Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
markus: nádrže jsem právě psal, voda podle regulí - povinně 5l (to je nádrž dole před motorem) plus bude mít 3l camelbag (resp. ne camelbag ale vak na vodu od jiné firmy než camelbag) :)
voza: Tovární speciál znamená že jsou to komponenty, které použije letos tovární tým a ne že to jsou kusově vyráběné díly (t.j. každý jezdec bude mít něco jiného). Kit není od Mecasystem ale základ toho kit od nich je ale jeden z týmových mechaniků Yamahy (myšleno francouzské Yamahy), ten kit ještě upravil, nádrže jsou jeho práce, stejně jako některé další úpravy, kterými se to od toho, co se dá koupit od Mecasystem. Není to zásadní, ten kit je skvělý i tak ale ty drobnosti jsou třeba použití nádrží, které mají normálně jiný tvar a váží několikanásobně víc apod. Spíš materiály než radikální odlišnosti. Tuhle verzi nazvanou "factory" pojede kromě Martina i Fretigne a Marchini. Z holandské party je jediný, kdo bude mít tuhle verzi, protože je mnohem dražší než běžný Meca a drasticky dražší než amatérský kit od A3, který má ale i dost jiné tvary a pozná se to okamžitě.
O výbavě a standardním Meca kitu je hodně napsáno tady: //www.martinmacek.com/html/technika.html
Ten letošní se dokončil před týdnem a nebyl čas to doplnit ale dáme to na web. Motor je téměř bez úprav ale má laďák (ještě o víkendu se rozhodovalo který ze dvou to bude) a nastavený karburátor ale všechno ostatní v motoru je bez úprav.
bojek: 450ccm, pětiventil DOHC, titanové ventily, vyvažovací hřídel z wolframu. Motor je prakticky to samé jako YZ, váha asi 135kg s kompletním kitem (uvidíme podle vybraného výfuku). Nádrže 30l + 10l zadní. Zdvih tlumiče vpředu 330mm, zadní nevím ale je to asi jako sériovka, takže 305mm odhaduju. Tlumiče jsou YSS (taiwan výroba, sestavované v NL). Když tak koukni na fotogalerii z příprav tady a na popisky k fotkám: //www.martinmacek.com/html/blog.html
Krásná motorka. škoda, že je o ní napsáno tak málo. Dozvěděl jsem se v podstatě jen o jakou značku se jedná a že je modrá . Zdvihový objem, výkon, váha, zdvihy pérování, objemy nádrží atd. nikde.
Martinovi držím palce.
Jinak Martin pojede s číslem 19!
Jinak web je www.martinmacek.com, funguje alias i z www.martinmacek.cz ale mail má na .com
markus: nádrže jsem právě psal, voda podle regulí - povinně 5l (to je nádrž dole před motorem) plus bude mít 3l camelbag (resp. ne camelbag ale vak na vodu od jiné firmy než camelbag) :)
voza: Tovární speciál znamená že jsou to komponenty, které použije letos tovární tým a ne že to jsou kusově vyráběné díly (t.j. každý jezdec bude mít něco jiného). Kit není od Mecasystem ale základ toho kit od nich je ale jeden z týmových mechaniků Yamahy (myšleno francouzské Yamahy), ten kit ještě upravil, nádrže jsou jeho práce, stejně jako některé další úpravy, kterými se to od toho, co se dá koupit od Mecasystem. Není to zásadní, ten kit je skvělý i tak ale ty drobnosti jsou třeba použití nádrží, které mají normálně jiný tvar a váží několikanásobně víc apod. Spíš materiály než radikální odlišnosti. Tuhle verzi nazvanou "factory" pojede kromě Martina i Fretigne a Marchini. Z holandské party je jediný, kdo bude mít tuhle verzi, protože je mnohem dražší než běžný Meca a drasticky dražší než amatérský kit od A3, který má ale i dost jiné tvary a pozná se to okamžitě.
O výbavě a standardním Meca kitu je hodně napsáno tady: //www.martinmacek.com/html/technika.html
Ten letošní se dokončil před týdnem a nebyl čas to doplnit ale dáme to na web. Motor je téměř bez úprav ale má laďák (ještě o víkendu se rozhodovalo který ze dvou to bude) a nastavený karburátor ale všechno ostatní v motoru je bez úprav.
bojek: 450ccm, pětiventil DOHC, titanové ventily, vyvažovací hřídel z wolframu. Motor je prakticky to samé jako YZ, váha asi 135kg s kompletním kitem (uvidíme podle vybraného výfuku). Nádrže 30l + 10l zadní. Zdvih tlumiče vpředu 330mm, zadní nevím ale je to asi jako sériovka, takže 305mm odhaduju. Tlumiče jsou YSS (taiwan výroba, sestavované v NL). Když tak koukni na fotogalerii z příprav tady a na popisky k fotkám: //www.martinmacek.com/html/blog.html
nevite kolik paliva a vody se mu tam vejde?
Krásná motorka. škoda, že je o ní napsáno tak málo. Dozvěděl jsem se v podstatě jen o jakou značku se jedná a že je modrá . Zdvihový objem, výkon, váha, zdvihy pérování, objemy nádrží atd. nikde.
Martinovi držím palce.
Držím palce.
mnoho zdaru
//www.martinmacek.cz
Trošku závisti a mnoho respektu. Držím palce.
No já taky budu držet.Palce!!!
Drž se, vlků bude moc .
paul 210 : mooooooooooooooc
Nádherná mašina Nevíte někdo jaký mají takové mašiny výkon ?
přeju Ti hodně štěstí..!!! a motorka vypadá hodně dobře.!!
Ať se zadaří!
good luck!
dr zim palce!to je jasny!
fandíme!
všichni držíme palce
Jojo, držte se, budu koukat a fandit jak jen to jde. Hodně štěstí!
Hodně štestí a návrat ve zdraví.
Ať to klukum vyjde, budu bedlivě sledovat a samozřejmě fandit
Hodně štěstí Martinovi i ostatním
Pěkná stavba, všechny díly od firmy mecasystem a né tovární yamaha ,jinak samozdřejmě mnoho úspěchů. a hlavně dojet.
Držím palce