Info
|
Originalni prvovystroj na r1 07. Rychle se zahrivaji a fungujou dobre i ve velmi nizkych teplotach. Pri jizde v -13 (mraz) je zadni guma proste tepla... Slychavam, ze Pilot Power neni dobra guma do vyssich teplot, ze se zacne mazat a rada klouze. Ja ji jezdil od srpna, to jsem se s r1 seznamoval a pak uz byly teploty v norme. Pak byl Power Pure ale vyssi profil 190/55 a jizdni vlastnosti v zatackach myslim jsou o jednu az dve tridy lepsi, v primem smeru jsem nezaznamenal zadne zhorseni. Duvodem ale neni typ vzorku, nybrzjen ten vyssi profil.
S Pilot Power jsem byl spokojen. Vysoky prubeh jsem ale dosahl jiste i diky tomu, ze mensi polovina byla jeta se spolujezdcem tedy ve dvou. Podle me slisny kompromis mezi vysokym pruibehem a stale velmi slusnou prilnavosti.
Super gumy na dovolenou, dost slusna funkce i za deste.
Na okruh bych montoval neco sportovnejsiho, hlavne vyssi index 55 apod, proste uplne jiny gumy.
Byla to sada a vzadu rozmer 190/50ZR17
Tenhle "dotazmnik" hodnoti jen stabilitu, tu hodnotim jako d ve sve trideobrou. Ale jsou i jiny kriteria, ktery tu jsou pominuty, jako napr ochota menit smer, nebo pri preklapeni, nebo jak ochotne guma reaguje na zmenu naklonu v zatacce.
Neprijemna vlastnost PiPo je ze u trvrdsiho brzdeni v naklonu rovna motorku, samozrejme je to markantnejsi pokud se na ni blbe sedi.
|