Popis motorky - co mám popisovat ? Láska na první pohled, hned na showroomu jsem věděl, že odjedu právě na tomhle stroji!!
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: Asi se mi líbí víc, ale nesedí mi průbeh výkonu - nic a pak masakr
První dojmy - První dojemy - měl jsem zkušenost se starším modelem, takže lepší podvozek, vodník no v neposlední řadě vize jak bude vypadat po podání pár laskominek, které se mi líbí. První myšlenka (hlavně to nezahoď hned v první zatáčce), druhá myšlenka (kterej úchyl tam dal ty řidítka :-) )
Motorku bych doporučil pro - Všestraná, takže pro všechny kdo ji udrží mezi nohama a na silnici!
Doplňky na motorce - Kabát Barracuda, výfuk Creptus, Gipro, KN filtr.
Recenze
No, k GSFu jsem se dostal po doporučení kámoše. Začal jsem, asi jako hodně z nás, na pařezech, pionýrech a simsonech. Karborátorová 1200 byla první kapka, která do mé krve vlila jistotu, že tohle je ten pravej stroj pro mou duši (rázem jsem zapomněl na všechny choppery a supersporty a ostatní hovadinky, který se mi doposud honily hlavou).
Po první jízdě mě strhnul okamžitý nástup výkonu hned po pár milimetrech heftu - pocit na který nikdy nezapomenu a rád o něm vyprávím. Takže posílám hluboký úklon inženýrům do Suzuki.
Co se týče ovladatelnosti, slyšel jsem spoustu debat - Je autobus, do zatáčky se tomu vůbec nechce. Je těžký ... No, já dal jen rovný a širší řidítka a mám hodný koťátko, který poslouchá na slovo. Postupem času a najetých km, došlo na přitvrzení předních tlumičů (tovární nastavení je opravdu na pohůdku měkounký, já se rád svezu, takže šrouby na doraz ).
Nebyl jsem spokojený se zvukem továrního laufu, pro mě jasná volba - GPčko o Creptusu - pecka, pecka, pecka! Poslední věc pro maximální spokojenost, dodání Gipra s upravou map a KN filtr.
Zdravím Tě ... kdyby jsi měl zájem tak na FCB je založena skupina GSF 1250 a GSX 1250 Děkuji budeš vítán Patrik