Seznam deníků k motorkám
Nalezeno 40 záznamů

• servis a oprava

Po dotazeni na dilnu to zaclo. Rozbrat, kompletne vycistit. Dále : - repase předních vidlic - kontrola ventilových vůlí - rozvody - piskovani a l...

Vloženo: 16.3.2021
    Typ: Odborný servis
    Vložil: meerecheck
    Město: Most
  • Rakousko-Alpy červenec 2018

Tak jsme konečně vyjeli, tentokráte na 4 dny do Abtenau v Rakouských Alpách. Vyrazili jsme ve čtvrtek ráno za pěkného počasí, s Fandou jsem se sešel u...

Vloženo: 9.7.2018
  • Tak fakt naposledy!

Včera jsem ještě využil hezkého počasí a byl se kousek sklouznout. Fakt to už klouzalo, tak jsem jel opatrně, asi jen 50 kilásků, cestou jsem nabral p...

Vloženo: 6.11.2017
  • Letos naposledy?

Ve středu jsem si trochu prodloužil cestu z práce a jelikož bylo hezky, cuknul jsem řidítkama z Liberce směrem na Frýdlant v Č. přes Raspenavu, Hejnic...

Vloženo: 19.10.2017
  • Asi poslední výjezd :-(

Tak jsem se dnes na poslední chvíli rozhodl, že se projedu, takže Liberec-Boleslav-Mělník-Dubá-Česká Lípa-Nový Bor-Liberec, asi 200 kilometrů. Mezi M...

Vloženo: 15.10.2017
  • Konečně nový boty

Po pár letech na Pirellkách jsem konečně dospěl do vyššího levelu :-D Mitas je správná volba, doporučuje 9 z 10-ti off-road bikerů :-DD

Vloženo: 1.8.2017
  • Šumava letos podruhé

Před pár dny jsme se domluvili s Milanem, že využijeme svátků a vyrazíme na jeden den někam dál, odpočinout si, vyblbnout se, vyplavit adrenalin a v n...

Vloženo: 6.7.2017
  • Most -červen 2017

Už dlouho jsme se na tento den těšili, byli trochu nervózní z toho, jak vzhledem k loňskému roku vyjde počasí, ale den D nastal, motorky nachystané a ...

Vloženo: 22.6.2017
  • Most se blíží!!

V duchu pořekadla "důvěřuj, ale prověřuj" jsem na pár dní odstavil motorku a i díky blížícímu se okruhovému ježdění v Mostě se pustil do podrobnější p...

Vloženo: 6.6.2017
    Město: Liberec I - Star
  • To je dost, žes nás taky jednou vyvez!

Byli jsme dnes s manželkou domluveni, že pojedeme na cyklo-výlet, děti byly ve škole a my měli volné dopoledne, ale nakonec padla volba na jiný bike, ...

Vloženo: 23.5.2017
  • Šumavské dobrodrůžo

Dnes jsme si dali s Fandou a Milanem sraz na 4 kamenech a jelikož jsme si chtěli co nejdříve užít jihočeských silniček, valili jsme to chtě nechtě po ...

Vloženo: 7.5.2017
  • Nedělní jízda

V neděli 30.4. jsem vyrazil za kamarády do autokempu Rozkoš, kde pobývali v karavanu a chatkách přes víkend. Cesta byla parádní, počasí vyšlo špičkově...

Vloženo: 1.5.2017
  • Konečně letos pěkný výlet

Navzdory časovému pressu, jsme se dnes sešli s klukama (Milan-Monster a Hony-Fireblade) na pumpě v Dubé. Sraz jsme měli v 10 hodin a já vyjížděl teprv...

Vloženo: 31.3.2017
  • Poprvé

Tak dnes konečně prvních asi 150 kiláků - Liberec, Jablonné, Mimoň, Ralsko, Mnichovo Hradiště, Turnov, Železný Brod a domů, super :-D Jen škoda, že b...

Vloženo: 25.3.2017
  • Kontrola výfuků

V posledních dnech vyhlížeje netrpělivě jarní období jsem se rozhodl sundat a nově vyplnit vatou výfuky. Když jsem je ale rozdělal, k mému překvapení ...

Vloženo: 17.2.2017
  • Dinopark 2016

Vím, že sem tohle téma moc nepatří, ale Milane, tohle jsou fotky hlavně pro tebe a Vojtíka :-DD Je to v Liberci v Dinoparku, fotek bylo mnohem víc, ...

Vloženo: 12.1.2017
  • Závěrečná

Tak jsem si naivně myslel, že letos ještě vyjedeme, ale předpověď je nejistá a jsou i jiné povinnosti. Rozhodnutí tedy padlo, motorka je jakž takž již...

Vloženo: 23.10.2016
  • Podzimní výletík

V týdnu jsme se s Milanem domluvili, že se ve svátek sejdeme na pumpě na Železňáku (Železný Brod) a tak jsme se tam i setkali v 15 hodin odpoledne. Vš...

Vloženo: 29.9.2016
  • Dymokury 2016

Dnes bez motorky, ale taky dobrý :-D

Vloženo: 18.9.2016
  • Balsám pro uši

Letos 1. nastartování po servisu, motorka ještě není úplně dodělaná, ale už jsem to nemohl vydržet, abych ji neslyšel :-) [youtube]https://www.youtu...

Vloženo: 16.9.2016
  • Výlet na jih

Na dnešek jsme byli domluveni s klukama, že se sejdeme před Prahou na 4 kamenech a pak se přesuneme na OMV Strakonická do Prahy, kde se sejdeme ještě ...

Vloženo: 11.9.2016
  • Večerní výletík

Letos se mi nějak nedaří jezdit tak intenzivně jako vloni a tak jsem s radostí uvítal Milanovu nabídku na večerní projížďku. Čekal jsem na Železňáku u...

Vloženo: 22.8.2016
  • Rychlovka

Na dnešek jsem si naplánoval krátkou vyjížďku, jelikož je hezké počasí a jiný den již nebudu mít čas. Takže Jablonec-Hamr na Jezeře(tam jsem chvilku p...

Vloženo: 22.6.2016
  • Mostecké poježdění

Celý týden jakž takž počásko drží a zrovna ve středu, kdy se má jet do Mostu od rána leje jak z konve. No nic, motorka připravená a naleštěná, tak za ...

Vloženo: 17.6.2016
    Typ: Sraz
  • Aprilia a Moto-Guzzi v Kořenově

Dnes hezký den a pěkné kratší svezení okořeněné prohlídkou pěkných strojů od Italských výrobců :-)

Vloženo: 22.5.2016
  • Podvozek

Jelikož bylo o víkendu ošklivo, tak jsem vyměnil aspoň olej v předních tlumičích, rozebral celý předek, vše prohlédl, vyměnil jeden utrhlý šroub, kter...

Vloženo: 19.4.2016
  • Domácí desmoservis

Ještě jsem udělal pár fotek z nedávného snažení, takovej stručnej seriál od A do Z. :-D

Vloženo: 14.4.2016
  • Finiš

Tak ještě rychlé dodělávky, desmoservis, řemeny, pak ještě přední vidle, všechny náplně a filtry plus svíčky a je hotovo :-D Ještě že to zvládnu svépo...

Vloženo: 31.3.2016
  • Servis

Tak takhle vypadá v těchto dnech můj miláček :-) Doufám, že to brzy dorazím a už vyjedeme...[img=http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/12/...

Vloženo: 26.3.2016
  • Počtení na zimu

Prolézal jsem obchod s knihami a zahlídnul jsem tam tuhle knížku, tak jsem si řekl, že až nebude v zimě co dělat, trochu si počtu, navíc cena 149 Kč j...