renocar_duben



PROFIL MOTORKY

V.D.O. Moto 125 gy-3 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dzanyny
Vloženo 24.2.2015
Aktualizováno 21.6.2015
Zobrazeno 1 434x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Je to prostě Čína, kterou se musí vyladit a pořádně vyštelovat a i některé věci vyměnit hlavně šrouby. Ty čínské stojí pěkně za starou belu.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TDR 125: v té době jich moc na inzerátech nebylo a byla o něco dražší

První dojmy - V 16 letech moje první mašina na papírech, takže to byla paráda. Začátky než se motorka zajela byla línější, ale potom se docela rozjela spotřeba do těch 3,5 litru. Jízda byla na první kilometry v pohodě, ale časem začaly skřípat plasty a i některé praskat. Do ruky mi padla dá se říct hned.

Motorku bych doporučil pro - doporučil bych to lidem kteří si to předělají podle sebe a vymění si tam skoro veškeré věci, ale na začátek ta motorka fakt stačí.

Doplňky na motorce - měl jsem na ní jeden kufr, ale moc jsem ho nevyužil. Vyměnil jsem blinkry.

Recenze

V roce 2007 jsem jí kupoval fungl novou částka byla 35 000,- Kč. Za novou čínskou motorku to byly pěkné peníze. Prodejce mě na to upozorňoval, že je to čína ať s tím počítám. Po pár kilometrech cca 1500 km mi začala protékat nádrž která je tam slisovaná ze dvou kusů plechů, takže přišla první reklamace. Po výměně nádrže to bylo nějaký čas v pořádku, ale po čase opět stejná závada, takže druhá reklamace. Po uplynutí záruční doby mi to opět protékalo, takže jsem si to nechal opravit a pořádně to zavařit nastříkat a do teď jsem neměl problém. Další kapitola byly čínské šrouby. Po zkušenosti když mi praskl hlavní šroub od zadní kyvky a skoro jsem si s ní vymlátil, tak jsem je hned všechny nechal vyměnit a ve slévárnách u taty je otestovat. Většina šroubů nebyla dotavených. Další průser nastal v roce 2010 a to že se mi vysypala převodovka v motoře rozsypaly se bronzové podložky u 3 rychlostního stupně a připekly se na hřídel. Motor měl najeto cca 6500 tis. kilometrů. Co se týkalo náhradních dílu, tak byl docela velkej problém. Servisák si s tím nevěděl moc rady, protože na internetu nejsou žádné manualy na motory těchto čínských motorek. Po 3 letech jsem si vzal rozložený motor domů a složil jsem ho se svým kamošem doma na koleni. Motor na motorku přišel zhruba asi před rokem, ale motor nebyl žádnej zázrak pořád v něm něco chrastilo, tak jsem se vysloveně rozčílil a pořídil typově stejný motor, ale tentokrát od Kentoye a motor je do teďka výbornej lepší než ten starej. Za těch 8 let jsem najezdil na motorce zhruba 7500 tis. kilometrů. Po těchto zkušenostech jsem si s ní nikdy netroufl jet dál než 50 km. Prostě jsem ji přestal po těchto věcech důvěřovat. Posezení na motorce a jízda byla dobrá takovej průměr je to čína není to žádná Kawa nebo Suzuki.
Motorku jsem prodal 16 letému klukovi který si čerstvě udělal papíry a chtěl něco do začátku. Prodal jsem jí za 18 tis. aby se mi aspoň něco vrátilo zpět co jsem do ní narval. Teď si jen došetřit a půjdu do něčeho většího a doufám, že nebudu mít takovou smůlu jak s touhle motorkou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dzanyny
Dzanyny napsal 25.02.15 v 19:16

přesně tak na naučení dobrá motorka

Milan1963
Milan1963 napsal 25.02.15 v 16:38

Jako první a na naučení dobrá motorka.

Více komentářů



TOPlist