Yamaha XV 750 Virago (1988)

Vlastník Jakc
Vloženo 19.10.2014
Aktualizováno 13.9.2015

Co říct - ve chvíli kdy jsem se začal zajímat o motorky, věděl jsem že mě berou choppery a od začátku byl můj sen 535 Virago... A pak jsem udělal tu osudovou chybu a jen na malou chvilku si sedl na tuhle :D :D

Yamaha XV 535 Virago: V pohodě, ale 750 mi sedla líp.
Yamaha XV 400: V pohodě, ale 750 mi sedla líp.
Honda VT 600 Shadow: Prostě mi nesedla.

První dojmy - První dojem byl, že sedím v kancelářském křesle a všechno je přesně tam kde to čekám, kde na to dobře dosáhnu a vůbec. Měl jsem strach z těžší motorky, ale když na ní člověk sedí, vůbec to nevnímá. A navíc se mi prostě nechutně moc líbí :-)

Doplňky na motorce - Padáky, brašny, rolka, plexi. Téměř 100% pořídím hrazdu a přídavná světla a zadní kufr, uvažuji o vyhřívaných rukojetích.

Průměrná spotřeba - 5.68333 l/100km

no, byl jsem zvyklý na kratší výlety s batohem plným nářadí a někým kdo má dodávku na telefonu :D
Když jsem se rozhodoval pro novou mašinu, zkoušel jsem jako první Shadow. Krásná motorka, ale nesedla mi vůbec. Druhou jsem zkoušel XV750 (jinou než tuhle, ale stejný model) a v podstatě ve chvíli kdy jsem si sedl bylo téměř rozhodnuto. Svezl jsem se malý kousek a věděl jsem, že nemusím dál abych věděl že ji chci. Ještě jsem pak zkusil 535 (protože to byla moje vysněná mašina a původně jsem byl přesvědčený že u ní skončím). Sedla fajn, ale ta 750 mi prostě sedla nejlíp. Tu konkrétní kterou jsem kupoval jsem pak projel trochu důkladněji, jen abych zjistil, že vlastně nemám co nového zjistit :)
První výlet když jsem přivezl tuhle mašinu trval den a půl a najel jsem něco pře 700 km, první den to bylo 5 hodin v sedle jen s přestávkami na tankování. Přišlo mi neuvěřitelné že tohle jde aniž by člověku pak upadla p... :)) motorka má sílu ale neprojevuje jí agresivně, když za ní vezmete letí jak drak, ale nemá tendenci vyhodit člověka ze sedla když ho jen zabrní ruka. Malinko problém se stabilitou na špatné silnici (díry, záplaty, koleje), což bude asi částečně i gumama který se budou muset vyměnit (jsou tam starý a ne úplně kvalitní). Ale jinak zatím nevidím co bych vytkl - tahle mašina je prostě ztělesněním mojí představy choppera, kdybych to uměl, psal bych o ní básně ;)
Nejslabší článek je zatím nevyježděný ridič (ale to by se teď snad mohlo změnit :)

***
No - a abych uvedl na pravou míru tu "nestabilitu" na horším povrchu zmiňovanou dříve, dal jsem nové gumy (Heidenau K65) a mašina teď sedí jak přibitá. Když jsem viděl vnitřek těch gum co tam byly před tím, málem mě kleplo

bortl
bortl napsal 04.05.16 v 10:21 10b.

Pěkný stroj

cvock
cvock napsal 20.05.15 v 13:26 10b.

Pěkná holka. Krásná srdeční recenze.
Ať Ti slouží a kola vždy dolů.

BaluJarda
BaluJarda napsal 05.03.15 v 17:48 10b.

Hezký Virago ,přeji pohodovou sezonu 2015 a máš to za 10

jikov
jikov napsal 21.01.15 v 20:01 10b.

Krásný stroj,ať Ti dělá jen radost.

Boža
Boža napsal 07.11.14 v 09:33 10b.