Pár postřehů z rallye:
Pneumatiky jsou základ - na šotolinu a do lesa se se silničníma dá zajet, není to ale zábava jako na 50/50. Čím nižší tlak, tím je to snazší, pozor ale na kameny - pro velké KTM 28/28 psi na bezdušových pneu by i podle lidí od KTM mělo být ok, 24/24 nebylo nic neobvyklého. S duší na předku to někteří absolvovali i s 18 psi. Těm nejagresivnějším zadní guma vydržela 800 km. Moje TKC80 zvládne tak asi 5 000 km.
Jízda ve stoje na šotolině je mnohem méně namáhavá - doporučuji zvýšit řidítka a před opuštěním asfaltu je otočit nahoru. 1290 má naštěstí už v základu offroad stupačky, stačí jen vyndat gumové špalky. Stupačky pro spolujezdce na 1190/1290 jsou dost blbě umístěné, takže sundat jestli vám překáží.
Kryt světlometu - dobrý, když to někdo před vámi na šotolině pořádně oroštuje, já vlastním průhledný kryt od KTM - sundal jsem ho, protože se musí při mytí odmontovat.
Kryt motoru - nemám, už ho ale obědnávám. Hodí se nejen při offroadu, ale i tady na "metal" cestách (cesty z rozdrceného kamení).
Adventure boty mají výhodu v tom, že jsou voděodolné, MX body ale chrání nohy o dost víc.
Kvalitní oblečení je pro mne osobně důležité, strávit celý den v promočeném oblečení je vopruz.
Zapoměl jsem si koupit motokrosové brýle na helmu a několikrát jsem zalitoval. Jeden z účastníků dostal v lese klackem do oka, v nemocnici se naštěstí ukázalo, že to nebude mít následky.
Vlastník | ZTD | |
---|---|---|
Vloženo | 5.3.2015 | |
Aktualizováno | 24.9.2018 | |
Zobrazeno | 5 159x |
Shodou náhod jsem nedávno koukal na video z minulého ročníku a hrozně ti to závidím, ty cesty vypadaly parádně
Dík, za pár týdnů bude oficiální video a KTM NZ má fotky na fb.
Dik za informovani z každého dne. Bavilo me to