Sympatickej univerzál...ze silnice do lesa a zpátky úplně v pohodě
Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)
První dojmy - Naposledy sem jezdil na motorce někdy cca před deseti rokama, byla to Honda VT250F. K nový motorce sem přistupoval s respektem, nicméně už při zkušební jízdě sem věděl, že to je to vono. Jak kdybych na ní jezdil léta.
Doplňky na motorce - Padáky SW-Motech
Centrální stojan SW-Motech
Kufr T-ray 48 SW-Motech
Bastry Zeta XC Pro
Progresivní pružiny vepředu
Kratší spojovačky na přepakování
Zásuvka 12V
Stupačky SW-Motech
Zvýšení řídítek Rox risers 2"
Nosiče na kufry od Bartuse
Recenze
Zatim nemám moc najeto, nicméně pozitiva výrazně převládaj. Často vytýkanej nedostatek výkonu zatím nijak nepociťuju, spotřeba se po 600 km pohybuje kolem 4,5 l/100km, jediný, co je slaby, jsou brzdy, zejména zadní spíš zpomaluje, než vyloženě brzdí. Až namotám víc kiláků, určitě se rozepíšu.
Tak malý doplnění. Na dálnici by to chtělo lepší ochranu proti větru a víc výkonu,nicméně tam podle mýho tahle motorka nepatří. Okresky, to je úplně jiný kafe, do zatáček padá sama, díry nejsou problém, na předjíždění výkon stačí bohatě.Co se týče pohodlí, delší cesty by asi byly příjemnější s lepším sedlem, ale neni to nic dramatickýho.
Udělal jsem pár úprav, dopředu jsem dal progresivní pružiny a vidlice malinko popustil v brejlích, zadek je zvednutej kratšíma spojovačkama v přepákování. Řidítka šly trochu vejš, po drobneý změně trasy seriový lanka a hadice stačej. Vyměnil jsem stupačky za SW Motech, jsou ozubený a líp podržej boty, navíc se daj dát maličko níž.
Pak jen drobnosti, stojan, bastry, padáky, nosiče kufrů, topcase a zásuvka.
Moc hezky doplněná. Buidu se inspirovat. 10 b.
Poctivej kus endůrka
Ta nejhezčí barevná kombinace
10b