Koupená spíš náhodou. Mám rád dvouválce a tohle je za ty peníze velice dobrá mašina. Silný motor, stabilní podvozek a vzhled neurazí.
Výška jezdce: 190 cm
První dojmy - Na první svezení mě potěšil zátah motoru. Když se motor drží alespoň nad 3 000 1/min. je síly vždy dostatek a nad 7 000 1/min. táhne jako střela. A potom podvozek, který je velmi stabilní a dobře ovladatelný a i dnes na úrovni cestovně sportovní mašiny. Trochu horší při jízdě po městě. Znatelně tvrdé reakce na změnu zatížení na nižší kvalty a citlivá spojka práci ve městě neusnadňují.
Doplňky na motorce - Na motorce mám pouze širší a rovnější řidítka. Při výšce 190 cm na japonských mašinách narážím se sérovými řidítky na horší pocit z ovládání. Dále bych uvítal laděné výfuky, avšak stále se na ně nedaří uvolnit prostředky...
Recenze
Hledal jsem na co přesedlám ze své bývalé Yamahy XJ 600 N. Chtěl jsem něco se stabilnějším podvozkem a lepším zátahem. Líbili se mi italské dvouválce kolem litru, ale ty pro mě byly cenově nedostupné. A tak jsem koukal spíš na čtyřválce kolem 750 ccm. Náhodou jsem objevil tuhle Suzu v blízkosti bydliště a jel se na ní podívat. Chytila mě na první svezení. Vzhledem k ceně to byla slušná alternativa k italským dvouválcům, i když není tak hezká a nemá chlazení vzduchem.
Po pěti letech jsem s ní po stránce jízdy stále velmi spokojený. Podvozek by na můj vkus mohl být na horších cestách trošku pohodlnější, ale na dobrém povrchu nemám ke stabilitě, ovladatelnosti ani brzdám žádné výhrady. K ovladatelnosti přispívá i nízká hmotnost. Motor perfektně vyhovuje k použití na běžné silnici. Není to žádná raketa na okruh, ale na takové normální ježdění bohatě stačí držet motor mezi 3 000 až 7 000 1/min. Tam má síly dostatek a pořád zbývá ještě slušná výkonová rezerva. Zároveň se pak spotřeba pohybuje kolem 7 l/100km.
SV se nejlépe cítí na zakroucených silnicích, kde si můžete užívat kvalit podvozku, sílu motoru a i se sériovými výfuky docela příjemně dunivý zvuk. Ve městě jsou otravné znatelně tvrdé reakce na změnu zatížení zejména v nižších otáčkách a na nižší kvalty a potom poměrně citlivá spojka. Dálnice taky nejsou pro SVéčko tím pravým revírem. Nulová ochrana proti větru dělá z dlouhodobé jízdy rychlostí vyšší než 150 km/h nepříjemnou záležitost.
Z pohledu servisu si zatím nemám na co stěžovat. Běžná údržba se dá bez obtíží zvládnout svépomocí, a závady se mi zatím vyhýbají. Jediná drobnost, která si zatím žádala mou pozornost byla netěsnost hydrauliky na spojce. Řešením bylo přetěsnění zvládnutelné svépomocí a v ceně několika stokorun.
co ti netěsnilo na spojce? dnes frčím do práce a najednou spojka zavzdušněná a víko celé mokré.. jak jsi to vyřešil a co bylo potřeba? díky :)