Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hledal jsem pneu 3-smes, ktere budu drzet v zatackach pri sportovni jizde, ale neodejde za 4000 km. Tato pneu vse splnila. Cena samozrejme muze byt lepsi, ale 6200,- za sadu jeste ujde. Ted jsem dal na zadek s20, ale tam nemam velke ocekavani s vydrzi. Az budu menit komplet predek + zadek, tak dam nejspis zase s21.
Plusy
Skvele drzi az na hranu
Najezd slusny, ale na FZ1 jsem tento rok jel prvni sezonu
Byl jsem s nima 2x na okruhu - drzely skvele
Zahreje se rychle
Mínusy
Nemam nic
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
3600
Nejčastěji nahuštěno na
2.9
Nejčastější použití
Silnice
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
Bez vzorku
Rychlost zahřátí (km)
5
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Více zatáček do 200 km/h / Ostřeji jeté polňačky
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
8000
Celková známka
1
Informace o zboží
Výrobce
Bridgestone
Kategorie
Silnice
Šířka pneumatiky (mm)
190
Průměr ráfku v palcích
17
Poměr výška / šířka v %
50
Rychlostní index (SI)
W (270)
Duše
TL
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Právě jsem ji dojezdil na ZZR 1400 jako první gumu z výroby, tlakováné P 2,9 bar, Z 2,9 bar. Najeto celkem 3008 km a jdou obě dolů.Takže výdrž u mě byla velmi malá, když vezmu v potaz, že negumuji (mám KTRC) a ještě jsem ji 1000 km zajížděl zvolna, když jsem nevytáčel motor.
Z mého pohledu je to sportovní guma se vším všudy, tzn. potřebuje především dobře prohřát aby fungovala. Já jsem ji ohřál až za cca 6-7 km, kdy na ni bylo spolehnutí a neklouzal zadek. Předek byl čitelný dříve. S rostoucím kilometrovým nájezdem ovšem i předek potřeboval více prohřát, než začal fungovat.
Podle mé zkušenosti hraniční teplota použití bylo někde nad 15°C, jinak to bylo o hubu.
Možná na ni mám těžkou motorku a inženýři to ve výrobě neodhadli dobře
Co se týče upozornění, že už něco ne ní v pohodě nepřicházel (u mě) takový ten mezistupeň, že už to začíná klouzat, ale najednou se trhla. Tož tak.
Vhodné na delší jízdy ve dvou a se zátěží, ale snesou i sportovnější zacházení a dokáží podržet i při svižné jízdě při relitivně dlouhé výdrži.Tvrdý s...
Pneumatika (zadní DOT 08) byla dodaná jako prvomontáž na Suzuki DL 650 V-Strom (K8), kterou jsem koupil, když měla najeto 2.890 km. Jedná se o jednosm...
Pneumatika (přední DOT 07) byla dodaná jako prvomontáž na Suzuki DL 650 V-Strom (K8), kterou jsem koupil, když měla najeto 2.890 km. Jedná se o pneu, ...
Moc se omlouvám za recenzi níže, ale spletl jsem si číslo. Ta recenze níže patří S20 Battlax
Právě jsem ji dojezdil na ZZR 1400 jako první gumu z výroby, tlakováné P 2,9 bar, Z 2,9 bar. Najeto celkem 3008 km a jdou obě dolů.Takže výdrž u mě byla velmi malá, když vezmu v potaz, že negumuji (mám KTRC) a ještě jsem ji 1000 km zajížděl zvolna, když jsem nevytáčel motor.
Z mého pohledu je to sportovní guma se vším všudy, tzn. potřebuje především dobře prohřát aby fungovala. Já jsem ji ohřál až za cca 6-7 km, kdy na ni bylo spolehnutí a neklouzal zadek. Předek byl čitelný dříve. S rostoucím kilometrovým nájezdem ovšem i předek potřeboval více prohřát, než začal fungovat.
Podle mé zkušenosti hraniční teplota použití bylo někde nad 15°C, jinak to bylo o hubu.
Možná na ni mám těžkou motorku a inženýři to ve výrobě neodhadli dobře
Co se týče upozornění, že už něco ne ní v pohodě nepřicházel (u mě) takový ten mezistupeň, že už to začíná klouzat, ale najednou se trhla. Tož tak.
Naprostý souhlas!!! S21 se mi osvědčila ve všech směrech