PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R6 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rheingold
Vloženo 2.6.2014
Aktualizováno 4.6.2014
Zobrazeno 753x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Příjemně lehká svižná mašinka, které by sice trochu větší výkon neuškodil, ale už si svoji práci odvede.

Více fotografii

Motorka koupena od Grumble (Prostějov 4)

První dojmy - Motorka byla pocitově (po přechozích zkušenostech s výrazně těžším a trochu slabším strojem) jankovatější a náročnější na ovládání plynu, ale to představovalo účel: posunout s k dalšímu stroji. Ne zcela vhodná pro začátečníka na krocení, ale žádného odborníka taky nevyžaduje.

Motorku bych doporučil pro - Ideál pro někoho, kdo má už něco odježděno na obecně méně výkonnějším stroji, ideálně nějaký těžší kousek, ale dobře se s ní porovná i někdo z 250/350/500 či zkušený 125tkář.

Doplňky na motorce - Trysky Dynojet (JET KIT 4161.001),
- Rolny
- Racing destičky vepředu
- Závaží na řidítkách
- Padáky
- LED blinkry
- Vysoce kvalitní řetězová sada
- Výfuk LeoVince SBK allu ovál EVO II 6397 (bez vložky).

Recenze

Motorka je velmi svižná a dobře klopitelná, výkonově si svoje zvládne. Podvozek a ovládání rejdu tvrdší (je tak i nastavený) i pro těžší motorkáře, jako například já. Užší rukojeti ústící v nároky na přesnější manipulaci s plynem, relativně vysoko postavená spojka. Trošku hlučnější 4ka. Silný záběr na cca 4000-4500 rpm a pak 9000 rpm. Spotřeba kolem 4,5 l / 100km. Pod sedlem jen minimum místa na nezbytné věci + U zámek předního kola. Dle tvrzení spolujezdců velmi pohodlná.

Aktuálně květen 2014:
- nové gumy Michelin PilotRoad 2 vepředu i vzadu
- nové náplně oleje, brzdovky, chladící kapaliny
- nový akumulátor VARTA
- kontrola ventilových sedel + rozvodového řetězu
- komplexní výměna světel

Méně příjemné dědictví od předchozích majitelů:
- Někomu hrubě upadla, ale nerozsekala se - má lehce hnutý nosný rámeček palubky a kapotáže čenichu, poškozený držák pravého zrdcátka a závit pravého padáku, neoriginální custom lakované plasty.
- Odřezaná poutka na helmy/cestovní kabele na spodní straně sedla.
- Poškozený kryt na světle osvětlujícím RZ.
- LED blinkry nevykompenzované blikačem, rychlejší blikání

Více příjemné dědictví od předchozích majitelů:
- Rejd zcela rovný, souběh kol a rám nepoškozen ve všech rychlostech drží směr.
- Trysky Dynojet (JET KIT 4161.001),
- Rolny
- Racing destičky vepředu
- Závaží na řidítkách
- Padáky
- LED blinkry
- Vysoce kvalitní řetězová sada
- Výfuk LeoVince SBK ALLU OVÁL EVO II 6397 (bez vložky).

Nástup ke mě: 63035 km
Doposud odejžděno: 3000 km, žádná porucha

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist