renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati ST4 (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník t_masek
Vloženo 5.10.2014
Aktualizováno 9.1.2016
Zobrazeno 4 055x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


ST4, 916tka, desmo, suchá spojka, červená barva..

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Multistrada 1000: Finance

První dojmy - Když jsme jí spatřili poprvé, hned jsem věděl, že si jí odvezeme domů.. Žádná jiná červená není tak červená! Naše první "velká" motorka, takže jízda masakr, ale hlavně ten zvuk! Vždycky jsem chtěl Ducati se suchou spojkou - ten zvuk motoru mě nepřestane nikdy fascinovat. Co mě určitě mile překvapilo, tak byl posez - pohodlné sedlo a váha na rukách tak akorát..

Motorku bych doporučil pro - ST4 je vhodná pro každého, kdo hledá sportovní stroj s cestovním duchem.

Doplňky na motorce - Od předchozího majitele nainstalována led pásky pod zadkem - moto je díky tomu krásně ve tmě vidět, ale půjdou asi pryč. Určitě přijde otevřený kryt spojky s přitlačákem a nové laďáky.

Recenze

Rozhodování, jaký si pořídíme s drahou polovičkou stroj nebylo jednoduché. Věděl jsem, že nechci nic jiného než Ducati. Už jsem měl Monstra 620tku, ale chyběla jí suchá spojka a hlavně to opravdu není motorka pro dva.. Takže jsme hledali a na výběr zbyla tedy litrová multisranda a estéčko. Na multisrandu nakonec nebyly peníze (a drahé polovičce se nelíbí ) takž si na netu našla inzerát na ST4ku za super peníze. Tak jsme si udělali výlet do Brna. Na první pohled mě uhranula, moto měla málo najeto a nebyl to žádný dovoz, tak proč jí nevzít. Po testovací jízdě jsme moto naložili do dodávky a hurá domů. Druhý den jsem jí pořádně projel. Ten motor nemá chybu! Výbornej zvuk a dostatečný výkon. Od 5000 otáček je zátah neuvěřitelnej a ten zvuk prostě 916ka se vším všudy... Výborně fungující kapoty hlavně při dálničních přesunech. naprosto výborný je posez - není problém v sedle vydržet několik hodin ani baťůžek si nestěžuje. Po 13ti hodinách v sedle a ujetých cca 1200km nám nedělalo problém si druhý den sednout a jet zase o kus dál! Naprosto mě to uchvátilo, tahle sezóna byla teprve seznamovací a po ujetí cca 4000km se už nemůžeme dočkat další sezóny!

Něco ohledně servisu.. Po příjezdu zjištěna nefunkční zadní brzda - vyřešeno výměnou brzdovky a odvzdušněním a utržené silenbloky na přístrojovce - bude vyměněno při servisu na 30 000km. Moto je evidentně po pádu - po dúkladném ohledání to vyapdá pouze na omlácené plasty (bude opraveno během dlouhých zimních večerů ).. Jediná větší výtka je k servisním intervalům.. Každých 10 000 km a navíc to není levná záležitost.. Takže v zimě pojede kráska do Servisu.















Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
olin.uo
olin.uo napsal 11.10.14 v 20:06 10b.

perak89
perak89 napsal 10.10.14 v 14:46

pekná strojovna

jakub84
jakub84 napsal 10.10.14 v 08:47

Dobrá volba

Pája19
Pája19 napsal 10.10.14 v 07:51

Co maj všichni s tim servisem?

Jirka4137
Jirka4137 napsal 10.10.14 v 00:54

Na ducatku nemám odvahu ohledně servisu ale můžu potvrdit že ten posez je geniální navíc krásná motorka .

Více komentářů



TOPlist