renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Babetta 207 (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasterX
Vloženo 6.12.2014
Aktualizováno 18.8.2015
Zobrazeno 1 331x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Tak jsem se taky dostal k tomuhle povozu - je to malý, lehký, docela pěkný a technicky revoluční.

Motorka koupena od jedné paní

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Babetta 228: Je jich málo, jsou drahý a oproti 207 by mi za tu cenu by mi nepřinesla žádnou radost navíc

První dojmy - První dojem byl, že motorka chce umýt... dva roky nejela, takže slušná vrstva prachu a pavučin. Taky je ale docela zachovalá, ne moc jetá a hlavně originál. Jen vyleštit a chytat mouchy mezi zuby! :-))

Motorku bych doporučil pro - někoho, kdo chcepoctivý popojíždědlo za pár korun. K tomu navíc oproti dnešním oplastovaným skůtrům dostane i správně hranatý normalizační design. :-)

Recenze

Bába je super stroj, dneska se dá sehnat za cenu lepších bot v super stavu (protože na tom nikdo nevydržel jezdit dlouho a daleko ) a za ty prachy dostanete malou technickou revoluci - bezkontaktní zapalování, "sytič" - vzduchovou přívěru vypínanou z plynové rukojeti, dva řetězy, odstředivou spojku, jeden a půl koně a zvonek na řidítkách. A to už je sakra důvod ke koupi! Jak jsem ji uviděl, vůbec jsem nechápal, jak jsem bez ní mohl doteď žít?

Navíc díky tomu, že nejde o registrované stroje, nemusím na STK, neplatím převod, nejsem v databázi ČKP, ... a to se mi líbí. Pokud má někdo doma víc strojů, tak jistě chápe, o čem píšu. Jako popojíždědlo po okolí to bude určitě fajn.

Jinak jsem ale nikdy na žádný Babettě nejel, takže další zkušenosti ukáže jen čas. Pár věcí se upraví, opraví, dodělá, vyčistí, vymění, tak jak je u motorek z Povážských Strojáren, n.p. zvykem...

Sezona 2015
- v červenci motorka pojištěna za směšný obnos a podniknuty první výlety po okolí. Všechno rozebráno, vyčištěno a znovu složeno, nicméně starty stále nejsou ideální, za studena ji rozšlapávám hodně dlouho... Při jízdě z kopce se navíc spojka stejně trochu unáší a přetáčí motor, takže je nutno stále dobržďovat. Pohodlná rychlost cca 30, maximální 39 dle radaru, ale záleží na tom, jak moc je bába zahřátá a jakou má náladu. Akcelerace z nuly neohromí ani geologa, tudíž na světlech a kruháčích se cítím trapně. A zastavovat je taky třeba s citem, neboť při ostrém zastavení odstředivá spojka udusí motor, což není to, co byste na semaforu zrovna chtěli. Podotýkám, že obložení spojek je téměř nové (rozjezdové i startovací), jen styčná plocha startovacích paken a karteru je trochu vydřená, takže spojky občas váznou, ale po sražení hran paken je to lepší. Jinak ale rozježdění stroje nestálo prakticky nic. A tak to má být. Jako přibližovadlo v rámci menší obce je to vlastně moc fajn povoz.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist