Honda rozebírá další selhání na Dakaru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 25.01.2016 v 17:41

baraní prt je dakar hlavne o stastí to co je za nezmysel

jojkoz (8) napsal 25.01.2016 v 09:38

2 vlnic

Lenze dvojval 450 je skratka omyl - ktory aprilia skusila a nechytili sa ani v endure ( a to s viacnasobnym majstrom sveta MERIMANNom) a ani na Dakare.

Je to moc maly motor na to aby mali dva valce zmysel.

Lustjape (12) napsal 23.01.2016 v 18:19

Dakar je určitě hlavně o štěstí (musí se to sejít dohromady - viz. Honda, která to tlačila jako mohla a bylo jí to houby platné), ale hlavně je to o penězích!
Je to krásné (i další dálkové rallye jsou krásné), ale z Dakaru se bohužel stala obrovská komerce.
A ti francoužští organizátoři, kteří mají na celou organizaci mají 2 kanceláře (a to je celé zázemí) toho obrovsky umí využít a pořádně to ždímají.
Ecclestone ve formuli je stejný a možná ještě výraznější případ, a to je ten hnus, který tu sportovní stránku ničí.

Vlnič (199) napsal 23.01.2016 v 16:43

chooki>o tych 1/2 valcoch taky kecas..ked je raz urceny objem 450, tak je to logicky 1 valec, na takych obsah nepotrebujes na enduro viac valcov. ked boli vyssie objemy, tak jazdili viacvalce. vobec to nesuvisi s tym ze je to jednoduchsie.

k té tvoji logice si přišel kde??
dakary 2010/11/12 jezdil Francisco Lopez na Aprilii RXV 450 s twinem
trochu větší rozhled, než začneš poučovat

McAntos (36) napsal 23.01.2016 v 13:42

Chooki. Teď vidím, ze jsem se nevyjádřil přesně. Většina firem co začínají s výrobou ne na Dakaru. viz. níže

MarkerEC (0) napsal 23.01.2016 v 12:05

A odkud je teda Brabec znalci?
Dakar je jedna velká loterie, při které se může stát mnohé. Kolik factory KTM pilotů vypadlo? Štěstí pro KTM že až na jednoho.
chooki: kup si nějakej dobrej enduro časopis, kde je popsaný obrovský množství úprav mezi serií a factory KTM

chooki (100) napsal 23.01.2016 v 09:26-1+1

mcsantos..total nesuhlas..aby ktm mala prevahu v startovom poli, tak preto museli nieco udelat. cenou za moto to urcite nie je :) myslis ze 15 vitazstiev v rade je nahoda suvisia s poctom moto ???
o tych 1/2 valcoch taky kecas..ked je raz urceny objem 450, tak je to logicky 1 valec, na takych obsah nepotrebujes na enduro viac valcov. ked boli vyssie objemy, tak jazdili viacvalce. vobec to nesuvisi s tym ze je to jednoduchsie.
takze ci vyhra honda alebo ktm nesuvisi s poctom, aj honda mala vela tovarenskych jazdcov. Este k uspechu ktm. filozofia tej znacky je ready to race. Aj v motokrose, endure u nich plati, ze ked robia tovarensky stroj, tak o rok si tu moto mozzes kupit na krame. Aj s modelom z obchodu SX/SXF vyhras akykolvek motokros..co u inych znaciek neplati az tak...preto su aj drahsie, lebo maju lepsie komponenty.

McAntos (36) napsal 23.01.2016 v 07:08

Teď to asi trochu rozvířim, ale Dakar není tak úplně o technologiích. Většina malých firem, které začínají postaví jednovalec cross nebo enduro, protože to je technologicky i finančně nejsnazší a právě na těchto motocyklech se jede Dakar.
Celkově je Honda celosvětově největší výrobce motorů, motocyklů a má s pohledem do minulosti, největší paletu prodávaných motocyklů.
Dakar je o těch drsnacich co ty motorky řídí a hlavně o matematické pravdepodobnosti, jelikož jezdců na KTM je nasobna převaha tak ta pravděpodobnost, ze vyhraje KTM je násobně vyšší .
Kdo by si před Dakarem vsadil na Price.
Dakar je hlavně o velkém týmu a o mega zázemí a to je KTM .
Honda o proti KTM vsadila na Baredu a to byla ta největší chyba.
Teď, po tom co Štefan předvedl, budeme všichni věřit v jeho první místo, ale zároveň se už budeme i obávat, aby se mu něco zlého nepřihodilo, když je to teď největší favorit té naší kotliny .
Dakar je sviňa.

imoladu (90) napsal 22.01.2016 v 23:03

Že by Brabec byl Moravák.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 22.01.2016 v 21:15

sorry ale Ricky Brabec neni american

CBR-rr (-4) napsal 22.01.2016 v 20:50

Tak asi budou muset najmout Tobyho Price. Je to australan, to by mohlo fungovat.

PetrAT (74) napsal 22.01.2016 v 19:59+6

Svitko někdo uvedl. že na sezonu potřebuje 5 mil Kč
U továrních jezdců si netroufám hádat

Největší plus KTM vidím v tom, že dokáže prodat smrtelníkovi motorku, která po určitých úpravách může být na bedně

Toto Honda zatím neumí

yeaah (1) napsal 22.01.2016 v 16:29

Ondra Klymčiv v lonskem rozhovoru rekl, ze naklady na dakar +- 2,5 mega jestli se nepletu. Tyhle fabricky jsou troufnu si rict pres 3mega x 4-5 rideru..

Co potom Peugeot a Kamaz..to je klidne 100mega, levna sranda to neni

muscle_biker (50) napsal 22.01.2016 v 16:20+1

honda patri na cestu.. ktm ma lepsie vychytane muchy na mimo asfaltovych strojoch
od nepameti a aj jazdcov.. katrinak a svitko su dokladom




PetrAT (74) napsal 22.01.2016 v 12:49

Trejsíč
Tak pokud víš kolik do toho která fabriky nasype, tak sem s tím
V každém případě se Dakar jede podle not
A ty noty píše ten kdo platí
Letos noty napsala Honda a pořadatel ASO udělal hoodně proto, aby to Hondě vyšlo
Bohužel
A ke všemu se tady objevil kazisvět Svitko, který prudil fabrické jezdce a ve finále je pobil
Je dobře, že nakonec Štefan nestartoval na Hondě a nemusel někomu krýt záda

SPIJKER (93) napsal 22.01.2016 v 11:27+2

tak to ja jsem zase skeptik... a troufnu si odhadnout prubeh dakaru pristi rok. Jakmile budou na prvních mistech favoriti, bude se soutěž ubirat ve stejnem duchu jak pospal Svitko. Par vlcaku z malych tymu nebo soukromniku, kteří ohrozuji velke favority, co orga zavodu plati "peníze", tedy tihle soukromnici budou vypusteni na trat rozvodnene nebo jinak poskozene etapy, a po 100 km se etapa zanuluje. Favoriti zustanou odpocati a bez zhuntovane techniky a pak se ukaze. Pokud to ty maly kluky moc nespomali a "velky kluci" nadále budou v sedlech, budou se takovyhle kosoctvercoviny vymyslet po cely rpubeh...tak, aby mohl vyhrat ten, s kym se na bednu pocita. A teprve kdyby favoriti popadali jako letos... tak ty ostatní kluky nechaj trochu bejt. Samozrejme, jet Dakar je sen kazdyho kluka...akorát si clovek dnes uz uvedomuje, ze na to nemá... ale pakliže bych mel fond na to byt vpředu, asi bych byl hodne vzteklej, při vedomi jak tohle funguje...

Trejsíč (17) napsal 22.01.2016 v 11:01-1+1

Co komentátor, to znalec...nikomu neberu možná i škodolibou radost, že to těm rejžím zase nevyšlo. Mne to mrzí, protože vstup na trh nové AT by byl ještě podpořen (nejlépe vítězstvím na Dakaru). Jenomže někdy nestačí ani snaha, ani peníze ale když není ten pověstný kousek štěstí, tak to prostě nejde. Zajímalo by mne srovnání rozpočtu Hondy a KTM. Možná by potom mnoha lidem spadla čelist, protože z komentářů to vyznívá asi jako že KTM jsou vlastně dobrovoní amatéři a vlastně je top vše zadarmo zatímco Honda do toho sype obrovské množství prachů. Nevím, jestli to tak opravdu je,a Hondy jer mi v tomhle líto,, stejně jako ostatních, kterým se nepodařilo z různých důvodů dojet do cíle. A´t tak nebo tak, Honda ještě neřekla své poslední slovo ...

chooki (100) napsal 22.01.2016 v 10:14

skoda ze este nespomenul to skracovanie etapy aby mohla nepojazdna honda dokoncit..
no nic, tak mozno bude ta nova africa twin lepsia ako ich tovarenske motorky

falkomas (43) napsal 22.01.2016 v 10:13-2+2

Jestli vono to nebude tím že ta Honda stojí úplně za houno Alespoň se vokázalo že jenom prachy tuhle soutěž nevyhrávaj. I když letošní ročník byl vo ničem. a vůbec, proč se to k sakru jmenuje Dakar to nechápu.

PetrAT (74) napsal 22.01.2016 v 10:10+1

Soccer, přesně tak
Honda se chlubí něčím, co jí nepřináleží
prostě managééérské kecy

soccer (480) napsal 22.01.2016 v 09:32-2+1

Nic proti Hondě, ovšem falešné finální "velebení" netovárních honďáků je dost pokrytecké. Vzpomněli by si na ně, kdyby tovární jezdci byli např kolem pátého místa?

Trochu to připomíná "české manažerské" hodnocení neúspěchu, tedy lidově "houno, zabalené do zlatého papíru" s přilepeným konstatováním, že jsme se hodně poučili.

Kdyby fabrika podpořila kvalitně všechny jezdce na Hondách, mohli by mít "velký tým", který by mohli široce hodnotit...




TOPlist