Je to takový hodný enduro, nic zákeřnýho...
Motorka koupena od Inzerát - Nikdo z předchozích majitelů jí nijak zásadně neublížil, pokusím se udržet nastavený trend... :-)
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM EXC 450: Žádnou pěknou jsem nesehnal, všechno otlučený, dobitý , za horizontem funkčnosti...
První dojmy - Oproti předchozí Suzuki RMZ 450 to jede výrazně míň a je pocitově těžší. Holt baterka, startér a světla něco málo váží...
Motorku bych doporučil pro - Pro každýho, kdo chce jezdit enduro. Na závodní ježdění asi bude lepší 350 nebo 450, ale na moje hobby ježdění je to úplně v pohodě.
Doplňky na motorce - Nové plasty, grafika. Jako u každé starší motorky, výměna všech kapalin, repase tlumičů, ložisek v kyvce a kolech, kontrola ventilů, nová řetězovka atd. Výfuk Sharon Racing, pěkný zvuk, lepší spodek, ale možná trochu míň se to točí nahoře. Kryt na výfuk.
Recenze
Po mnoha letech na motokrosových strojích jsem si vybral něco klidnějšího, hlavně se startérem. Oproti předchozí RMX 450 to jede výrazně míň, ale ono na enduro je to vlastně dobře. Chvilku mi trvalo, než jsem si na to zvyknul, ale motorka má zase perfektní trakci, hlavně na kluzkým povrchu a hlavně z toho nejsem tak utahanej, jako z uštěkaný krosky...
Jezdí se na tom prostě trochu jinak, než na krosce.
Ve 200 mth namontován výfuk Sharon Racing, výrazně se zlepšil výkon v nižších otáčkách. Servis u O.Kotrby, nastaven karburátor na nový výfuk, výměna pístních kroužků.
Konečně jsem si na ní víc zvyknul a to, co jsem ze začátku považoval za nedostatek, totiž "málo" výkonu, je při enduru obrovská výhoda. Motorka má úžasnou trakci při rozjezdech na kluzkém povrchu a motor si nechá líbit až neskutečné podtočení. Do výjezdů to šplhá jak rolba...
krasavice radost pohledet
Moc pěkný kousek...
Parádní kousek