanDvoutakťák MCF? Mám TN EN 300 a s díly není problém. Jestli bude na plastech ČZ, tak to má stejné díly.
MCF ? Už teď mně je líto těch, co za čas budou potřebovat ND ...
Mě se líbí, že je tam konečně otevřeně zmíněno, že je to TM-ka a nemlží se, že je to nově vyvinutá motorka.
To je sice pekne ale tie stare stroje boli vlastnorucne navrhnute a postavene hen ten zlepenec je vlastne tmka. Je pravda ze zacat od zakladu a skusat dobehnut konkurenciu by bolo sialenstvo ale nebolo by od veci mat nieco konstrukcne vlastne. Vid priklad znacka ccm a ich hlinikovy ram. Paradicka. Zrejme take zmrtvychvstavajuce znacky nebudu mat iny osud len pouzivat technologiu niekoho vacsieho a prelepit to svojou nalepkou.
Tak, ať vám to jede!