renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1200 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Elvis.
Vloženo 25.3.2015
Aktualizováno 12.4.2015
Zobrazeno 5 892x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


ZRX jsem pořídil, protože ZX6R nastavená okruhově je na běžnou silnici moc nepohodlná a pořád jí upravovat při přechodu silnice okruh a zpět se mi nechtělo. Navíc jsem chtěl motorku, kterou si vymazlim a budu hýčkat a ne s ní riskovat pád na okruhu.

První dojmy - Na Rexa si zatím zvykám. Na podzim jsem najel jen pár set km, když byla moto ještě bez úprav. Oproti šestce je to úplně něco jiného. Výkon stejný, ale při jiných otáčkách, díky objemu a krouťáku. Je pohodlnější, ale přitom se s ním dá jezdit i svižně. Na naše silnice ideál. Ještě že už začíná sezona!

Doplňky na motorce - 12.4.2015, tak pro letošek hotovo:



Recenze

Motorka po koupi prošla prvně údržbou:
výměna oleje, řetězové sady a nové pneu

Přes zimu jsem pak provedl "pár" úprav:
Protože šlo více méně o sériovku, kterou jsem si chtěl vymazlit čistě dle mých představ, tak jsem se pustil do úprav. Prvně jsem ladil vizualizace v PC, abych se vyhnul slepým uličkám. Pak teprv začla postupná realizace.
Když to vezmu zepředu, maska je posunutá o dobrých 7cm níž. Měla pár oděrek, tak šla do laku (stejného jak původní od Mildy) jen s méně polepy.
Řidítka jsem chtěl nižší, ale ne clip-ony. Volba nakonec padla na dragbary. Bylo potřeba sehnat i rovné mústky. Ty původní byly nakloněné k řidiči. Protože jsem pavouk, chtěl jsem se víc natáhnout dopředu, takže jsem dal můstky kolmé k brýlím. Zrcátka jsem chtěl mít na kraji řidítek a tyto hranaté perfektně k Rexovi ladí.
Kryt chladiče šel do černo-stříbrného laku aby ladil ke kolům a vidlicím
Uvedené fotky jsou z doby, kdy chyběl klín pod motorem a čekalo se až dorazí nový výfuk s koncovkou pod motorem. Původní výfuk se říznul pod motorem a upravil se, aby šel dát zpět když by bylo třeba. Má totiž E-čko.
Kola šla do černého laku a byla doplněna o zelené proužky.
Původní přešité a přečalouněné sedlo bylo pěkné ale pro mě nepohodlné, takže jsem si sehnal origo, s kterým se mi jezdí mnohem líp.
Pod podsedlák šel Ermax, protože se mi nelíbil origo velký blatník. Odmontoval jsem taky madla spolujezdce a držáky stupaček spolujezdce. Stejně nikoho nevozím. A místo origo světla pořídil jiné s integrovanými blinkry.
Přední vidlice pak doladily polepy se značkou výrobce tlumení.
Určitě to ale není vše. Na první zimu to ale stačí. Uvidíme po sezoně, do čeho se zase pustím Zimní šroubování mě fakt chytlo. Neznám lepší zábavu na zimní víkendy než se hrabat v motorkách.

Tímto bych chtěl poděkovat především Jendovi, za to že mě občas v některých úpravách mírnil, ale hlavně že mi pomáhal při realizaci. Bez něj a zázemí bych spoustu věcí nezvládl. Dál mé díky patří Kingovi za dodané / vyměněné díly a taky díky Tequilovi za výrobu polepů a v neposlední řadě všem ostatním za podporu, parádní lak atd.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ozzy_
Ozzy_ napsal 17.05.22 v 21:24 10b.

Strasna krabice, ale stejne za 10

Magooor
Magooor napsal 17.04.17 v 19:10 10b.

Krásnej stroj časem tež pořídím i Rko :D

Jonáš90
Jonáš90 napsal 31.10.15 v 21:29 10b.

Luxusní kousek , mooooc hezký

tomasd.
tomasd. napsal 19.09.15 v 21:29 10b.

Parádní motorka.

blazinek
blazinek napsal 24.04.15 v 09:43

Tak to je mazel..

Více komentářů



TOPlist