Informace
Vloženo: | 30.10.2011 12:39 |
---|---|
Na motorce: | Kawasaki VN 1600 |
Vložil uživatel: | Nomadic_Rider |
Info |
- |
---|
Koupil jsem ji protože měla vysoký vzorek.
Je nestabilní a sjíždí se nestejnoměrně. Již po pár kilometrech začal být vzorek doskákaný. Byly na něm doslova schody. Díky tomu pneumatika v zatáčkách vrní.
Tato pneumatika se nehodí na tak těžký motocykl !!!
Fotky
Hodnocení
Koupeno jako | Nová |
---|---|
Nákupní cena | 2500 |
Nejčastěji nahuštěno na | 225 |
Nejčastější použití | Silnice |
Použito na | Předek |
Rychlost sjíždění | |
Sjetá po vyřazení | 1,6mm |
Rychlost zahřátí (km) | 10 |
Stabilita při brzdění | |
Celková stabilita | |
Stabilita při zrychlení | |
Stav vzorku při koupi % | 100 |
Stabilita v zatáčkách | |
Styl jízdy | Jízda do 130 km/h bez zátěže / Vetšinou silnice |
Většina jízd se spolujezdcem | Ano |
Výdrž km | 13710 |
Celková známka | 5 |
Informace o zboží
Výrobce | Continental |
---|---|
Kategorie | Silnice |
Šířka pneumatiky (mm) | 150 |
Průměr ráfku v palcích | 16 |
Poměr výška / šířka v % | 80 |
Rychlostní index (SI) | H (210) |
Duše | TL |
Není se co divit, když dáš zadní pneu na přední kolo. Na předek je CM 1, na zadek CM 2.