renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia SR Max 125 (2013)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník petrasdominas
Vloženo 31.5.2014
Aktualizováno 5.7.2014
Zobrazeno 4 285x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nádherný design, velký skůtr, bílá barva, je podstatně větší než původně uvažovaná Honda PCX 125.

Motorka koupena od DV moto Zlín - dobré

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda PCX 125: Na fotkách vypadá velký, ale je to prťavý skůtřík

První dojmy - Nejel jsem na moto asi dvacet let a tehdy to byl Pionýr. První jízda z prodejny na Aprilce : 15.ledna v 18.hod.,teplota okolo nuly, tma a přede mnou prvních dvacet Km. Zpočátku docela děs, měl jsem jen civilní oblečení, které okamžitě profouklo, stroj se zdál labilní a bylo obtížné udržet plynulou rychlost. Buď jsem jel moc pomalu, nebo moc rychle. Ale domů jsem přijel jako okresní vítěz a těšil se na další jízdu.

Motorku bych doporučil pro - Nejvhodnější je pro majitele "B" řidičáku, který jezdí po dobrých cestách a to "okolo komína" i na delší výlety.

Recenze

Měl jsem jen Béčko řidičák, tak jsem si vybral tu nejkrásnější a nejvýkonnější stopětadvacítku renomované značky.
Za tři měsíce, do poloviny dubna 2014 jsem najel 2000 Km. Motor je naprosto skvělý, po rovině to jelo 110 Km/ Hod. Spotřeba byla neuvěřitelná okolo 2.7l/100 Km. Brzdy, kotouče i vzadu, příjemné, dostatečně účinné. Výborný je úložný prostor pod sedlem i se zásuvkou. Palubní počítač je dobrý pomocník, má všechny běžné funkce a také hlásí potřebu zajet do servisu, vyměnit řemen apod. Topení na nohy je opravdu i v zimě cítit, prohřeje boty v oblasti kotníků. Velmi dobrá je ochrana celé postavy proti proudícímu vzduchu. Samozřejmě se nevyskytla žádná závada. Na kvalitním asfaltu výborně sedí i ve velkých náklonech. Je pohodlný, ergonometrický, v pohodě jsem zvládl i 3 hodiny jízdy v kuse.
Nectnosti se ukázaly také. Při maximální rychlosti byl stroj nepříjemně citlivý na poryvy větru. Měl jsem pocit jakési nebezpečnosti, protože jezdec nemůže v kritické situaci (vyhýbací manévr, nerovnost na vozovce) stisknout koleny nádrž a tím se pevně spojit s motocyklem, ale jen tak vlaje a drží se jen řídítek. Stroj nemá rád nekvalitní (díravý nebo zalátaný) asfalt, to pak nebezpečně skáče a drncá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist