Zuzka je moje druha motorka, predtim jsem jezdil Virago 535. Doufam, ze casem prejdu uz na dospelou, ale zatim to vypada na dlouhou cestu.
Motorka koupena od FIRMA:Zemoto - Michal Zeman (Jindřichův
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Oproti Viragu super podvozek, super zatah, ale o dost tezsi. Ale na to jsem si zvykl temer hned a pak uz to byla jen pohoda. Manipulace na miste byla nakonec dobra, dokonce i s pritelkyni vzadu.
Motorku bych doporučil pro - Doporucuji zacatecnikum ci tem, co jdou podobnou cestou jako ja, od male az po velkou.
Doplňky na motorce - - Originál plexi
- zadní opěrka s nosičem na míru (není originál Suzuki, protože origo má nosnost jen 5 kg a ani designově se mi nelíbila)
- 12V zásuvka na řídítkách
- pevné zamykatelné kufry s osvětlením (asi jen jedny v ČR), jsou montované na míru – připojení osvětlení je odpojitelné a kufry se dají sundat (odemknout od motorky) během chvilky a nic po nich na motorce nezůstane
Recenze
Vybiral jsem ji podle vzhledu. V roce 2008 (kupoval jsem ji 1 rok starou s 2 500 km, dovezenou z Italie) to byl vzhledove narez. Vypadala jako poradnej cruiser. Design nadcasovej, zadni lampa ledkova a pod ni poradna guma. Ale nepusobila uplne ujete a futuristicky, zachovala si pritom klasickou predni lampu, kulaty budik a nejakej ten chrom. Proste mne ucarovala.
Takze ted po 7 letech a 25 tis. km muzu zhodnotit plusy a minusy:
+ design, stale je krasna, novejsi oplastovane modely, ktere se snazi vydavat za M1800 jsou fuuuj, proste ta predni lampa je moc pekna a skoda ze ji zabastlili
+ výkon - zátah dobry a plynuly az do max. rychlosti
+ dobre originalni plexi, jak odvodem vzduchu, tak taky vypada pekne
+ paradni riditka a gripy, sedlo mi to skvele do ruky
+ zvuk (u meho modelu sedla ve vyfuku jedna keramicka vypln jinak a tak se zvuk zostril, teda vsichni to rikaji)
+ je to drzak, vsechno funguje jak ma a nikdy mne nikde nenechala
+ da se z ni udelat cestak nebo odstrojit a je z toho pekny cruiser na blbnuti
+ ovladani na miste je vyborne - diky nizkemu tezisti, posezu a sirokym riditkum
+ sbalil jsem na to pritelkyni
- sedadlo spolujezdce je spatne, prej po 150 km boli zadecek
- sedadlo ridice - da se to vydrzet, ale mohlo by byt lepsi
- v rychlostech atakujicich technicke maximum motorky se zacina pri naklonech vlnit, ale to fakt uz hnidopisim, 160 km/h. na ni stejne nevydrzite dlouho, boli z toho pazoury jak cert
- brzdy - to je asi tak nejhorsi minus, protoze se tyka bezpecnosti. Vzadu je buben, boze, v dnesni dobe se snad uz nedelaji ne? No kazdopadne jsem s nim brzdil behem tech let maximalne 3x. Vepredu je kotouc, ale bohuzel jen jeden. Pokud nalozite motorku na cestu do Italie tak, ze mate narvane 2 brasny, na kazde nepromok, vzadu na nosici tezkej ranec s jidlem na 10 dni a dopredu na predni blatnik nejakou drobot, tak se kompletni vaha motorky vysplha pres 400 kg. A to fakt uz brzdite i ocima. Pokud jedete jen tak, na mensi vylet, s plnymi kufry a pritelkyni, tak to neni tak hrozne, ale stale je to naprd. A kdyz pred vami nekdo prudce zabrzdi na mokrem asfaltu, tak se vam promitne celej zivot pred ocima a vzbudite se ve chvili, kdy krecovite drzite predni brzdu, slapete na buben a doufate, ze adheze je v tomto boji s vami. Nastesti predni kolo sklouzlo jen malinko a motorku s nakladem a pritelkyni za krkem jsem udrzel. Jeste 20 cm a vedel bych, co je pevnejsi, jestli naraznik auta a nebo moje predni kolo. No kazdopadne to chce s timto pocitat a drzet si odstup a myslet i za ostatni v provozu. Ale to snad dela kazdy ne? Kdyz ale jede clovek sam, tak je to v pohode.
- budete se ji spatne zbavovat, protoze se vam bude porad libit a stane se defakto clenem vasi rodiny
Moc pěkná, 10 bodů jasnejch. Přeju hodně šťastnejch návratů domů.
Bezva moto dávám 10 bodů
pěkná
Na tý jsem začínal... super motor, ovladatelnost v rámci kategorie taky dobrá. A nejlepší je na tom design!!!
Brzdy však hodně špatný a hlavně nepohodlí na delší cestování... Tak Ať slouží!!!
Moc pěkná mašina za 10b