Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Další skvělá guma na enduro ježdění co můžu jen doporučit, za 2/3 ceny Michelinu nabídne prakticky stejnou užitečnou hodnotu, strádá na nájezdu a občas kouše na silnici, ale zatím nikdy neustřelila, spíš je to pocitové
Plusy
Nejlepší záběr
Dostačující boční vedení
Vedle Micheliny si lépe vede na tvrdých površích
Mínusy
Na silnici klouže víc než Michelin
Při akceleraci na asfaltu má dost sklony se hoblovat
Nájezd nic moc
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako
Nová
Nákupní cena
1000
Nejčastěji nahuštěno na
1.2
Nejčastější použití
Enduro
Použito na
Zadek
Rychlost sjíždění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Sjetá po vyřazení
1,6mm
Rychlost zahřátí (km)
5
Stabilita při brzdění
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Celková stabilita
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stabilita při zrychlení
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Stav vzorku při koupi %
100
Stabilita v zatáčkách
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Styl jízdy
Zatáčky palba / Sportovní jizda mimo silnice
Většina jízd se spolujezdcem
Ne
Výdrž km
1000
Celková známka
1
Informace o zboží
Výrobce
Mitas
Kategorie
Cross
Šířka pneumatiky (mm)
120
Průměr ráfku v palcích
18
Poměr výška / šířka v %
90
Rychlostní index (SI)
M (120)
Duše
TT
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Mitasku jsem měl na zadku 13000km a vyzul jsem to jen kvůli STK, protože na motorku potřebuji jiný rozměr. Na gumě zůstalo ještě cca 7mm. Guma držela ...
Jak píši v plusech. Po 22 000km, má zadní pneu 2,5mm vzorku a přední je pravděpodobně nesmrtelná, ta vypadá tak na 30 000 :-) Vřele doporučuji foukat ...