renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLR 650 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Anti
Vloženo 25.10.2014
Aktualizováno 25.10.2014
Zobrazeno 3 024x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj další návrat k tomuto modelu.Pro mě prostě nej jednovál,první velký stroj a asi věčná láska...

Více fotografii

Motorka koupena od sadnes (Vícenice u Náměště nad Oslavou)

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - První dojmy nemá cenu popisovat u stroje který jsem vlastnil už pětkrát,ale budiž.Po přesednutí z mé Cagivy Elefant má člověk pocit že sedí na kole.Lehká a ovladatelná,pro mě s ideálním průběhem motoru.Z opačného pohledu stroj který nejede,na silnici se vlní,není příliš pohodlný a připadám si na něm jako "vosa na bonbónu"...

Motorku bych doporučil pro - Tenhle stroj je nenáročný všeuměl.Není premiant žádné kategorie,ale umí vše.Pokud je o něj náležitě postaráno,odvděčí se dlouhou životností,nízkými provozními náklady a všestranností. Případní zájemci se budou rekrutovat především z řad začínajících nemajetných(KLR patří mezi levné alternativy),nenáročnýcj jezdců vyžadující všestranný stroj,a starších vybouřených požadující mašinu na občasné svezení cestou necestou.

Recenze

Motocykl jsem koupil z několika důvodů.
1)Sentiment.Řada KLR mi prostě přirostla k srdci.
2)Cena.Díky poškození byla fakt levná
3)Poškození.Velmi rád vracím stroje zpět do aktivní služby.
4)Porovnání.Přesto že vlastním silnější,zajímavější a v jiných ohledech lepší stroj,stále mě to táhne k jednoválci.

Původní majitel do ní nasypal dost peněz,bohužel servis který navštěvoval nedokázal vyřešit slabost těchto strojů.Proto KLR umřela jako spousta jiných na prasklý napínák řetězu vyvažovacích hřídelů.Ve zkratce,originální napínáky stojí za prd a to se nezmění ani nákupem nového. Všem majitelům doporučuji vyměnit originál za "aftermarket" nebo za vlastní výrobu při kterém se použije měkčí materiál který nepraská.
Pro mě nebyl problém uvést tuto mašinu do provozu,a mohl jsem začít s testováním.Na první pohled pro mne nepříliš povedená kombinace se mi po složení motorky začala líbit.Po usednutí za řidítky jsem byl překvapen,nakolik jsou moje vzpomínky zkreslené.Motor mi připadal slabší a podvozek menší než můj předchozí starší model.Nicméně jsem ovlivněn soužitím s Elefantem.První kilometry vedly po místních polnicích,a já jsem si užíval relativní lehkost a ovladatelnost. Po přesunutí na silnici se karta obrátila.Motorka mi připadala malá,nejedoucí a vlnící se.To je samozřejmě pochopitelné při přímém srovnání s Elefantem.
Přesto všechno má tento typ motorky nesporné výhody.Tajně jsem doufal,že mi zůstane jako druhý stroj.Nicméně "rodinná rada" (manželka) rozhodla jinak.Kawa šla z domu a utržené peníze se přihodily na hromádku určenou na nákup auta...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tuareg-Tengai
Tuareg-Tengai napsal 06.12.14 v 07:52

Vím o čem mluvíš to by mně asi taky zabolelo dávat ji pryč

-Jandys-
-Jandys- napsal 26.10.14 v 13:39 10b.

Zdravím do Slupu,díky krásnému mlýnu už vím odkud to znám Pěkná práce,oživovat ti vskutku jde,škoda že zas musela jít z domu

Více komentářů



TOPlist