Šestidenní – Čtvrtý den v terénu východního Slovenska

Přesně před týdnem jsem v Košicích sedl na motorku a ještě jsem z ní neslezl. Ve čtvrtek se mi už na motorku sedalo fakt dost ztěžka. Opravdu se mi na ní už moc nechce. Bolí mě ruce, nohy, záda … těžký batoh mi ničí ramena, ale prostě to jinak nejde.

Šestidenní – Čtvrtý den v terénu východního Slovenska

Kapitoly článku

Největší váhu v batohu mi přitom dělá řetěz na motorku. Koupil jsem si ho speciálně na tuhle akci tady v Košicích na základě upozornění jednoho z místních, který mi říkal, že musím motorku zamykat. Dnes už jsem dostal informaci, že minimálně pět motorek bylo za dobu Šestidenní ukradeno plus jedno vykradené auto.

Dnešek byl ve znamení dvou nových testů v Kojšově a Gelnici. Právě Gelnica je nejvzdálenějším místem šestky od centra soutěže v Košicích. V Gelnici bylo jedno z nejzajímavějších míst sypký výjezd a sjezd. Na malém prostoru se tu tísnily stovky lidí, jenž očekávali, a to včetně mě, zajímavé věci, když se tu budou jezdci prát s náročným úsekem. Jenže chyba lávky. Všichni ten úsek dávali bez problémů. Pár závodníků tam šlo sice přes rejdy, ale jeli dál.

Nezbývalo než přejet k druhému novému testu do Kojšova. Zvažoval jsem zda to vzít lesem nebo po silnici, vyhrála ale ta pohodlnější varianta. Tuto variantu jsem nakonec aplikoval po celý čtvrtek. Po týdnu na enduru mě už terén zase tolik nebere a podle toho to také vypadá. Závodník Honza Zeman, který se chce udržet v první dvacítce jezdců klubových týmů v kategorii E2 řekl, že potom co viděl přední drapák, tak ten ať hlavně po nikom neházím, že je tak ostrý, že bych s tím mohl někoho propíchnout.

Kojšov byl jednoznačně nejlepším testem dosavadní Šestidenní. Alespoň co se diváka týče. Z jednoho místa byla vidět značná část tratě. Místní zajistili zvukovou apararturu z níž hrála muzika a komentátor hlásil právě startující jezdce. Do toho mezi lidmi chodily mladý holky v krojích a rozdávaly pohlednice a nějaké perníčky. Všude dostatek občerstvení a zábava. Navíc divácká kulisa ohromná, což muselo dát sílu i jezdcům. Bylo to jednoznačně skvělé.

Naproti tomu je Jahodná hlavně pro jezdce strašákem. Rozbitou úzkou trať většině jezdců klubových týmů ještě skropil déšť, takže o to byla těžší. Také jeden z členů slovenského Trophy Teamu Marek Haviar si na testu ustlal tak, že pro něj musel letět vrtulník. Naštěstí by měl být v pohodě. Bohužel právě přitom byl prý ukradený motocykl, když byl jeden z organizátorů domlouvat podrobnosti ohledně záchranky a někdo mu mezi tím ukradl stroj.

Dnešek byl také ve znamení diváckého probuzení. Zejména pak co se týče Čechů, protože ti ještě přidali na intenzitě hlasitosti povzbuzování. Naše jezdce to hodně žene dopředu a nejen Trophy a Junior team, ale také klubáky. Já už se pomalu těším, že se Šestidenní blíží ke svému závěru. Ona to pro realizační tým klubového týmu není jen Šestidenní, ale minimálně rok příprav a dvou týdnů strávených na tratích, testech a časovkách. Ale o tom zase jindy.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 3x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist