Cagiva Navigator 1000 (2000)

Vlastník Keramikanos
Vloženo 31.3.2015
Aktualizováno 21.8.2015

Silná a pohodlná motorka s krásným zvukem.

Yamaha TDM 850: Přestala se mi líbit,
BMW F 650 GS: Jednoval a slabší výkon.
Ducati Multistrada 1000: To přední světlo jsem fakt nedal...

První dojmy - První usednutí a svezení bylo dost rozporuplné. Ale bylo to jen mou nezkušeností, kdy mi motorka, která jde krásně za plynem trošku nahnala strach. Po pouhých 200 kilometrech jsme se celkem skamarádili a myslím, že padne krásně do ruky i pod zadek.

Motorku bych doporučil pro - Vzhledem k mím zkušenostem bych zatím moc nedoporučoval. Ale určitě si cestovatel bude libovat. :-)

Doplňky na motorce - Na motorce je padací rám, vyšší plexi, tři cestovní kufry a laďáky.

Kterak jsem se stal motorkářem...

Tak nějak bych začal od začátku. Ve věku, kdy u nás na vsi všichni kluci měli nějaký ten peklostroj, mě uchvátila cyklistika. A tak kdy každý dračil na fichtlech, já ostatním stíhal na kole. Když se jelo za holkama do vedlejší vesnice, úspěšně jsem soupeřil s uřvanými kozými dechy a nějak jsem neměl potřebu vlastnit tento stroj, potřebný ke správné image vesnického adolescenta. Pak nastala asi patnáctiletá éra závodní cyklistiky, kdy jsem skoro každou dovolenou trávil jak jinak, než v sedle kola. Na kole jsem projel více jak půl Evropy. Pak přišla rodina, barák, podnikání a tak nějak nebyl čas na nic.
Chtěl jsem zase cestovat a jak jinak než v jedné stopě. Představa byla, pořídit fichtla, dát ho do kupy a vydat se za dobrodružstvím. Jenže jsem nenašel žádného spojence a s klepáním na čelo mě každý odmítnul. Pravda, chtěl jsem si to ulehčit, levné moto bez potřeby podstupovat autoškolu. Ale dobrodružství zaručeno.
Když jsem zjistil, že více přívrženců ve svém okolí najdu ve vyšších kubatůrách, padlo rozhodnutí. Udělám si papíry a pořídim motorku. Zdálo se mi, že horší úkol bude udělat papíry, ale opak byl pravdou. V autoškole jsem jel jednou, s prohlášením, že jsem vyježděnej a můžu ke zkouškám. Zkušenosti v jedné stopě se přeci jen projevily a zkoušky byla jen formalita.
Horší to ale bylo s výběrem vhodného stroje. Vybíral jsem zhruba půl roku, kdy jsem skoro každý den študoval, která ta motorka je vlastně pro mě. Přečetl jsem toho mraky a ve většině případech je každá motorka to nej, dle momentálního majitele. Věděl jsem, že chci něco, na čem se mi bude pohodlně cestovat. Na delší dobu jsem zakotvil na obsahu okolo 650. Když se v tom ale člověk chvíli hrabe, zjistil jsem, že většinou to po čase každý prodává a pořizuje silnější. Padlo rozhodnutí, že tento vývojový mezičlánek motorkáře přeskočím. Když už si budu něco hýčkat, tak ať mi to chvilku vydrží.
Po všech možných pro a proti (poměr cena - výkon), padlop rozhodnutí pro tento stroj. Slušnej motor, zajímavý vzhled a solidní cena. Byla trošku obava, jestli to není moc silné na první motorku, ale už vím, že jsem se rozhodl dobře. Myslím, že je to přesně to, co jsem hledal. Sedí se na tom celkem přirozeně a díky vyššímu štítu je jízdní komfort velice dobrý. Ani člověku nepřijde, že si to uhání stotřicítkou. Tato motorka je v segmentu cestovní enduro, ale myslím, že je to víc cestovní než enduro. Za zmíňku určitě stojí krásný zvuk, který brutálně doplňují laďáky, které jsem tam ještě dal.

Keramikanos
Keramikanos napsal 02.11.16 v 17:39

Nejde to, beru zpět...

Keramikanos napsal 26.10.16 v 20:06

Tak jde holka do světa... Nějak se nechce kloubit s rodinou...

hayty
hayty napsal 13.09.16 v 07:16 8b.

Ahoj chtěl jsem se zeptat kde jsi kupoval blastry? Vypadají na motorce dobře

Keramikanos
Keramikanos napsal 18.10.15 v 23:05

Momentální stav, pár věcí jsem doladil do černé...

Charliee
Charliee napsal 18.10.15 v 22:51

Preju hodne spokojenych kilometru, 10b.