ISDE 2010 - Česká vlajka vlaje nad Mexikem

Motosport Bozkov, jediný tým z české kotliny startující na letošní šestidenní, se postupně aklimatizuje na prostředí v dalekém Mexiku. Díky aktuálním zprávám člena týmu Jana Kudrnáče si můžete udělat obrázek, jak vypadá atmosféra těsně před zahájením velkolepého šestidenního závodu.

ISDE 2010 - Česká vlajka vlaje nad Mexikem

Jak se žije v Mexiku

Morelia, centrum letošní šestidenní, je hlavním městem státu Michoacán a leží 300 km západně od Mexiko City, na poloviční cestě do Guadalajary. 

Nás, 800-ti tisícové město přivítalo již za tmy, a tak vyzbrojeni informací, že centrum ISDE 2010 je u nákupního střediska Altozáno, jsme se vydali vstříc dalšímu dobrodružství. Naštěstí tentokrát se na nás štěstí již trochu usmálo, zvolili jsme správný směr jízdy a s přispěním místních jsme to bez větších komplikací našli. Na Av. Camelinas jsme měli zarezervováno ubytování v hotelu Las Americas. Zvenčí na první pohled příjemný hotel nás svým interiérem již tolik nepřesvědčil a na vlastních pokojích bylo ještě hůř. Dnešní ranní snídaně byla posledním hřebíčkem, a tak naše volba byla jasná, tady už ani noc. 

S příslibem lepších zítřků jsme vyrazili do padocku vyřídit formality ohledně motocyklů. Nákupní centrum Altozáno nás přivítalo příjemným prostředím nově vybudovaného nákupního centra s multicinestarem. Padock je vybudován na obslužných komunikacích střediska, media centrum a ostatní formální místa jsou umístěna přímo v budově střediska. Vše je přehledné a snadno dostupné. Mezi vlajkami států visících podél hlavní komunikace visí i ta naše česká a tak s klidným svědomím můžu říci, že nad Mexikem česká vlajka skutečně vlaje.

V padocku se nám celkem snadno podařilo vyřídit formality u Husqvarny, převzali jsme si motocykly a začali na nich pracovat. Na řadu přišli různé menší úpravy, překvapením pro nás bylo, když Fík si dal tu práci a u RM DESIGNU zařídil na Husky vlastní originální polepy. Na WR 300 Milana a Fíka pasovaly přesně, na moji TE 449 jsme je museli trošku poupravit. Jelikož jsme motocykly dostali se stavem počítadla kilometrů 0, tak následovala první porcička kilometrů a sice v mém případě celých 7. 

První testy nových Husqvaren

V pátek 29. října, po snídani, již vybaveni oblečením jsme vyrazili směr depo. Po příjezdu jsme se doblékly do motocyklového a vyrazili směr testovací trať. Ta je natažena hned nad padockem a svým charakterem je podobná cross testu nad nákupním střediskem, který jsme procházeli včera. Po prvním kole na většině motocyklů proběhli drobné úpravy jako nastavení brzdy a řadící páky. Všem jsou k dipozici mechanici od Husqvarny, a to jak miístní tak z Itálie a USA. Na trati nám pomohli s nastavením pérováním. Jestli jsme do mexika odjížděli s příním aby se neprášilo, tak to se nám bohužel nesplní. V místní tvrdé zemině se vyjeli drážky, které již teď jsou plné jemného prášku. Po nastavení pérování proběhla v depu mírná očista motocyklů, vyfasování mousů a jejich výměna za duše. Většinu šroubků jsme přelepili na Loctite.

Po těchto úpravách jsme společně se slovenskou výpravou absolovali formální přejímku. Zde jsme bohužel narazili na problém, kdy úřednice po nás chce povolení startu od ACCR. Před odjezdem bylo Milanovi v autoklubu řečeno, že postačí pouze jednorázová licence FIM, tak to nyní řešíme s autoklubem a snad vše dopadně dobře. Čísla tedy máme nafasována, Fík (Jan Fišer) má 538, já (Jan Kudrnáč) 638 a Milda (Milan Kurfiřt) 738.

V sobotu 30. října nás čeká technická přejímka a oficiální zahájení ve staré části města Morelia.

Od pondělí 1. listopadu se jede naplno a začne šestidenní plná prachu. Aktuální 
a podrobné informace naleznete na webu Motorsportu Chuchelna www.msch.cz .

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist