Macháček ztratil motivaci a na Dakaru končí
Text: Petr Šour | Zdroj: kmracing.cz | Foto: kmracig.cz, quadmania.cz | Zveřejněno: 3.1.2012 | Zobrazeno: 12 763x
Text: Petr Šour | Zdroj: kmracing.cz | Foto: kmracig.cz, quadmania.cz | Zveřejněno: 3.1.2012 | Zobrazeno: 12 763x
Seikos 22:31: Vážně? Myslet? U mne toto spojení vzbuzuje hrůzu. Nejsem schopný ani jednoho, natožpak obojího současně.
freddy:5 bludistaku pro tebe,odhalil jsi chybu,zavodnik musi odstoupit
Ale nezastávám rozhodně názor, že to je folklór jižní Ameriky, podobná svinstva se dějou běžně i tady v té naší krásné Banánové republice
Pokud by:
1. Neprošel/neprošli hned u technic. kontroly (přejímky)
2. Neprošli všichni, kdo mají jiný motor či jiné důležité díly
3. Neprošli už loni, kdy byly v tomto ohledu stejné podmínky
...
tak by měl Seikos a ostatní zastávající stejný názor pravdu, ale takhle to je nehorázná do očí bijící prasárna a nechápu, jak můžete tvrdit něco jiného. Jedině, že by jste věděli víc, než co je možno sledovat z médií. O čemž silně pochybuju.
Já být na jeho místě, tak je žaluju nejen o finanční náhradu za cestu, jak už tady bylo napsáno, ale také za sportovní stránku věci
JP: ty si tam byl? V Argentině sem se cítil podstatně bezpečněji než tady.A pokud to není nějak odlehlá oblast,tak je všechno v pohodě ani policajti po mě nechtěli úplatek,když sem něco vyvedl na silnici. Míň koukat na zprávy a víc si rozšiřovat obzory
Seilos : Tak fajn, jistě bys neměl problém se odstěhovat do Argentiny a tam vést stejně spokojený život jako v ČR, že? Já jsem napsal, že ve mně tyto národy nevzbuzují důvěru, nebo máš pocit, že bys tam našel stejnou lékařskou péči , fungující justici atd ? Argentina je země, kde korupce je X krát větší než v ČR, Macháčkův případ je jen kapka v moři z toho co se tam jinak musí dít...
Miramara - Myslím, že by se pravidla měly dodržovat! Na druhé straně, k čemu je potom technická přejímka před závodem v Evropě, kde Macháček prošel?
AKRO Rossi vyhrál Dakar?
to seikos , derny,akro-doporučuju přečíst jiný článek zde na motorkářích,s tím jak někteří vyvolení ,,jezdí Dakar se čtyřkolou vezenou na dodávce!! a potom tady kydat hnůj na Macháčka
ChenziiR1 21:26:to v těch uvozovkách myslím ironicky.Protože,jak už píše někdo podemnou o tech jejich předpisech víme houby.Nebo snad někerý odtud už snad na dakaru startovali?
Panove.. Ten motor z raptora bude mit po upravach urcite taky okolo 70 koni :) Pochybuju ze by se tam ta 4kolka s pouhejma 50 konma nejak pohybovala v tom pisku. To ma problem i motorka s 50 konma a vaze 100 Kg.
Ono to s tím dvouválcovým motorem vypadá skoro jako podvod! Přece jen sériový upravený jednoválec o asi 50 koních, který měl být zabudován podle předpisů a proti tomu Macháček tam dá dvouválec z cesťáku a motor okolo 85 koní, no to se ani nedivím, že se jezdci ozvali! Napadla mě příměra s Rossim, ten taky, aby vyhrával musel mít nejlepší motorku...
nikdo z nás nezná technické předpisy pro quady na Dakaru, tj, tahle debata je dost akademická... nicméně si nemyslím, že V2 motor by byl pro Machuse nějakou zvláštní výhodou. Místní závodníci se ho báli a zkusili se ho zbavit takto, a vyšlo jim to...
Marex: to snad ani nemůžeš myslet vážně
Pokud to dobře chápu, byl problém v homologaci. Motor -Yamaha TDM- homologaci má. Yamaha Raptor- homologaci má. Co je špatně? To tedy jako například já nesmím na svojí mašině jezdit, protože má japonský motor a italský šasi?
Derny -
Seikos: Máš absolutně pravdu, bohužel---!!!
seikos v 16:47:naprosto souhlasím.
Jen jsi do toho svého výčtu měl zahrnout "a macháček je podvodník".Jinak super přehled máš...
Stručně a jasně: Macháček to prostě zkusil "po česku" - stačí jen číst mezi řádky (zkušený, nebo třeba vloni..., nebo měl z ČR jasnou homologaci a další plaplapla...) a oni mu to tentokrát prostě nezkousli! Samozřejmě, že jeho of. vyjádření a také vyjádření jeho týmu to "vidí" jinak, ale jinak bylo to "řešení, jakoby odrážející české podnikání", tedy lhát a podvádět...Nic víc a nic míň!!!
hajzlovina
mam dakar rád, tohle se mi hnusí - začíná to být jen reklamní soutěž...
Fraška, aneb jak se zbavit konkurence.
pepazon: tovíš že jo,hlavně to VIDRŽ ať je z tebe dobrej STAVYTEL
Ahoj ,vsem,ja 4 kolkam nerozumim ale Brazina mnel v loni na kolce snad motor BMW,650,a to taky nebylo asi seriove a Machy je borec ktery by je strcil do kapsy a je stavytel,,,, a co teprv ty bugyny taky to jsou stavby a maj tam buhvi co,asi byl nejak nepohodlnej a ti argentinani nechtej aby letos vyhral,bavi mne koukat na motky a jelikos letos moc motek nejede tak jsem chtel kromne TATRY 815 a WW sledovat i Machyho na KOLCE ated je mi s toho zle,,,, ale ja to vidrzim a sledovat DAKAR budu.
Parádička. Argentinci to mají v cajku, nebo by se mohlo také namítnout něco proti sériovosti? Odstoupením samotným se ničeho nedosáhne.
Jaký je vůbec důvod požadavku na seriovost? Proč nestačí třeba jen omezení výkonu?
Ten bordel je už i v Dakaru??? Kdyby neprošel první kontrolou tak neřeknu, ale takhle. Zpátky do Afriky.
Toto je nej rally světa a jestli chtěli měnit a přitvrdit pravidla měli to udělat po ročníku 2011 a ne nyní na startu,Seikos-jasně , že vše není černobílé, ale toto udělá jen banda píp.
Ale Polaris přeci používá do ATV strojů motory KTM takže je to zase sporný
Stejně je to divný, jak může Declerk tvrdit, že když je to jeho konstrukce, že je to seriovka. On to ve FR prodává jako seriový stroj? Těžko, takže ... Jinak technická přejímka pro Dakar proběhla v Paříži, tak ho měli vyrazit už tam a byl klid.