Pabiškovi montovali tovární podvozek

Z argentinského hlavního města Buenos Aires, kde v neděli první etapou odstartuje Rally Dakar, se ozval český tým MRG-SP Moto. Jezdci a jejich doprovod mají za sebou 13hodinový let, ale po příletu nebyl čas na odpočinek. Bylo potřeba vyzvednout techniku, dát ji dohromady a absolvovat maraton přejímek.

Pabiškovi montovali tovární podvozek
Členové týmu MRG-SP Moto Dakar byli ještě před koncem roku odbaveni ve Vídni, potom následoval přelet do Londýna. Po 13ti hodinách transatlantického letu přistáli v Buenos Aires, které je přivítala zatažená obloha a déšť. Pak odjeli do přístavu vyzvednout techniku, která cestovala samostatně lodí, a odvezli ji do prvního servisního zázemi v Technópolis, což jsou jindy výstavní prostory hlavního města Argentiny. Vše klaplo na jedničku a Češi mohli v daleké cizině oslavit Silvestr. "Zatímco my jsme měli ještě rok 2014, vy už jste byli o rok dále," musela si výprava zvykat na časový posun. Velkou událostí bylo, když se motorku KTM Davida Pabišky montoval poprvé v jeho kariéře tovární podvozek. "Bylo to dlouhé a těžké rozhodování, ale nakonec jsme se rozhodli s mým generálním partnerem, společností Sova Liberec, pro tuto variantu. Jsem moc rád, že jsem dostal tuto nestandardní šanci, a partnerovi za to patří velké díky," uvedl Pabiška, kterého čeká už devátý Dakar.
Důležitou součástí předstartovních příprav na Dakaru jsou každoročně administrativní a technické přejímky, po nichž budou potvrzeny a vydány definitivní startovní listiny. Přejímky se rovněž konají v prostorách Tecnópolis a kvůli množství účastníků trvají tři dny. "První část týmu v pátek absolvuje administrativní přejímky a akreditace. Motorky jsou po celodenní práci mechaniků připravené," hlásí český tým, který s sebou přivezl i prototypy pneumatik od Mitas Tyres B.V.. MRG-SP Moto Dakar letos opět spolupracuje s KTM. Z pohledu manažera Ervína Krajčoviče byla i letos rakouská fabrika jasnou volbou. „Jejich servis je jednoznačně špičkový. Máme zakoupenu servisní kartu, která nás opravňuje fasovat materiál, využívat servisní zázemí a u „patnáctkového“ modelu využívat tovární diagnostiky a spolupracovat s továrními mechaniky,“ pochvaluje si Krajčovič spolupráci s tradiční značkou.

Video


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.10
Známkováno: 10x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist