Motorku jsem koupil s nefunkcnim starterem, myslel jsem, ze vina je na strane spatne aku, ale ani po vymene za silnejsi LiFe se to nezlepsilo. Nasledovala rozborka a objevil jsem vydrena pouzdra na hrideli bendixu - s tim ze pouzdro na strane karteru bylo uvolnene primo v karteru a uz na nem probehla odborna oprava dulcikem
To me celkem rozladilo, ale menit karter kvuli tomu se mi nechtelo - stejne tak vyndavat motor a rovnat ho pod frezku. Tak jsem posbiral serii vystruzniku po 1mm a postupne jsem znicenou diru prumer 10mm prevrtal aku vrtackou na prumer 12mm. Dalsi na rade bylo srovnat dulcikem rozklepane celo - nasel jsem frezu vhodneho prumeru s otvorem v ose, do ktereho jsem vysoustruzil 12mm trn pro vedeni a opet rucni aku vrtackou srovnal celo. No a pak uz jen vysoustruzit dural vlozku - rovnou jsem integroval vytahovak - zavit M6 - kdyby bylo treba ji v budoucnu menit.
Vsude prisla nova pouzdra a ... starter se toci jeste hur nez pred opravou
Daval jsem to za vinu opotrebenemu ozubeni v dusledku velkych vuli, tak jsem rovnou provedl "tuning" a dal jsem novy bendix s ostatnimi prevody z 2015 husqvarny, ktera ma lehci prevod a starter by s otocenim motoru mel mit mene prace. V mezicase probehl servis starteru - ocisteni komutatoru, kontrola uhliku a elektroinstalace - ocisteni kontaktu, privedeni kostry zvlast vodicem primo kestarteru. Vysledek je ten ze starter stale nefunguje - za studena vubec, v lese na rozzhavene moto uz motorem otoci a obvykle to nastartuje. Tim asi konci moje badani. Jedine co neni jeste nove je samotny starter (6,5tis) a cele viko(2,5tis) pro pripad ze by bylo hnute od padu. Ale moc uz neverim, ze by vymena techto dilu pomohla, takze to necham sednout a pak nejspis celej slavnej starter pujde pryc...
-
Odborne opravena dira pro kluzne lozisko :(
-
Vyvrtano vystruzniky po 0,5-1mm, zafrezovane celo
-
Vyroba vlozky
-
Nalisovana vlozka
-
Uz s novym kluznym loziskem
kdo umí ten umí