Bestie...vrchol potravinového řetězce cestovních endur...jednoznačná volba po předchozí KTM 990ADV - měl jsem jasno jak dál...
Motorka koupena od FIRMA:Flash team (Mladá Boleslav I)
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1190 Adventure: Chtělo to jen vydržet počkat na bestii...
První dojmy - Od prvního ujetého metru nádhera...kultivovaný chod motoru, řazení, brždění, pohodlné sedlo...a ten podvozek...super!
Doplňky na motorce - Všechny elox oranžové doplňky, kufry všechny, zamykání předního kola, HHC, MSR, AAT, kryt světlometu, Zumo 390
Recenze
Zatím najeto jen prvních 55 km. Na popis zkušeností opravdu brzy. Všechno funguje jak má, oproti původní KTM 990 ADV je to vstup do nového tisíciletí. Nechá si všechno líbit, elektronika urovná a zahladí. Konečně taky nějaké užitečné informace na palubních ukazatelích. Krátce zkoušen tempomat, bude to lahoda při delších přesunech. Jinak večer jsem přečetl návod a dnes bude další seznamovací jízda...
Po dalších 300 km můžu být stále jen nadšen. Trochu zklamání ze štítku, stále nemůžu najít optimální polohu a připadá mi, že jsou úzké gripy. Ruce v rukavicích se mi tam vejdou jen tak tak, nevím pak jak nějakej chlapák s pořádnejma pazourama...
Tak 1000 km za námi...vyzkoušel jsem postupně při různých příležitostech veškeré nastavení podvozku. Jízdu ve dvou s plně naloženou motorokou, sám, sám a naloženej, v dešti, s holou motorkou a všechny různé kombinace popsaného. Taky už jsem s ní pospíchal...Je až s podivem jak jsou různá nastavení podvozku v chování motorky opravdu citelné. Ze supersportu několika stisknutími udělám línou pohodlnou mrchu. Bavím se skvěle. Spotřeba se pohybuje úměrně dle stylu jízdy a nastavení. Ten štítek jsem stále nedoladil, pracuji na tom pokaždé. Tempomat při přesunu na dálnici fakt nádhera, jen jsem si stále nezvykl na jeho nastavení a ovládádní za jízdy, přijde mi, že tam mám palcem trochu daleko...teď první servis a nahrání kompletního doplňkového softwarového vybavení, jsem zvědav tedy...Jo a včera jsem ji poprvé neudržel při manipulaci na nepříjemnym místě a musel ji položit. Myslel jsem, že budu muset povolat posily, ale kupodivu jsem ji hbitě v klidu zvedl sám. Pravda ležela na kufru..
5000 km - výlet na závod do Cortiny d'Ampezo cestou tam krásná pohodička přes Groosglockner dva dny, zpátky dálnice nejkratší resp. nejrychlejší trasou. Tempomat v podstatě trvale v akci, užasné pro pravou ruku...
Super stroj
Přiznávám, že jsem rád, že jsem nakonec vydržel, užívám si ji. Jo a ten tempomat už docela taky jedu...
joho, to cekani za to stalo!
jen pozor - ten tempomat je navykovy