Moje první adventure motorka, tak snad konečně ze mne bude skoro-cestovatel.
Motorka koupena od TSS Red Baron
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS: Cena, BMW už jsem zkusil.
KTM 1190 Adventure: Semiaktivní podvozek byl neodolatelný, tempomat.
Ducati Multistrada 1200S: Chtěl jsem zkusit i offroad.
První dojmy - Ty vole, to je velký jako kráva! Posez jako na 1190, motor mnohem sametovější, plexi obrovské, na nohy to topí o trochu méně, na asfaltu je podvozek perfektní .
Motorku bych doporučil pro - Kupodivu přívětivá motorka i pro méně zkušené (soudím podle sebe), ale zárověň umí pořádně zatahat za ruce. Elektronika dokáže pomoci v krizovkách na asfaltu i mimo, neprudí ale.
Doplňky na motorce - KTM-Touratech alu kufry a top box, Kriega tailpack, ram držáky na řidítka, rozšíření bočního stojanu, sklapovací brzda, plexi před světlometem, hliníkový kryt motoru, Kriega neopren na vidlicích a rozšíření zadního blatníku s odrazkou. Dokoupen software pro MTC a HHC.
Recenze
Už delší dobu jsem spořil na KTM Adventure 1190 a najednou se objevilo tohle - tomu se prostě nedalo odolat.
Dnes jsem si ji konečně vyzvednul u dealera, třetí prodaný kus ve Wellingtonu. Objednal jsem ji minulý týden - bez zkušební jízdy, ani jsem neviděl žádnou SA celou smontovanou. Myslím, že jsem vybral dobře, motorka je to úžasná.
...
Na tachometru mám po dvou a půl letech 62 000 km. Cestování na delší vzdálenosti je radost, teploty těsně nad nulou jsou v pohodě. Ochrana před deštěm je dobrá. Na šotolině bez problémů. Off road se dá, brzo ale narazíte na omezení kvůli váze, velikosti kol a odpružení. Závad jsem měl minimálně.
Více informací a fotografií najdete v deníku a Jak se jezdí na Novém Zélandu.
parada!
dobře ty
To se to tak někdo má