renocar_duben



Recenze Bridgestone Bridgestone Hypersport S21 na motorce Yamaha FZ1 N
Nalezeno 1 záznamů


Informace

Vloženo: 03.09.2017 22:59
Na motorce: Yamaha FZ1 N
Vložil uživatel: 3setam
Info

Hledal jsem pneu 3-smes, ktere budu drzet v zatackach pri sportovni jizde, ale neodejde za 4000 km. Tato pneu vse splnila. Cena samozrejme muze byt lepsi, ale 6200,- za sadu jeste ujde. Ted jsem dal na zadek s20, ale tam nemam velke ocekavani s vydrzi. Az budu menit komplet predek + zadek, tak dam nejspis zase s21.

Plusy

Skvele drzi az na hranu
Najezd slusny, ale na FZ1 jsem tento rok jel prvni sezonu
Byl jsem s nima 2x na okruhu - drzely skvele
Zahreje se rychle

Mínusy

Nemam nic

Fotky


Hodnocení

Koupeno jako Nová
Nákupní cena ? 3600
Nejčastěji nahuštěno na ? 2.9
Nejčastější použití Silnice
Použito na ? Zadek
Rychlost sjíždění ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sjetá po vyřazení ? Bez vzorku
Rychlost zahřátí (km) ? 5
Stabilita při brzdění ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Celková stabilita ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Stabilita při zrychlení ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Stav vzorku při koupi % ? 100
Stabilita v zatáčkách ?
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Styl jízdy ? Více zatáček do 200 km/h / Ostřeji jeté polňačky
Většina jízd se spolujezdcem ? Ne
Výdrž km ? 8000
Celková známka ? 1

Informace o zboží

Výrobce Bridgestone
Kategorie Silnice
Šířka pneumatiky (mm) 190
Průměr ráfku v palcích 17
Poměr výška / šířka v % 50
Rychlostní index (SI) W (270)
Duše TL

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Diskuze (3 komentáře)
PetrJ81 napsal08.04.2018 v 12:10

Moc se omlouvám za recenzi níže, ale spletl jsem si číslo. Ta recenze níže patří S20 Battlax

PetrJ81 napsal08.04.2018 v 11:58

Právě jsem ji dojezdil na ZZR 1400 jako první gumu z výroby, tlakováné P 2,9 bar, Z 2,9 bar. Najeto celkem 3008 km a jdou obě dolů.Takže výdrž u mě byla velmi malá, když vezmu v potaz, že negumuji (mám KTRC) a ještě jsem ji 1000 km zajížděl zvolna, když jsem nevytáčel motor.
Z mého pohledu je to sportovní guma se vším všudy, tzn. potřebuje především dobře prohřát aby fungovala. Já jsem ji ohřál až za cca 6-7 km, kdy na ni bylo spolehnutí a neklouzal zadek. Předek byl čitelný dříve. S rostoucím kilometrovým nájezdem ovšem i předek potřeboval více prohřát, než začal fungovat.
Podle mé zkušenosti hraniční teplota použití bylo někde nad 15°C, jinak to bylo o hubu.

Možná na ni mám těžkou motorku a inženýři to ve výrobě neodhadli dobře
Co se týče upozornění, že už něco ne ní v pohodě nepřicházel (u mě) takový ten mezistupeň, že už to začíná klouzat, ale najednou se trhla. Tož tak.

Sukyz napsal13.10.2017 v 08:49

Naprostý souhlas!!! S21 se mi osvědčila ve všech směrech

Další hodnocení

  • Bridgestone T 30

    Vhodné na delší jízdy ve dvou a se zátěží, ale snesou i sportovnější zacházení a dokáží podržet i při svižné jízdě při relitivně dlouhé výdrži.Tvrdý s...

    Všechny: T 30
    Vložil: Johny89
    Kategorie: Pneumatiky
    Vloženo: 4.4.2017
    Známka: 3
  • Bridgestone TW152F

    Pneumatika (zadní DOT 08) byla dodaná jako prvomontáž na Suzuki DL 650 V-Strom (K8), kterou jsem koupil, když měla najeto 2.890 km. Jedná se o jednosm...

    Všechny: TW152F
    Vložil: Systema
    Kategorie: Pneumatiky
    Vloženo: 4.11.2016
    Známka: 2
  • Bridgestone TW101J

    Pneumatika (přední DOT 07) byla dodaná jako prvomontáž na Suzuki DL 650 V-Strom (K8), kterou jsem koupil, když měla najeto 2.890 km. Jedná se o pneu, ...

    Všechny: TW101J
    Vložil: Systema
    Kategorie: Pneumatiky
    Vloženo: 4.11.2016
    Známka: 2


TOPlist