Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle twitteru KTM, mechanici kompletně přestavěli Comovu motorku po včerejší etapě ve slané vodě.
Důvod - motorka by nebyla spolehlivá, sůl je agresivní a způsobuje oxidaci kabelů.
Pochopitelně - v kamionu s díly pro KTM došly kabelové svazky a dostali je jen tovární piloti. Nikdo asi nepočítal s variantou, že více jezdců bude "stavět" motorku od rámu.
Pochybuji že by někdo měnil motor za nový (+penalizace), myslím si, že zatím nebyl důvod. Ostatně uvidíme ve výsledcích, penalizace by tam byla vidět.
"Na výlet do Bolívie dlouho nezapomenu. Katastrofa. Pršelo, kroupy, byly 3 st., nemohli jsme se dostat přes řeku v horách, čekalo se, než voda trochu opadne. Absolvoval jsem větší pád - ohnutá řidítka, zranění po těle. Druhá půle startovního pole, která se nedostala přes řeku, dojela tak podchlazená, že jezdce museli vojáci odnést do sprch a nechat pod horkou vodou rozmrazit. Ráno jsme se museli obléct do těch mokrých věcí a jet dál. Začátek speciálu byla asi 160 km dlouhá solná pláň, kde místy stálo i více než 5 cm vody. Hodinu jsem jel na plný plyn, 160 km/hod. Tam už to některé motorky nevydržely, slaná voda se dostala všude do elektriky a bylo hotovo. Dál stály motorky s uvařenými motory, sůl zanesla chladiče. U KTM pak měnili komplet celé kabelové svazky, ale došly - zbyly jen na fabrické jezdce... Po příjezdu do bivaku na mě čekalo v první řadě dát se trochu dohromady a vrhnout se na servis motorky, abych byl zítra schopen vyjet a pokračovat. Jsou dvě hodiny ráno a práce se z nejnutnějšího chýlí ke konci. Spal bych. Startovní pole se silně prosilo, co vím, tak dojelo asi 82 motorek. H."
[url=//dakarrallye.blogspot.cz/2015/01/rozhovor-s-ondrou-klymciwem-po-8-etape.html]Rozhovor s Ondrou Klymčiwem po 8. etapě[/url]
Po včerajšej etape to zabalilo 15 jezdcov. Dnešnú etapu dokončilo 77 jezdcov.
Jede ještě aspoň 40 jezdců?
Podle twitteru KTM, mechanici kompletně přestavěli Comovu motorku po včerejší etapě ve slané vodě.
Důvod - motorka by nebyla spolehlivá, sůl je agresivní a způsobuje oxidaci kabelů.
Pochopitelně - v kamionu s díly pro KTM došly kabelové svazky a dostali je jen tovární piloti. Nikdo asi nepočítal s variantou, že více jezdců bude "stavět" motorku od rámu.
Pochybuji že by někdo měnil motor za nový (+penalizace), myslím si, že zatím nebyl důvod. Ostatně uvidíme ve výsledcích, penalizace by tam byla vidět.
Z blogu Jána Veselého
"Na výlet do Bolívie dlouho nezapomenu. Katastrofa. Pršelo, kroupy, byly 3 st., nemohli jsme se dostat přes řeku v horách, čekalo se, než voda trochu opadne. Absolvoval jsem větší pád - ohnutá řidítka, zranění po těle. Druhá půle startovního pole, která se nedostala přes řeku, dojela tak podchlazená, že jezdce museli vojáci odnést do sprch a nechat pod horkou vodou rozmrazit. Ráno jsme se museli obléct do těch mokrých věcí a jet dál. Začátek speciálu byla asi 160 km dlouhá solná pláň, kde místy stálo i více než 5 cm vody. Hodinu jsem jel na plný plyn, 160 km/hod. Tam už to některé motorky nevydržely, slaná voda se dostala všude do elektriky a bylo hotovo. Dál stály motorky s uvařenými motory, sůl zanesla chladiče. U KTM pak měnili komplet celé kabelové svazky, ale došly - zbyly jen na fabrické jezdce... Po příjezdu do bivaku na mě čekalo v první řadě dát se trochu dohromady a vrhnout se na servis motorky, abych byl zítra schopen vyjet a pokračovat. Jsou dvě hodiny ráno a práce se z nejnutnějšího chýlí ke konci. Spal bych. Startovní pole se silně prosilo, co vím, tak dojelo asi 82 motorek. H."
[url=//dakarrallye.blogspot.cz/2015/01/rozhovor-s-ondrou-klymciwem-po-8-etape.html]Rozhovor s Ondrou Klymčiwem po 8. etapě[/url]
Jo perfekt počtení a velké překvapení v podání Ondry a dalších českých borců za řídítky!!
moc pěkně to píšete